Bölüm: 102

37 17 0
                                    


Bir gencin sahip olduğu dürtüsellik büyük ölçüde kaybolmuştu. Kanlı Ay Ateşi Vahşi Sanatının yaşlıya yardım edebileceği gerçeğinin yanı sıra, Su Ming'in yaşlıyı takip etme kararının nedeni de bunu zaten düşünmüş ve düşünmüş olmasıydı.

Kara Dağ Kabilesi'nin kabile liderinin ağır yaralandığını ve savaşma isteğini kaybettiğini görebiliyordu. Yanındaki diğer üç kabile üyesi için de durum aynıydı. Ancak Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideri normal bir Vahşi değildi. Bi Tu'nun güvendiği yardımcısı ve büyük bir güce sahip olmasının yanı sıra, zekası nedeniyle kabilenin lideri de olmuştu.

Nan Song onu bir süreliğine korkutabilirdi ama çok geçmeden duruma tepki gösterecekti. O zaman Kara Dağ Kabilesi'nin kabile liderinin iki seçeneği vardı. İlki, takviye kuvvetlerinin gelip onlara yaklaşmasını beklemekti. İkincisi, takviye kuvvetlerinin gelmesini beklememek ve onları tekrar kovalamadan önce nefes almasını sağlamaktı.

'Bi Su öldükten sonraki davranışlarına göre ikinci seçeneği seçecek!' Su Ming'in gözlerinde keskin bir parıltı belirdi. İlerledikçe ara sıra etrafındaki tüm ipuçlarına bakıyordu. Dağınık ayak izleri ve kırık dallar diğer insanlara kaybolmuş gibi görünebilir ama gençliğinden beri ormanda mekik dokuyan Su Ming için kabile liderinin ve diğer üç kişinin kaçtığı yönü açıkça görebiliyordu.

Kardaki ayak izleri dağınık olabilirdi ama çoğu Su Ming'e doğru gidiyordu. Sadece birkaçı ondan önce ormana doğru ilerliyordu. Ayak izlerinin derinliği de Su Ming'e pek çok şey anlattı.

'Bir de Shan Hen var... Kabilemizin göçünün yerini sızdırdı ve Kara Dağ Kabilesi'nin bize tuzak kurmasına neden oldu. Ama buraya gelirken de pek çok kavgadan geçti. Vücudundaki yaralar sahte görünmüyor... Hatta gerçekmiş gibi göstermek için Kara Dağ Kabilesi'nin kabile lideriyle yaptığı kavga sırasında aldığı yaraları bile yaptı.

'Sadece bunu yaparak Büyükbaba Nan Song'u aldatabilirdi. Ama bu kişi aynı zamanda Büyükbaba Nan Song'un gazabından da acı çekiyordu. Artık ipin ucunda.

'Ama Shan Hen, neden Dark Mountain Kabilesi'ne ihanet ettin..?' Su Ming'in gözleri acı ve nefretle doluydu. Nedenini anlamadı.

Shan Hen'in kabilesi için yaptığı her şeyi hâlâ hatırlıyordu. Kabiledeki büyüklere kendi yemeğini verirdi. La Su'nun bir cümlesi yüzünden ormana gitti ve bir sürü vahşi hayvanın dişini çıkardı. Çocuklar mutlu bir şekilde tezahürat yaptığında yüzü soğuk olabilirdi ama gözlerindeki nezaket gizlenemiyordu.

Su Ming, bu tür bir kişinin Dark Mountain Kabilesi'ne ve halkına neden ihanet edeceğini düşünemiyordu.

'Belki o da kalbinde çelişki ve çatışma hissediyordur. Buraya gelirken Kara Dağ Kabilesinden pek çok insanı öldürdü. Bei Ling'in ve Muhafız Şefinin kalmasına bile izin vermedi. Ama ne düşünüyor..?' Su Ming yumruklarını sıkıca sıktı.

'Fakat bu onun ihanetinin telafisi için yeterli değil. O... ihanetinin bedelini ödemeli!' Su Ming'in bakışları soğuktu. Kara Dağ Kabilesi'nden nefret ediyordu ama hain Shan Hen'den daha çok nefret ediyordu!

Arkasında bıraktığı ipuçlarına dayanarak ormanda peşlerinden koşarken Su Ming'in vücudu bir gölge gibi hareket ediyordu. Bir nefeste hızı arttı. Yerdeki ayak izlerinden ve etrafındaki bazı izlerden Su Ming, Kara Dağ Kabilesi'nin kabile liderinin ve diğer üç kişinin ondan çok uzakta olmadığından emindi.

Dahası, yerdeki ayak izleri giderek derinleşiyordu, bu da yaralarının kötüleştiğini gösteriyordu.

'İyileşmenin güvenli olduğunu düşündükleri bir yer arayacaklar...' Su Ming durdu ve vücudunu indirdi. Kardaki ayak izine bir damla kan düştükten sonra eriyen kara baktı. Parmağını ona bastırdı ve dudaklarında soğuk bir gülümseme belirdi.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin