Kara Ejderha Dağı'nın beş zirvesinin hepsi farklıydı. Kara Ejderha'ın Salyasını üreten dağ, Kabilesine en yakın olanıydı. Eğer dağın derinliklerine inerse diğer kabilelerden insanlarla karşılaşması daha kolay olacaktı.Su Ming'in zamanının çoğunu orada geçirmesinin nedeni buydu. Ancak pek ihtiyaç duymadığı bitkileri toplamaya ihtiyaç duyduğunda dikkatli bir şekilde ilerliyor ve tetikte kalıyordu.
Su Ming'in gözünde yoğun duman yayan dağ, Kara Alev Dağı olarak biliniyordu.
Bu dağın büyük miktarda toprak ateşi içerdiği söyleniyordu. Uzun zaman önce burası Ateş Savaşçıları ülkesinin çekirdeğiydi. O zamandan bu yana uzun yıllar geçmesine rağmen hâlâ dağdan gelen sıcaklığı hissedebiliyordu.
Su Ming, Kara Alev Dağı'na yabancı değildi. Oraya birçok kez gitmişti ve hatta Kara Dağ Kabilesinden insanlarla tanışmıştı. Eğer kaçacak kadar çevik olmasaydı uzun zaman önce ölmüş olacaktı.
Orası Kara Dağ Kabilesi'ne çok yakındı ve Kara Dağ Kabilesi ile Karanlık Dağ Kabilesi arasında nesiller boyunca kişisel bir kin vardı. Her iki kabile de hemen hemen aynı büyüklükteydi ve aralarında büyük savaşlar olmamasına rağmen av ekipleri arasındaki küçük çatışmalar hâlâ kanlı ve acımasızdı.
Bir anlık tereddütten sonra Su Ming'in gözleri parladı. Uzun bir süre sonra bakışlarını Kara Alev Dağı'ndan çevirdi ve platformun daha derin kısmına doğru birkaç hızlı adım attı. Yere batmış birkaç büyük taş vardı. Su Ming onları uzaklaştırdığında taşların altında bir şey olduğunu gördü.
Bu kaba bir yaydı!
Parmak kalınlığındaki ip, kaba olmasına rağmen gergin bir şekilde gerildi. Su Ming içindeki patlayıcı gücü hissedebiliyordu.
Yalnızca Karanlık Dağ Kabilesi'ndeki av ekibinin üyeleri yaya sahip olabilirdi. Kabilenin diğer üyelerinin bir tane alması zordu. Su Ming, bitkileri başka malzemelerle değiştirdikten sonra bu yayı kendisi yapmıştı. Onu kabileye geri getirmedi ama onun yerine burada sakladı. Bu sırrı yalnızca Lei Chen biliyordu.
Yayı tutarken Su Ming'in gözleri parladı. Büyük taşların altından beş ok daha çıkardı. Ok uçları taşlardan yapılmıştır. Su Ming ok uçlarının uçlarını ovalardı. İnanılmaz derecede keskindiler.
Beş oku sırtındaki sepete koydu. Su Ming yayı aldı ve küçük maymuna ıslık çaldı. Yere çizdiği bitkileri işaret etti.
Küçük maymun ne demek istediğini anladı. Dişlerini gösterdi ve kırmızı bir bulanıklıkla ileri doğru koştu.
Su Ming yüzünde temkinli bir bakışla hızla onu takip etti. Adam ve maymun birkaç kez yanıp sönerek ortadan kayboldu.
Dark Dragon Mountain'a aşinalık açısından Su Ming bile Xiao Hong ile karşılaştırılamazdı. Xiao Hong'un rehberliğinde, Su Ming'in sırtındaki sepet güneş batarken zaten şifalı bitkilerle doluydu.
Yedi veya sekiz tür şifalı bitki vardı ve her türden epeyce vardı. Hepsi Su Ming'in gördüğü resimlere benziyordu. Hangisinin olduğunu tam olarak bilemediği için benzer olan tüm bitkileri almaya karar verdi.
"Burada da benzer bir bitki olduğunu söylemiştin?" Güneş batmak üzereydi. Su Ming ve Xiao Hong, Kara Alev Dağı yakınındaki ormandaydı. Önündeki siyah çamuru işaret etti ve Xiao Hong'a baktı.
Xiao Hong başını salladı ve gökyüzünde batan güneşi işaret etmeden önce uzun bir süre Su Ming'i işaret etti.
Su Ming'in gözlerinde bir parıltı belirdi. Çömeldi ve bataklığa baktı, Qi'sini sakinleştirdi ve güneşin batmasını beklerken zihnine odaklandı. Zaman yavaş yavaş geçti. Bir süre sonra ormandaki ışık büyük oranda sönmüştü. Sanki bir kişinin bakışları 30 metreden daha uzağa bakarsa karanlık tarafından yutulacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...