"Su Ming, sen..." dedi yaşlı adam içgüdüsel olarak. Ancak Su Ming'in gözlerindeki kırmızılığı, vücudundaki yorgunluğu ve yüzündeki sessiz kararlılığı gördüğünde artık konuşamıyordu çünkü Su Ming'in kararlılığının ardındaki korkunç bedeli de hissedebiliyordu.Onun gözünde Su Ming yayını terk etmiş bir ok gibiydi. Bu ok beraberinde şok edici bir keskinliği de getiriyordu. Kana bulanmasaydı kimse durduramazdı!
"Yaşlı... geri döndüm," dedi Su Ming, tıpkı bir seyahatten döndüğünde genellikle yaptığı gibi yumuşak bir sesle.
Yaşlı, Su Ming'e baktı. Gözlerinde rahatlama, ayrılma konusundaki isteksizlik, belirsizlik ve Su Ming'in tanıyamadığı karmaşık bir bakış vardı.
"Kabilenin adına mı savaşmak istiyorsun?" yaşlı adam uzun bir süre sonra usulca sordu.
Su Ming sessizce başını salladı.
"Ölsen bile hazır mısın?" Yaşlı adam tekrar konuşmadan önce bir süre sessiz kaldı.
"Bir gün herkes ölecek. Eğer evimi koruma savaşında ölürsem, hiç pişman olmayacağım!" Su Ming'in sakin sözleri düşüncelerini dile getirdi.
"Pekala Su Ming, seni durdurmayacağım. Bu senin seçimin olduğuna göre sana kabile için savaşma şansını vereceğim!" Yaşlı adam tereddüt ediyormuş gibi gözlerini kapattı. Bir süre sonra aniden açtı ve yüzünde kararlı bir ifade belirdi.
Artık Su Ming'i durduramayacağını biliyordu ya da bu çocuğun başka ne gibi çılgınca şeyler yapacağını bilmiyordu. Yaşlı, Su Ming'in trajik durumunu görünce kalbi onun için acıdı ama aynı zamanda rahatladı.
İşte bu noktada toplanan Kabile üyeleri aniden sessizliğe büründü. Bakışları Kabile'ye yeni giren bir grup insana takıldı.
Kabile lideri önden yürüyordu. Arkasında Muhafızların Şefi Shan Hen, Bei Ling ve Kan Katılaşma Aleminin altıncı ve yedinci seviyesindeki diğer güçlü Vahşi Savaşçılar vardı. Yorgunluk ve kanla geri döndüler.
Ayrıldıklarında sayıları açıkça daha fazlaydı ama şimdi daha azı vardı. Birçoğunun, özellikle de Bei Ling'in vücudunda yaralar vardı. Yüzü solgundu ve göğsünde büyük miktarda kan vardı.
Her birinin elinde artık kanamayan bir insan kafası vardı. Geri dönüşleri kabile üyelerinin heyecanla tezahürat yapmasına neden oldu. Yayıldılar ve bu insanların yaşlılara doğru yürümesine izin verdiler.
Bei Ling, Su Ming'i gördü ama o anda artık eskisi kadar mesafeli değildi. Bunun yerine sessiz kaldı ve babasının peşinden gitti. Sanki kabilesinin hayatta kalmasıyla karşılaştırıldığında kıskançlığı hiçbir şeymiş gibiydi.
Kabile gitmişse, klan üyeleri ölmüşse kıskanılacak ne vardı ki...
"Usta, Kara Dağ Kabilesi'ndeki insanları aramak için zaten ayırdık ve hepsini öldürdük. Şimdi... dışarısı güvenli olmalı. Hareket edebiliriz!" Bir grup yaşlı adamın önünde yürüdü. Karanlık Dağ Kabilesi'nin kabile lideri elindeki iki kafayı yana fırlattı ve alçak sesle konuştu. Sözleri kan kokusuyla doluydu.
Arkasındakiler de kafalarını uzağa fırlattılar. Sessizlikleri öldürme niyetiyle doluydu.
Su Ming büyüğün yanında durdu ve kabile liderine ve diğerlerine sessizce baktı. Vücutlarındaki yorgunluğu, kana susamışlığın ve katliamın altında saklı hüznü gördü.
Yaşlı geri geldiğinde ve kabile üyeleri taşınmaya hazırlanırken, ilk kez Kara Dağ Kabilesi tarafından pusuya düşürüldüklerini hayal etmek onun için zor değildi. Bu savaş yıkıcıydı ve kabile üyelerinin hareket edememesine neden oldu. Ancak ilk savaş bittikten sonra yaşlılar onlara Kara Dağ Kabilesinden kalan insanları temizlemelerini emretti. Ancak o zaman güvenli bir şekilde hareket edebilirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...