Delici ışık

112 35 2
                                    

Su Ming gecenin geç saatlerinde evinde yattı ve etrafındaki karanlığa baktı. Uzun süre uykuya dalamadı. Yaşlı adamın sözleri kulaklarında yankılanarak dokuz yıl önce yaşananların kafasında canlanmasına neden oldu.

Su Ming uzun bir iç çekti ve doğruldu. Evinin ahşap kapısını sessizce iterek açtı. Dağınık saçlarına serin bir esinti esiyordu. Rüzgar sanki ayla birlikte gelip yere inmiş gibi çok soğuktu.

Etrafı sessizdi. Uzaktaki Karanlık Dağ'dan yalnızca birkaç hafif kişneme duyulabiliyordu. Kabilenin çoğu karanlıktı. Sadece kabilenin ortasındaki şenlik ateşinde bazı kıvılcımlar vardı. Kabileyi çevreleyen ahşap duvarlarda da bazı meşaleler vardı. Gece yarısı yanan meşalelerin çıtırtı sesleri duyuluyordu.

Su Ming başını kaldırdı ve gökyüzüne baktı. Ay parlaktı, yıldızlar ise seyrekti. Çok parlaktı. Yıldızlardan oluşan nehir sonsuza kadar sürecekmiş gibi görünüyordu. Su Ming'in gözleri şaşkınlıkla doluydu.

'Kabiledeki insanlar bana karşı çok iyi davranıyorlar... ama ben onlardan farklı görünüyorum... Belki de bu benim Vahşilerin Tanrısı'nın heykeline tapınmadaki başarısızlığımla ilgilidir...'

Eğer bir Berserker Bedenim yoksa, o zaman Berserker'in Yollarını uygulayamam. Burada ancak ömrümün sonuna kadar kalabilirim. Dışarı çıkamıyorum ve canavar derisi parşömenlerinde anlatılan dünyayı göremiyorum... 'Su Ming sessizce oturdu ve eve yaslandı. Gökyüzüne baktı ve gözlerindeki şaşkınlık daha da güçlendi.

O anda kabilede aniden bir şarkının sesi yankılandı. Şarkıda bir hüzün vardı. Ay ile birleşmiş ve Karanlık Dağ Kabilesi'nin topraklarına karışmış gibi görünüyordu.

Su Ming kaşlarını çattı. Şaşkınlığı şarkının sesiyle bozuldu. Bakmak için kalkmasına gerek yoktu. Şarkısını tekrar çalanın Liu Di olduğunu biliyordu.

Liu Di, kabilede düşük rütbeli bir Vahşi'ydi. En sevdiği şey tuhaf şarkıyı çalmaktı. Şarkı çok hüzünlüydü. Su Ming bunu her duyduğunda üzülürdü. Hoşuna gitmedi.

"Berserker Kabilesi'nin dünyayı yaratan ve binlerce yıldır var olan bir atası var... Berserker İşaretini kullananlar gökyüzünde uçabilir, dağları ve okyanusları hareket ettirebilir... Berserker İşaretine sahip olanlar gökyüzüne ulaşabilir ve güneş, ay ve yıldızlar..." Dark Mountain Tribe'da gece yarısı bir genç gökyüzüne baktı ve şarkının ortasında kendi kendine mırıldandı...

O anda boynunda asılı olan siyah parçanın bir kez daha hafif bir ışık yaydığını ve kısa bir süreliğine kaybolduğunu fark etmedi...

Göz açıp kapayıncaya kadar üçüncü gün oldu.

Bu neslin Karanlık Dağ Kabilesi'nin La Sus'unun Uyanış günü olduğundan, tüm kabile şafaktan beri kargaşa içindeydi. Kabile üyelerinin neredeyse tamamı La Sus'larıyla birlikte dışarı çıkıp kabilenin merkezindeki meydanda toplandı.

Vahşi'nin Uyanış töreni genellikle bir gün sürerdi, özellikle de La Sus on altı yaşındayken. Bu bir reşit olma töreni gibiydi ve bu sırada Berserker's Awakening'i tamamlayan La Sus partnerlerini bile seçebiliyordu.

Tuhaf bir ritimle davul çalma dalgaları kabilenin içinde yankılanıyordu. Davul sesinin duyulmasının ardından La Sus kalabalığın arasından çıkıp ortada durdu.

Bu sefer Berserker's Awakening'i tamamlayan otuzdan fazla La Sus vardı ve bunların çoğu gençti. Yaşlı olmasalar da vücutları son derece kaslıydı ve bir sertlik hissi yayıyordu.

Kızlar bile aynıydı. Bu nedenle Su Ming kalabalığın arasından sıyrıldı. Yakışıklı yüz hatları onu kalabalığın arasında bir başparmak gibi öne çıkarıyordu.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin