İkinci kapı

68 22 0
                                    


Bölgeyi çevreleyen sis hâlâ aynıydı. Çok uzakları göremiyordu. Sisin içinde sadece dağ belli belirsiz görülebiliyordu. Etrafı sessizdi. Rüzgar yoktu, ses yoktu.

Su Ming sisle kaplanmış dağa baktı. Bu, buraya ikinci gelişiydi ve bu tuhaf dağı ikinci kez inceliyordu. Su Ming, dağa kazınmış sayısız tuhaf kelimeyi ve resmi hatırladığında ona karşı saygı duymadan edemedi.

Derin bir nefes aldı ve göğsündeki kolyeye bakmak için başını eğdi. Üzerindeki siyah taş kaybolmuştu. Su Ming vücudunu sıktı ve bir kez daha rüyada olmadığını doğruladı. Gerçekten bu yerde ortaya çıkmıştı.

Elini koynuna soktu ve Saçılan Tozları içeren şişelerin hâlâ arkasında olduğunu gördü. Gözlerinde bir parıltı belirdi ve hızla önündeki sisin içine doğru yürüdü. Çok geçmeden dağın eteğine ulaştı ve tünele adım attı.

Tüneldeki taş kapıya ulaşana kadar durmadı. Taş kapının üzerindeki tanıdık çizgilerin ortasındaki 15 deliğe baktı. Su Ming dişlerini gıcırdatmadan önce bir an tereddüt etti ve şifa şişesini koynundan çıkardı. Bir hapı döktü, parmaklarının arasına sıkıştırdı ve 15 delikten ilkine yerleştirdi.

Neredeyse parmakları taş kapıdaki küçük deliğe dokunduğu anda Su Ming, küçük delikten gelen zayıf bir emme kuvvetinin parmaklarındaki tıbbi hapları oraya çektiğini hissetti.

Su Ming'in yüzü ciddi ve tetikteydi. Kararının doğru olup olmadığını bilmiyordu ve 15 delik doldurulduğunda ne olacağını bilmiyordu. Ama bunu uzun zamandır düşünüyordu ve içi beklentiyle doluydu.

Dikkatsizce hareket etmedi. İlk delik tıbbi hapı emdiğinde Su Ming ona baktı. Ancak bir süre sonra delik aynı kaldı. Hiçbir değişiklik olmadı.

Su Ming başını kaşıdı. Derin düşüncelere daldığında başka bir tıbbi hap çıkardı ve onu ikinci deliğe yerleştirdi. Acı dolu bir ifadeyle 15 tıbbi hapın tamamını deliğe yerleştirdiğinde daha da gerginleşti.

'15 tıbbi hap. Eğer değişiklik olmazsa hepsi boşa gider...' Su Ming 15 deliğe endişeyle baktı ama o anda 15 delikten hafif bir ışık aniden yayıldı.

Su Ming'in morali düzeldi. Hızla birkaç adım geri gitti. 15 delikten gelen ışık daha parlak parlarken, taş kapının üzerindeki çizgiler canlanmış gibiydi. Yavaş yavaş hareket etmeye başladılar ve bir süre sonra birbirlerine bağlanıp bir girdap gibi hızla dönmeye başladılar.

Döndükçe, 15 delikten gelen ışık yavaş yavaş girdabın içine çekilerek taş kapının akan bir ışık katmanıyla kaplanmasına neden oldu. Ayrıca tünelde yankılanan gürleme sesleri de vardı. Sağır ediciydi ve Su Ming'in vücudunda 10 kan damarının ortaya çıkmasına neden oldu. Güce karşı içgüdüsel olarak savaşırken tüm vücudundaki Qi yuvarlandı.

Gürleme sesi bir süre daha devam etti. Daha sonra 15 delikten 15 tutam yeşil duman çıktı. Sanki içindeki şifalı haplar dumana dönüşmüştü. 15 yeşil duman kümesi ortaya çıktığında devasa taş kapı titremeye başladı. Kapının tam ortasında aniden düz bir çatlak belirdi.

Çatlak üst ve alt kısmı birbirine bağlıyordu. Sonra taş kapı yavaşça Su Ming'in önüne doğru ilerledi ve açıldı!

Su Ming'in kalbi göğsüne çarpıyordu. Bunu görünce şok oldu. Taş kapı tamamen açıldığında keskin bir nefes aldı. Taş kapının arkasında artık tünel yoktu. Sadece çok büyük olmayan bir taş oda vardı.

Taş odanın duvarları düzgün değildi. Üzerlerinde bazı oymalar vardı. Tam önündeki duvarda da sıkıca kapatılmış bir kapı vardı.

Taş odanın tavanında, duvarlarla kaynaşarak parlayan bazı küçük taşlar vardı. Taşlardan hafif bir koku da geliyordu. İnsanlar onun kokusunu aldıklarında kendilerini yenilenmiş hissederlerdi.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin