Bölüm:129

13 6 0
                                    


He Feng sadece bir kumar oynayabilirdi. Su Ming'in sözleri düşüncelerini açığa çıkarmıştı. Su Ming'in onu sadece test edip etmediğini ya da gerçekten bilip bilmediğini anlayamıyordu ama bunu düşünmek için zamanı yoktu. Önceden karşı saldırısını başlatmalıydı.

Vücudundaki loş ışık çoktan hazırlanmıştı. Su Ming tuzağa düşüp başını çevirip baksaydı, bundan kaçınması kesinlikle zor olurdu.

Ama He Feng, Su Ming'i hafife almıştı!

Su Ming başını geriye çevirmeye bile zahmet etmedi. He Feng saldırdığı anda, ay ışığı vücuduna indi ve önünde bir ay ışığı perdesine dönüştü. Ay Kanatları'nın görünmez ruhları da Su Ming'in vücudunu çevreledi.

Küçük loş ışık topu ay ışığı ekranına çarptı ve şiddetli bir ışık saçtı. Hızı biraz yavaşladı, ancak o loş ışık He Feng'in ölümünden önceki karşı saldırısıydı. O çoktan Aşmıştı. Zayıf olsa bile, son saldırısının gücü zayıf değildi.

Işık perdesi parçalandı. Loş ışık geçti ve Su Ming'in bedenine indi, ama garip bir şekilde bir kez daha bedeninden geçti ve uzaktaki yağmur ormanına indi. Hiçbir ses çıkmadı, ama yağmur ormanındaki 100 fitlik alan bir anda küle döndü, sanki ince havaya karışmış gibi.

O anda, Su Ming'in loş ışıkta vurulan bedeni solmaya başladı. Yanında başka bir Su Ming belirdi ve belirdiğinde diğer Su Ming kayboldu.

Bütün bunlar bir anda oldu ve insanların bunu net bir şekilde görmemesi zordu.

"Hız benim en güçlü yanım," dedi Su Ming yavaşça. İnanmazlıkla dolu bir yüze sahip olan He Feng'e baktı ve ona doğru yürüdü. O anda Su Ming, hazırlıkları ve ay ışığının oluşturduğu hafif engel sayesinde loş ışıktan tamamen kaçmayı başarmıştı.

He Feng, Su Ming'e dik dik bakarken sessizdi. Zaten umutsuzluğa kapılmıştı ve artık bunu saklamaya çalışmıyordu. Gözlerinde yavaş yavaş vahşet ve kararlılık belirdi.

"Eğer hazırlıklı olduğumu biliyorduysan, neden bana bu şansı verdin?!" diye sordu He Feng, yerde yatarken karanlık bir şekilde.

"Çünkü ölmek üzere olan seni istiyorum." Su Ming, He Feng'e doğru yürüdü ve sorusunu cevapladı.

"Beni öldürmek isteyen ben miyim? "Bir kayıp yaşadığınızda, çabuk öğrenirsiniz, ama yine de çok safsınız..." He Feng'in göz bebekleri küçüldü ve vahşice gülmeye başladı. Bugün kesinlikle öleceğini biliyordu, ama ölmeden önce, ne olursa olsun, onu öldüren kişiyi de kendisiyle birlikte cehenneme sürükleyecekti. Tek pişmanlığı, Xuan Lun'u kendi elleriyle öldürememiş olmasıydı.

O anda, ihtiyatı rüzgara atıp Qi'sini kendi kendine yok etmek üzereydi. Sonuçta, zayıf olabilirdi, ama ne kadar zayıf olursa olsun, yine de Aşkınlık Alemine ulaşmıştı. Vücudundaki Qi ne kadar sönük olursa olsun, hala aktifti. Qi'si aktif olduğu sürece, ihtiyatı rüzgara atmaya karar verirse, yine de kendini yok edebilirdi.

Ancak kendini yok etmek üzereyken He Feng'in ifadesi kökten değişti. Bu değişim Su Ming'e daha önce hiç göstermediği bir şeydi. Bu değişim inançlarının parçalandığı ve sözlerinin aniden durduğu anlamına geliyordu.

"Bu... Bu... Bu nasıl olabilir...?" He Feng'in yüzü bembeyazdı. İntihar etmek üzere olan birine benziyordu ama aniden elindeki kılıcın yumuşak bir bez parçasına dönüştüğünü fark etti. Vücudundaki Qi ve kanın sadece donuklaşmadığını, aynı zamanda canlılıklarını da yitirdiklerini fark etti. Durgun su birikintisi gibiydiler ve onları parçalayıp patlatamazdı.

Su Ming çömeldi ve yüzünde şaşkın bir ifadeyle yerde yatan He Feng'e baktı. İçini çekti.

"Zeka konusunda seninle kıyaslanamazdım. İlk tanıştığımız günden beri bana karşı entrika çeviriyordun. Ama sonunda, yine de bir şeyi kaçırmış oluyorsunuz. Bu, yağmur ormanındaki miasmadır.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin