Bölüm: 85

38 13 0
                                    


Kitap eleştirisi bölümündeki tüm yazıları okudum. Kitap eleştirisi bölümündeki tüm yazıları okudum. Bazıları şüpheci, dürtüsel, mantıksız, destekleyici, övücü ve anlayışlıydı.

"Sanırım biraz daha detaylandırmam gerekiyor. Öncelikle bu konuyu yazmadan önce düşündüm ama yine de yazdım.

"Su Ming 16 yaşında bir çocuk. Büyükleriyle karşılaştırıldığında aralarında yarıdan fazla ömür farkı var.

"'Gençler Üç Krallık'ı okumaz, yaşlılar Su Kenarı'nı okumaz diye bir söz vardır. Bu, farklı yaşlardaki insanların işleri yapmanın farklı yolları olduğu anlamına gelir.

"Yaşlı çok bilge. Su Ming'i korumak istiyor. Onun düşünce tarzı da daha mantıklı. Söylendiği gibi, hayatın olduğu yerde umut da vardır. "Kabilenin tehlikede olup olmadığını çok iyi biliyor. Bu yüzden Su Ming'in aceleyle ayrılmasına izin vermedi. Bir kere ayrılırsa kabilenin yok olabileceğini biliyor. Su Ming'i terk ederse, gidecektir bir halef.

Bu çok makuldü. Herhangi bir yaşlı da aynısını yapardı. "Büyüklerin yaşını unutmayın.

"Su Ming'e gelince, o sadece 16 yaşında. Bütün bunları anlamadığından değil ama anladıkça geri dönmeyi daha çok istiyor. O çok düşüncesiz, çünkü bence 16 yaşındaki bir... Yaşlı çocuk, özellikle bir kabilenin içindeyken yalnız yaşamak istemez, kabileyle birlikte yaşayıp ölmek ister!

"Gücü sınırlıdır, ancak bazen, özellikle de bir kabilede, herkes aynı şekilde düşünürse ve kabileyle birlikte yaşamak ve ölmek isterse, kabile daha düşman gelmeden yok edilir.

"Evleri tehlikede olduğunda, bazı insanlar kendilerine katlanmaları ve gelecekte intikam almaları gerektiğini söyleyip duruyorlar. Sonra saklanıyorlar ya da evlerini terk ediyorlar. Wang Lin, Başlangıç Ruh Alemine ulaşmadan önce asla intikam almak için Teng ailesinin yanına geri dönmedi.

"Fakat bazı insanlar aptal ve mantıksızdır, ama düşünceleri karmaşık olmadığı için sevimlidirler. Bu, nasıl dayanacaklarını bilmedikleri için değil ama istemedikleri için değildir. Evlerini korumak istiyorlar, hatta bu onların hayatları anlamına gelir. "İleride intikam almak için geri gelmekle karşılaştırıldığında, önünde olanı daha çok önemsiyor. Evi ile birlikte ölmek istiyor. Geri dönüşü olmayan bir ölümle karşı karşıya kalsa bile gülümseyip, "Gitmeyin" diye bağırmak istiyor. Cehenneme giden yolda arkamdayım! "

"Su Ming'le aynı fikirde olmayabilirsiniz, nasıl yazacağımı bilmediğim için bana gülebilirsiniz, ancak lütfen bu olay örgüsünde ifade edilen sarsılmaz iradeyi eleştirmeyin veya sorgulamayın.

"Öngörü eksikliğine gelince, bence bu çok doğru. Ön taraftaki 200.000 kelime yeterli.

"Ama bir hata olduğunu kabul ediyorum. Açıklamada çok fazla kelime kullandım ve tam tersi etki yarattı. Seviye sınırlı ve geliştirmem gerekiyor.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin