Bölüm: 60

44 18 0
                                    


Ellinci, Mo Su, 200. adım!

Kartal heykellerinin üzerindeki sıralamada yer alan kelimeler, onu gören herkesin ifadesini büyük ölçüde değiştirdi. Önceki küçümsemeleri, aşağılamaları ya da sadece vakit geçirmek için eğlence aramaları fark etmiyordu; bunların hepsi şiddetli bir rüzgar tarafından süpürülüp tamamen yok olmuş gibiydi.

Artık kimse bunun sadece vakit geçirmenin bir eğlencesi olduğunu düşünmüyordu. Az önce bir mucizeye tanık olmuşlardı. Az önce inanılmaz bir iktidar yükselişine tanık olmuşlardı!

Son sıradan yükseldi ve önce ilk 100'e, ardından da ilk 50'ye girdi!

Sahada bulunan bazı kabile mensupları gördüklerine inanamadı. Bu kadar büyük bir kazanın bu kadar aniden gerçekleşeceğini tahmin edemiyorlardı.

Aslında Mo Su, kimsenin bir şey yapmasına gerek kalmadan son sıradan ilk 50'ye girmeyi başarmıştı. Gece yarısı gösterdiği performans şok ediciydi. Bu yüzden sahadaki yüzlerce kabile üyesi ilk 10'un ve ikinci sıradaki Bi Su'nun ihtişamını çoktan unutmuştu. Hepsinin bakışları Mo Su'nun ismine odaklanmıştı.

"Sonunda ne kadar yükseğe çıkabilir..?"

"Bu kişi kesinlikle ilk 30'a girecek!"

"Durum böyle olmayabilir. Bence dayanıklılığı eksik. Ama ne olursa olsun, ilk 50'ye girebilirse bu onun çok güçlü olduğu anlamına gelir!"

Tartışma sesleri yükselip alçaldı ve sahada kargaşa yaşandı. Gecenin sessiz bir gece olması gerekiyordu ama şimdi daha önce hiç olmadığı gibi oldu. Sessiz kalmaları imkansızdı. Aslında gündüze göre daha da hareketliydi.

Su Ming 50. sıraya ulaştığında sadece sahadaki yüzlerce kişinin dikkatini çekmekle kalmadı, aynı zamanda dağdaki katılımcıların da dikkatini çekti.

50. sıradan sonra gelenlerin çoğu, kendilerini bir anda geride bırakan kişiye karşı öfkeliydi ama aynı zamanda ona karşı da saygılıydı. İlk 50'ye girenlerin hepsi ellerindeki plakalara ve Su Ming'in rütbesine bakıyordu. Onlar için Su Ming zaten bir tehdit haline gelmişti. Bu tehdit çok büyük olmayabilir ama yine de onu ciddiye almaları için yeterliydi.

Ancak ilk 10'da, hatta ilk 20'de yer alanların dikkati yok denecek kadar azdı.

Ancak o anda en gergin olanlar kesinlikle Si Kong ve Bei Ling'di. Bunlardan biri 49'uncu, diğeri ise 48'inci sırada yer aldı. 50. sıradaki kişiye karşı boğazlarına bir şey düğümlenmiş gibi hissettiler.

Özellikle Si Kong için durum böyleydi. Yumruklarını sıktığında yüzü bembeyazdı. Dark Dragon Kabilesi'nin kabile liderinin oğlu olarak bu rütbeyi elde etmek onun için kolay olmadı. Başlangıçta kendisinden oldukça memnundu ama şimdi kalbi göğsünde çarpıyordu.

"Kalkamıyorum! Yukarı gelemiyorum! yukarı çıkamıyorum!!! "Kalbinden bağırmaya devam etti. Elindeki jetonun sıralamasına bakarken gözleri kırmızıydı.

Bei Ling durduğu yerden biraz uzakta küçük bir yolda ayağa kalktı. Ayrıca son derece gergindi. Tabağa bakarken gözleri sonuna kadar açılmıştı. Si Kong gibi yüreğinden bağırmıyordu. Bunun yerine dişlerini gıcırdattı, arkasını döndü ve kararlılıkla 207. basamağa doğru yürüdü.

İnsanların çoğu sıralama tablosuna bakarken Su Ming 200. basamakta durdu ve derin bir nefes aldı. Bakışları çelik kadar kararlıydı. Vücudundaki 58 kan damarı güçlü bir ışıkla parlıyordu. Etrafındaki sis olmasaydı o ışık kesinlikle gökyüzüne vuracaktı. Uzakta olsalar bile onu görebilirlerdi. Ancak şimdi sisin varlığı nedeniyle her şey dağın derinliklerine gömülmüştü.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin