"Saçına bak. Artık bembeyaz." Bai Ling ağzını kapattı ve kıkırdadı. Gözlerindeki ışık Su Ming'in kalbindeki tuhaf duygunun daha da güçlenmesine neden oldu."Ya benden mi bahsediyorsun? Senin de saçların beyazladı. Artık yaşlı bir kadınsın." Su Ming, Bai Ling'i işaret etti ve güldü.
İkisi sohbet edip güldükçe birbirlerine daha da aşina oldular. Su Ming, karlı gecede bedeninin ve zihninin harika bir duyguyla dolduğunu hissetti. Zamanın hızla geçtiğini hissetti. Farkında olmadan uzaktaki gökyüzü beyaza dönmeye başladı.
Bu kar değildi, doğan güneşti.
Gece de böyle geçti. Gökyüzünden gelen ışık toprağı kapladığında ve gökten kar yağmaya devam ettiğinde Su Ming ve Bai Ling ağaçtan indiler. Yıkanıp birbirlerine gülümsediler.
Su Ming başka bir şey söylemedi. Çömeldi. Bai Ling'in gözleri parladı. Yanına gitti ve onun zayıf sırtına uzanmaya devam etti. Yüreğinde sıcak bir duygu büyüdü.
Bu sefer Su Ming, Dark Dragon Kabilesi'ne yaklaştıkça kalbinde tuhaf bir his hissetti. Sanki ayrılmak istemiyormuş gibiydi. Yavaş yavaş sustu. Adımları yavaşladı ve daireler çizerek yürümeye başladı.
Bai Ling, Su Ming'in sırtında yatıyordu. Tıpkı önceki gün olduğu gibi, tekrar tekrar ortaya çıkan birçok şeyi gördü ve Su Ming'in daireler çizerek yürüdüğünü biliyordu. Ama bu sefer konuşmuyordu. Bunun yerine başını Su Ming'in sırtına koydu ve kalp atışlarını dinledi.
Güneş gökyüzünde yükseldiğinde akşam karanlığı bir kez daha geldi. Gökyüzünden hâlâ kar yağıyordu ama Kara Ejderha Kabilesi'nin ana hatları Su Ming'in gözlerinin önünde belirdi.
Kabileye bakan Su Ming, Bai Ling'i yere bıraktı ve gülümsedi.
"Evdesin."
Bai Ling kabileye ve ardından Su Ming'e baktı. Kimse onun güzel yüzünden ne düşündüğünü anlayamıyordu. Sessizce başını salladı ve Su Ming'e doğru yürüdü. Beyaz elleriyle Su Ming'in vücudundaki karı nazikçe süpürdü.
"Teşekkür ederim... Yakında kabilenize geri dönün..." Bai Ling sanki bir şey söylemek istiyormuş gibi ağzını açtı ama söylemedi. Bunun yerine güzelce gülümsedi, birkaç adım geri çekildi ve kabilesine doğru yürüdü.
Su Ming orada durdu ve yavaş yavaş uzaklaşan Bai Ling'e baktı. Onun minyon figürüne baktı ve ara sıra başını geriye çevirerek ona el salladı. Zihni boştu.
İkisi arasındaki mesafe giderek büyüdükçe, gökten yağan kar da görünmez bir engele dönüşüyor, görüşünü bölüyor ve uzaktaki figürü yavaş yavaş kaplıyordu. Sanki bir buz diyarında yürüyormuş gibiydi. Eğer geri dönmeseydi buzların eridiğini asla göremeyecekti. Sanki zamanın geçişinde yürüyormuş gibiydi. Eğer zikretmeseydi o yıllarda kimin iç çektiğini asla duyamayacaktı.
Uzun bir süre sonra Su Ming başını salladı. Arkasını dönüp gitmeden önce Dark Dragon Kabilesi'ne son bir kez baktı. Geldiğinde kar ona eşlik ediyordu, gittiğinde de aynıydı.
Vücuduna ve saçına kar yağdı ama bu Su Ming'in sanki bir şeyler eksikmiş gibi hissetmesine neden oldu.
'Ondan hoşlanıyor muyum?' Su Ming ormanın içinden Karanlık Dağ Kabilesi'ne doğru koştu. Koşarken kaşlarını çattı ve zihninde Bai Ling'in yüzü belirdi.
'Chen Xin'le olduğum zamandan farklı...' Su Ming derin bir nefes aldı ve başını salladı. Sanki daha önce hiç hissetmediği bu tuhaf duygudan kurtulmak istiyormuş gibiydi. Kendini sakinleştirdikten sonra gözleri parladı ve hızını bir kez daha artırdı.
Gökyüzü karanlık olduğunda yıldızlar pırıl pırıl parlıyordu. Ay ışığı yerde parlarken ve bütün gün ve gece boyunca yağan karla birlikte Su Ming, kar hiç durmadan yağarken evine, Karanlık Dağ Kabilesine döndü.
Dün kabileye uzaktan bakmıştı ve kabilenin güvende olduğundan emindi. Artık geri döndüğüne göre, kabile üyelerinin dev kütüklerden yapılmış kapının dışında nöbet tuttuğunu gördü.
Kabile çok sessizdi. Kabilenin ortasındaki şenlik ateşi hâlâ yanıyordu ve çıtırtı sesleri çıkarıyordu. Su Ming kabilenin içinde yürüdü ve etrafına baktı. Sonunda büyüklerin evine vardı.
Yaşlıların evinden hâlâ ışık geliyordu. Henüz dinlenmediği belliydi.
"Sen Su Ming olmalısın. İçeri gel." Yaşlı adamın sesi duyuldu. Sesinde bir yorgunluk tınısı vardı.
Su Ming perdeyi hafifçe kaldırdı ve içeri girdi. Yaşlı adamın bağdaş kurarak oturduğunu gördü. Beyaz saçları hafif dağınıktı.
"Yaşlı" dedi Su Ming usulca ve yaşlıların yanına oturdu.
"Kabilede her şey yolunda. Endişelenmeyin." Yaşlı, Su Ming'e baktı ve gülümsedi. Su Ming'e yanına oturmasını işaret etti. Kırışık sağ elini kaldırdı ve Su Ming'in başını birkaç kez okşadı. Gülümsemesi daha da genişledi.
"Üçüncü seviyeye ulaştınız. Fena değil!"
Su Ming yaşlıya baktı ve ona mağarada gördüğü her şeyi yavaşça anlattı. İskeletten bahsettiğinde yaşlı adamın ifadesinin ciddileştiğini açıkça görebiliyordu.
"Neden ağlıyorsun... Yaşlı, bununla ne demek istiyorsun?" Su Ming kaşlarını çattı.
"Efsaneler doğru..." Yaşlı çadıra baktı. Bakışları çadırın içinden geçip Karanlık Dağ'ı görebilecekmiş gibi görünüyordu.
"Bu cümle kendime şu soruyu sormalı: 'Engin gökyüzüyle karşılaştırıldığında, üzülecek başka nem var... Veya belki de bunun başka bir anlamı vardır...' Yaşlı adam içini çekti. Kimse onun ne düşündüğünü bilmiyordu. Yavaşça konuşurken sesi yaşlılıkla doluydu.
"Ateşe tapınmakla ilgili söylenenleri gerçekten anlamıyorum. Belki de onu görebilmek senin şansındır." Yaşlı bakışlarını kaçırdı ve nazikçe Su Ming'e baktı.
"Bir ay sonra Wind Stream Kabilesi'ne gideceğim. Dışarıdaysanız geri gelmeyi unutmayın."
"Ayrıca, büyüğüm, Ayın Kanatları'nın yuvasında Kara Ejderha Kabilesi'nin bir üyesini kurtardım. Onun adı Bai Ling. O, Kara Ejderha Kabilesi'nin Yaşlısının torunu." Su Ming başını salladı. Sanki bir şeyi hatırlamış gibiydi ve tekrar konuştu.
"Bai Ling?" Yaşlı şaşkına dönmüştü. Bir anlık sessizliğin ardından Su Ming'den geri dönüp dinlenmesini istedi. Su Ming gittikten sonra yaşlıların gözlerinde nostaljik bir bakış belirdi.
"Lei Su... Torununuz benim La Su'm tarafından kazara kurtarıldı... Belki bu bana olan nefretinizi azaltabilir..." Yaşlı adam içini çekti. Gözlerindeki nostaljik bakış daha da güçlendi.
"Kanlı ay erken geldi... ve o gece Kara Dağ Kabilesinden gelen güçlü Qi... Kötü bir şey olmak üzere..." Yaşlı gözlerini kapattı ve mırıldandı. Gözlerinde endişe vardı.
Su Ming, yaşlıların evinden ayrıldı ve kabilenin etrafında dolaştı. Kendi çadırına dönmedi ama Lei Chen'in evine gitti. Lei Chen'in vücudunda sadece bazı yaralar olduğunu ve hala dinç olduğunu görünce, ona bizzat bazı ilaçlar uyguladı. Ancak o zaman Su Ming rahatladı.
Lei Chen, Su Ming'i görünce mutlu oldu. Göğsünü okşadı ve Ayın Kanatları'na karşı verdiği mücadeleyle övündü. Tükürüğü her yere uçtu. Uzun süre konuştuktan sonra Su Ming gülümsedi ve gitti.
Zaten gecenin geç saatleriydi ama Su Ming'in bakışları çok uzakta olmayan bir çadıra düştüğünde yüzünde tereddütlü bir ifade vardı.
Burası Muhafız Şefinin ve ayrıca Bei Ling'in eviydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasiSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...