Çırpılan kanatların sesi havada dolaşarak kabilenin sessiz harabelerinin rüzgar ve bulutlar hareket ediyormuş gibi hissetmesine neden oldu. Su Ming'in gözleri parladı ama hareket etmedi.Çırpılan kanatların sesi ve delici çığlıklar kulaklarında yankılanıyordu ama Su Ming tünelin uzunluğunu biliyordu. Önce ses gelse bile Ayın Kanatları'nın geri dönmesine daha zaman vardı.
Çok fazla zamanı kalmamış olabilir ama bu onun bıraktığı son andı.
Su Ming hiç tereddüt etmeden dikkatini garip iskeletin yaslandığı duvardaki kelimelere odakladı.
"Neden ağlıyorsun, Ey Tanrılar?"
Sözlerin ilk satırı buydu. Sözler gösterişli bir üslupla yazılmıştı ve kibirli ve otoriter bir hava yayıyordu. Su Ming'in gözbebekleri bunu gördüğünde küçüldü.
Su Ming kelimelerin anlamını tam olarak anlamadı ama anlamlandıramadı. Ancak sözlerdeki üzüntü ve kibir Su Ming üzerinde derin bir etki bıraktı.
"Neden ağlıyorsun, Ey Tanrılar?" Su Ming mırıldandı ve Vahşi Kabilesinin kalan sözlerine baktı.
"Vahşilere olan tutkum dünyanın her köşesine yayılıyor. Ateşim kanımla karışıyor. Düşüncelerim gökleri yakar, düşüncelerim gökleri yakar... Ateşli ay bulutlardan doğarsa, gökler arasında parlayacak ve yeryüzü... O zaman meditasyon yapıp kanımı yakacağım. Dokuz sınır, bir kanun. Berserker Ateşini yak ve dokuz defaya ibadet et, sen de ateşe tapınma sanatını anlayacaksın!
"Neden ağlıyorsun, Ey Tanrılar?" Alttaki kelimelerin aynı kişi tarafından yazıldığı açıkça görülüyor. Ancak bunlar ağıt sözleri değildi. Bunun yerine oldukça karmaşık kelimelerdi.
"Vahşi Ateşe tapın ve dokuz kez tapın... ve ateşe tapınma sanatını anlayacaksınız..." Su Ming kaşlarını çattı. Kelimeler karmaşık ve anlaşılması zordu. Su Ming tekrar okudu ama yine de anlayamadı.
Onun sessizliğinde, çok uzakta olmayan girişten gelen çığlıklar ve kanat çırpma sesleri daha da arttı. Su Ming'in gözlerinde bir parıltı belirdi ve o da oyalanmadı. Bunun yerine tek bir hareketle çevik bir şekilde ayağa fırladı ve girişe doğru hücum etti.
Göz açıp kapayıncaya kadar tünelin girişine ulaştı. Orada durdukça delici çığlıklar daha da netleşti. Su Ming arkasını dönüp tünele koşmadan önce ıssız kabileye baktı.
Koşarken çığlıkların yoğunluğuna dikkat etti. Yüzlerce metre uzaklaştığında Su Ming durdu ve duvardaki bir çatlağa doğru süründü.
Çatlak büyük değildi ama Su Ming başlangıçta zayıftı. İçeri girince hemen yere çömeldi. Nefes alması bile zayıfladı. Taş duvarı siper edince kalbi göğsüne çarpıyordu. Aralıktan dışarıya baktı ve sessizce bekledi.
Zaman geçti. On nefes sonra Su Ming'in vücudundaki tüm gözenekler ayağa kalktı. Sanki patlamış gibi tünelden çıkan yoğun kırmızı sisi açıkça görebiliyordu. Sisin içinden delici kükremeler çınlıyordu ve kırmızı gölgeler de dışarı fırlıyordu.
O kırmızı gölgeler Ayın Kanatlarıydı!
Ayın Kanatlarını bu kadar yakın mesafeden gözlemleyen Su Ming'in kalbi hızla çarptı. Ancak hareket etmedi. Kısık gözlerinden en ufak bir ışık bile yansımadı.
Çok fazla Ayın Kanadı vardı. Tünelden geçerken içlerinden biri çatlağın kenarına bile çarptı. Su Ming'in çömeldiği yerden bir buçuk metreden daha az bir mesafe vardı.
Su Ming'in sağ eli kornayı sıkıca tuttu. Avucu çok fazla güç kullanmaktan beyaza dönmüştü. O an kendi kalp atışını bile hissedemiyordu. Bu aşırı değişimin ortasında tüm varlığı sakinleşmiş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...