Şimşeğin hızı bir anda kırık Tanrı'nın üzerine geldi ve göğsünün arkasına doğru ilerledi. Kırık Tanrı'ya dokunduğu anda gök gürültüsü havada gürledi ama kırık Tanrı durmadı. Vücudunun etrafında sayısız siyah şimşek yayı yüzse bile, sanki siyah şimşekleri umursamıyormuş gibiydi.Yine de, kırık İlahiyat'ı oluşturan Ay Kanatları'nın kanı, Bi Tu'nun Aşkınlık Alemindeki gücünü feda etmesini içeren yıldırım altında daha da hızlı bir hızda dağıldı. Kırık İlahiyat'ın var olduğu zamanın kısalmasına neden oldu. Su Ming'in zihninde, balta düştüğü anda İlahiyat yok olacaktı.
Ama balta, antik çağlardan kalma Cellat'ın gücünden sadece ufak bir parçayı barındırsa bile, Aşkınlık Aleminde sıradan bir Berserker'ı öldürmeye yeterdi!
Kaldırdığı dev baltadan sayısız feryat duyuldu. Antik çağlardan beri baltayla ölen çok sayıda ruh varmış gibi görünüyordu. Baltanın etrafında oyalandılar ve şiddetli bir şekilde kestiler.
"HAYIR!" Bi Tu'nun gözlerinde umutsuzluk belirdi. Savaş baltası düştüğü anda sanki binlerce dağ ona baskı yapıyormuş gibi hissetti. Karşı koyacak gücü yoktu. Vücudu titriyordu ve sanki ölümün üzerine gelmesini engellemek istiyormuş gibi içgüdüsel olarak ellerini kaldırdı.
Vücudunun içinde siyah bir ışık parladı. Tehlikeden kaçmasına yardım eden siyah ışık bir kez daha belirdi ve vücudunu çevreleyerek dairesel bir ışık perdesine dönüştü.
Bu onun son çaresiydi. Ancak sayısız inleyen intikamcı ruhla çevrili devasa balta onu kesti. Siyah kalkan ona dokunduğu anda anında parçalandı. Bir an bile yavaşlatmayı başaramadı. Sanki yokmuş gibi, baltanın geçip çaresiz Bi Tu'ya doğru hücum etmesine izin veriyordu.
Bi Tu'nun ölmek üzere olduğunu gören Su Ming'in bu kişiye olan nefreti tüm vücudunu doldurdu. Ancak o anda, tam balta düşmek üzereyken, Bi Tu'nun önündeki hava aniden bozuldu ve siyahlar giyinmiş bir kişi oradan dışarı çıktı.
Sağ elini kaldırdı ve bir ışık parıltısıyla elinde mor bir kalkan belirdi. Aşağı doğru sallanan savaş baltasına çarptı.
O anda gürleyen sesler gökyüzünü ve yeri sarstı. Siyah cübbeli adamın elindeki kalkan paramparça oldu. Vücudu sallandı ve geri çekilirken umutsuz ama heyecanlı Bi Tu'yu yakaladı ve hızla geri çekildi. Durmadan önce bin metre kadar geri çekildi. Yüzü siyah cüppenin altında gizliydi ve yaralanıp yaralanmadığını söylemek imkansızdı.
Su Ming kırık bir şekilde güldü. Savaş baltasının bloke edildiği anda, etrafındaki Ay'ın Kanatlarının kanından oluşan Tanrı'nın kırık heykeli sınırına ulaştı. Rüzgârın savurduğu toz gibi, uçsuz bucaksız evrende kaybolan sonsuz miktarda kırmızı toza dönüştü. O anda kendisi de bir darbe kuvveti hissetti. Kara Ejder Dağı'na inerken vücudu bir kavise dönüşerek geriye doğru uçtu. Bir patlama sesiyle oraya düştü ve büyük bir ağız dolusu kan öksürdü. Vücudundaki tüm yaralar patlarken vücudu titriyordu. Yetiştirme seviyesini daha önce zorla yükseltmenin getirdiği gizli yaralanmalar artık bastırılamazdı ve vücudunu bir sel gibi sardılar.
Görüşü bulanıklaştı. Üzerinde beliren ölüm hissiydi. Su Ming kalan gücünü dilinin ucunu ısırmak için kullandı ve kendini bilinçli kalmaya zorladı. Ayağa kalkmaya çalıştı ve uzakta Bi Tu'nun önünde duran siyah cübbeli kişiyi gördü.
"Efendim!" Bi Tu'nun hala içinde kalan bir korku vardı. Yüzünde korku vardı. Siyah cübbeli kişi gelmeseydi kesinlikle öleceğini biliyordu.
"Batı Bölgesi İttifakı sınırlarındaki kabileleri hafife aldım. İlk olarak, Miao Man'in zayıf kabilesinden iki Aşılmış Vahşi, Qi'lerini birleştirmeyi başardılar ve Savaşın sonraki aşamasındakilere ait üç saldırıyı ortaya çıkardılar. Aşkınlık Alemi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasíaSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...