Güneş doğdu, battı, bulutlar iz bırakmadan dağıldı ve beş ay göz açıp kapayıncaya kadar geçti.Bu beş ay boyunca, dağ sırasının derinliklerinde birkaç köklü değişiklik olmuştu. Zemin zaman zaman titriyordu ve çok sayıda kuş ve hayvan, sanki burası yasak bir yere dönüşmüş gibi, uzaklara dağılıyordu.
Ayrıca, sanki tüm yaşam belirtilerini kaybetmiş gibi, beyaza dönmüş ve solmuş çok sayıda ağaç vardı. Solmuş solmuş ağaçlara dönüşmüşlerdi ve alan o kadar büyüktü ki, birkaç düzine lis'lik dairesel bir alanı kaplıyordu.
Gökyüzünden aşağı bakan biri, kurumuş ağaçların altında, kuraklık varmış gibi, sayısız çatlak görürdü. Bu garip olay, Güney Sabah Ülkesi'nde inanılmaz derecede nadirdi. Bu yerde çok fazla yağmur vardı, bu yüzden kuraklık olması mümkün değildi.
Ama hepsi bu kadar değildi. Daha da şok edici olan şey, bu topraklara her ay düştüğünde kükremeler duyulmasıydı. Bu kükremeler insanların yaptığı gibi duyulmuyordu ve çıplak kulakla duyulması zordu. Ancak, bir kişi belirli bir düzeyde eğitimli olduğu ve onlara yakın olduğu sürece, onları hissedebilirdi.
Özellikle dolunay gecelerinde böyleydi. Bu kükremeler inanılmaz derecede güçlü olurdu. Hatta büyük miktarda ay ışığı bile buraya inerdi. Hatta yerdeki vadilerde bile havaya yükselen sıcak hava olurdu. Sanki tüm sıradağlar görünmez bir ateşle kavruluyormuş gibiydi.
Alacakaranlık çöktüğünde, yasak bir alan gibi görünen alanın dışında dört kişi belirdi. Bu dört kişi çok dikkatliydi ve ilerlemediler. Öndeki kişi yaşlı bir adamdı. Mavi bir cübbe giymişti ve vücudu zayıftı. Kemikleri kocamandı ve tüm vücudu korkunç bir havayla doluydu. Arkasındaki üç kişi, iki erkek ve bir kadın, öyle değildi. Kadın özellikle güzeldi, yaşlı adamın korkunç havasının tam tersiydi.
"Baba, bahsettiğin yer burası mı?" diye sordu yaşlı adamın arkasındaki kırklı yaşlardaki orta yaşlı bir adam.
"Doğru. İki ay önce buradan geçtim ve buradaki arazinin garip olduğunu gördüm. Buradaki bitkilerin çoğu solmuş ve yaşam güçlerini kaybetmiş. Hatta toprak bile kurumuş. Bu nadir görülen bir manzara. Tahminim doğruysa, bir hazine ortaya çıkmalıydı!" Yaşlı adamın bakışları uyuşuk bir şekilde konuşurken korkunçtu. Gücü olağanüstüydü. Aşmamış olabilirdi, ama Kan Katılaştırma Aleminin son aşamasına çoktan ulaşmıştı.
Arkasındaki üç kişiye gelince, Kan Yoğunlaşmasının yedinci seviyesinde olan orta yaşlı adam dışında, diğer ikisi beşinci seviyedeydi.
"Kabiledeki diğer insanlara bu yerin garipliğinden bahsetmedim. Ailemizin kabiledeki statüsü normaldir ve Ebedi Yaratılış Günü'nde kutsal topraklara girme hakkımız yoktur. Bu, benim yetiştirme seviyemle Aşmanın benim için zor olmasıyla ilgilidir. Tüm umutlarım senin üzerinde. Bu hazineyi elde edebilirsen, gelecekte senin için yararlı olabilir.
"Özellikle de Ebedi Yaratılış Günü yaklaşırken. Tüm Güney Sabah Ülkesi sisle kaplanacak ve kabile kutsal topraklara girmekle meşgul olacak. İzlerimize dikkat etmeyecekler." Yaşlı adam uzaktaki topraklara bir göz attı. Alacakaranlıktı ve uzakta hafif bir sis tabakası görebiliyordu. Yüksek bir bakış noktasından aşağı bakarsa, Güney Sabahı'nın sınırsız Toprakları'nda yavaşça büyüyen büyük miktarda sis görebilirdi.
Adam derin bir nefes aldı ve başını salladı.
"Dao Er ve Shan Er'e gelince, arkamdan gelin. Bu yerden yayılan bir ölüm aurası olmayabilir, ancak kurumuş ağaçlar yaşam güçlerini çoktan kaybetmişlerdir. İçlerinde bir ölüm aurası var. Bunu bedenlerinize emebilirsiniz. Sizin için faydalı olacaktır." Yaşlı adam gökyüzüne baktı ve alçak sesle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantastikSonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...