Bölüm: 117

36 13 0
                                    


Kabileden Berserker'larla temas kurmasının üzerinden iki ay geçmişti. Su Ming yine de kalmayı ve yaralarının yavaş yavaş iyileşmesi için her gün Güney Asunder'ı yaratmayı seçti.

Şu anda mağarada bacak bacak üstüne atmış oturuyordu. South Asunder'ı yuttuktan sonra sessizce meditasyon yapıyordu. Vücudundaki 243 kan damarından sadece on tanesi sönük kalmıştı. Gerisi çoktan hayatla dolup taşıyordu.

Geçtiğimiz yıl boyunca, Güney Asunder'ın büyük kısmı nihayet onun ciddi yaralarının ve gizli yaralarının yavaş yavaş iyileşmesine izin verdi. Geçtiğimiz yıl boyunca her zaman kabileyi, yaşlıları, Xiao Hong'u ve Bai Ling'i düşünürdü.

Ve Lei Chen hakkında.

Su Ming kabilenin ne durumda olduğunu bilmiyordu. Xiao Hong'un hâlâ Dark Mountain'da mutlu bir şekilde oynayıp oynamadığını bilmiyordu. Sözünü yerine getirmedikten sonra Bai Ling'in hâlâ onu bekleyip beklemediğini bilmiyordu.

Bunu her düşündüğünde, Su Ming'in kalbi acıyla sıkışıyordu. Tanımadığı bir ülkede yalnızdı. Gökyüzündeki aya bakarken evini özlüyordu. Öleceğine inanmak istemediği büyüğünü özlüyordu. Kendisine tanıdık gelen her şeyi özlüyordu.

Ancak evinin tam olarak nerede olduğuna dair hiçbir ipucu yoktu. Bildiği tek şey, Miao Man kabilesinin bulunduğu Batı Bölgesi İttifakı'nda olduğuydu.

Ancak Batı Bölgesi İttifakı ile Güney Sabah Ülkesi birbirlerinden çok uzaktaydı. Tam rotayı bilmiyordu.

'Batı Bölgesi İttifakı'na giden bir haritaya ihtiyacım var!

'Ayrıca, ancak daha güçlendiğimde evimi bulabilecek güce sahip olabilirim... Ancak daha güçlendiğimde, kara cübbeli adama bedelini ödetebilirim!'

Geçtiğimiz yıl Su Ming, kabile ile Kara Dağ Kabilesi arasındaki savaşı düşünüyordu. Savaş sırasında gözden kaçırdığı birçok şey vardı ve hepsi siyah cüppeli adama işaret ediyordu.

Su Ming gözlerini açtı ve meditasyon halinden uyandı. Etrafındaki karanlığa baktı ve bir yalnızlık duygusu hissetti. Bir yıldan fazladır bu duyguyu yaşıyordu ama hâlâ alışmayı öğrenememişti.

Uzun bir sürenin ardından Su Ming sessizce mağaradan çıktı. Çatlağın dışında durdu ve gökyüzündeki aya baktı. Etrafı sessizdi. Yanına oturdu ve hafif nemli havayı içine çekti. Göğsünden yumruk büyüklüğünde bir kemik çıkardı ve yüzeyini nazikçe okşadı.

Su Ming dışında kimsenin duyamadığı bir şarkının havada yankılanmasından önce ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordu. Şarkıda bir hüzün izi vardı ve uzun zaman geçmesine rağmen kaybolmadı.

Su Ming dalgalı notaların nasıl çalınacağını bilmiyordu. Xun kemiğinde bazı çatlaklar vardı ve ses çıkaramıyordu. Zaten hasar görmüştü. O şarkı çalınmadı, ama Su Ming'in kalbinde var oldu. Kemik xun'u ellerinde tuttu ve gözlerini kapattı ve şarkıyı kalbinde duyabiliyordu.

Bu, bu yerde ona eşlik edebilecek tek sesti. Kulaklarında gerçekten var olan xun şarkısını dinledi. Artık yabancı olmayan bir aşinalık bulabilmiş gibiydi.

Kendini yalnız hissettiği her an, güzel geçmişini düşünürdü...

Ne zaman yalnız kalsa, geçmişteki mutlulukları hatırlardı...

Uzun bir süre sonra ay gökyüzünde en parlak halindeyken Su Ming gözlerini kapattı ve oraya oturdu. Ay ışığı vücudunun üzerinde parlıyordu ve yavaş yavaş ay ışığının oluşturduğu gölgeler vücudundan çıkıp onu çevreliyordu.

Bu gölgeler Ay'ın Kanatlarıydı. Ayın Kanatları, sonsuz yaşam karşılığında büyük bir ilahi yetenek kullanan Ateş Savaşçısı Kabilesinin Büyükleriydi. Vahşi Yaratılış Sanatı kullanılarak Vahşilerin Tanrısı tarafından değiştirilmiş, ne insan ne de canavar olan bedenlere dönüştürülmüş olabilirler ve onlar da zamanın geçişinden geçmiş olabilirler. İlahi yeteneklerinin gücü büyük ölçüde azalmış ve sonsuz yaşamlarında bir kusurun ortaya çıkmasına neden olmuştu.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin