Bölüm:137

17 6 0
                                    


"Burası artık güvenli olmalı," diye mırıldandı Su Ming ve siyah maskeyi kaldırdı. Gözlerini kapattı ve meditasyona daldı. Birkaç gün göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Güney Asunder'ın birçoğuyla Su Ming'in yaraları tamamen iyileşti.

Yarım gün boyunca sessiz kaldı ve oradan ayrılma fikrinden vazgeçti. Bunun yerine orada kalmayı seçti. Kırmızı çayır her yöne 100 fit uzanıyordu. Tüm yeri kapladığında, varlığını gizledi.

Zaman akıp geçti. Bir ay, iki ay, üç ay... Dört ay geçtiğinde, Su Ming hala çok uzağa gitmedi. Ağaç deliğinde kaldı ve gücünü artırmak için sessizce Dağ Ruhu'nu kullandı.

Bu birkaç ay boyunca He Feng ile sık sık iletişim kurdu ve birçok şeyi anladı. Ayrıca He Feng'in son birkaç yıldaki deneyimlerini dinledi ve onlardan ders çıkardı.

Kırmızı çayır hala 100 fit genişliğindeydi. He Feng, Su Ming'e çayırın yeterli et ve kanı emerse alanını artırabileceğini söylese bile, çayır yayıldığı anda kontrolcünün Qi'sini hızla emerdi. Dehşet verici emilim normal bir insanın dayanabileceği bir şey değildi. Alan ne kadar büyükse emilim o kadar şok edici olurdu. He Feng buna dayanamazdı, bu yüzden nadiren kullanırdı.

Ayrıca Su Ming'e canavar derisi ilk kez bir çayıra dönüştürüldüğünde çevresinin 10 lis olduğunu söyledi. O sırada, Yaşlı ve Han Dağı Kabilesi'ndeki birkaç kişi dışında, kimse emilime dayanamazdı. Qi'leri anında emilirdi ve ölürlerdi.

Yaşlı ve diğerleri bile onu uzun süre kullanamadı. Zaman geçtikçe, canavar derisinin oluşturduğu çayır yavaş yavaş soldu. Ancak o zaman Han Dağı Kabilesi'ndeki daha fazla insan onu kullanmaya başladı. Yine de aynı zamanda, çayırın küçülen alanı nedeniyle, sadece savunma için kullanılabiliyordu ve başka bir kullanımı yoktu.

Ancak bu Su Ming'i meraklandırdı. Kırmızı çayırı neredeyse bir yıldır kullanıyordu ama çayırın kontrolcünün Qi'sini emdiğini hiç görmemişti. Yine de Su Ming bunu sadece kalbinde düşünüyordu. He Feng'e bunu sormadı.

Su Ming ayrıca çayıra dönüşen canavar derisinin kökenini sordu. Beklediği gibiydi. Han Dağı Kabilesi'nin atasının geride bıraktığı kalıntılardan biriydi. Ancak, Qi'nin korkunç emilimi nedeniyle, insanların bunu kabul etmesi zordu ve yavaş yavaş unutuldu.

Su Ming'in yaratıcı ve sıradan sorgulaması sırasında, onu şaşırtan bir şey keşfetti. Canavar derisini açtığı ve onu kırmızı çayıra dönüştürdüğü anda, kafasında beliren illüzyon, He Feng'in daha önce hiç deneyimlemediği bir şey gibi görünüyordu. Aslında, sanki He Feng'den önce canavar derisine sahip olan Han Dağı Kabilesi'nin tüm üyeleri aynı şeyi deneyimlemişti, yoksa geride hiçbir ipucu bırakmamaları imkansız olurdu.

'Eğer He Feng bunu benden saklamadıysa, o zaman... Canavar derisinin oluşturduğu çayırla bir tür bağlantım var...' Su Ming başka bir şey düşünemedi. Aklına gelebilen tek iki cevap bunlardı.

Ancak çok dikkatliydi ve et ve kan arayarak çayırın alanını genişletmedi. Ancak Han Dağı Şehri'nin kanyonlarında ölen atasına olan ilgisi arttı.

Geçtiğimiz birkaç ayda Su Ming'in vücudundaki kan damarlarının sayısı oldukça artmıştı. Bu, dışarıdaki dünyadaki tehlikeyle ilgiliydi, ancak çoğunlukla yağmur ormanının derin kısımlarındaki giderek kalınlaşan miasmadan kaynaklanıyordu ve Su Ming'in Qi'sinin dolaşımını etkiliyordu.

O andan itibaren, vücudundaki kan damarlarının sayısı çok artmıştı. Bu, dışarıdaki dünyadaki tehlikeyle ilgiliydi, ancak çoğunlukla yağmur ormanının derin kısımlarındaki giderek kalınlaşan miasmadan kaynaklanıyordu ve Su Ming'in Qi'sinin dolaşımını etkiliyordu.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin