Bölüm :47

46 19 0
                                    


Su Ming gergindi. Bu gerginlik yalnızca kişinin Kara Ejderha Kabilesinin Kıdemlisi olmasından değil, aynı zamanda Bai Ling'in büyüğü olmasından da kaynaklanıyordu.

Aynı zamanda Rüzgâr Akımı Kabilesi'ne giderken ihtiyarın kendisiyle paylaştığı varsayımlar ve analizler konusunda da gergindi.

"Ben Su Ming. Selamlar, Dark Dragon Kabilesinin Kıdemlisi." Su Ming derin bir nefes aldı ve yaşlı kadına saygıyla eğildi.

Su Ming'e bakarken yaşlı kadının yüzü karanlıktı. Kimse onun ne düşündüğünü bilmiyordu. Bunun üzerine çevredekiler sustu. Rüzgar Akımı Kabilesinin mübaşirleri bile Su Ming'e baktı. Aklında bir yükle ayrılmak üzere olan Shi Hai bile olduğu yerde durdu. Biraz şaşırarak Su Ming'e baktı.

Onun gözünde Su Ming sadece normal bir çocuktu. Vücudunda en ufak bir Qi izi yoktu. Ona bir kez baktı ve bakışlarını kaçırdı. Artık iki küçük kabile arasındaki çatışmayı düşünmüyordu. Endişeliydi. Uzun zamandır garip ilacı yaratan Düşmüş Vahşi'yi arıyordu ama hiçbir ipucu yoktu. Hatta Yaşlı, birkaç gün önce ona bunu sormuştu. Shi Hai aramaya nasıl devam etmesi gerektiğini bilmiyordu.

'Düşmüş Vahşi Savaşçı burayı terk etmiş olabilir mi...? Ah, onu nerede bulacağım?!'

Lei Chen, Su Ming'in yanında durdu ve Su Ming'e bakan yaşlı kadına baktı. Rüzgar Akımı Kabilesinin Kıdemlisine karşı saygılı olabilir ama yaşlı kadına hiç saygı duymuyordu.

Bei Ling kaşlarını çattı. Bakışları Su Ming'e düştü ve gözlerinde bir hoşnutsuzluk parladı. Su Ming'in Dark Dragon Kabilesini nasıl rahatsız ettiğini anlayamıyordu.

"Çok yıl oldu. O kadar büyüdün ki..." Yaşlı kadın, yavaşça konuşmadan önce uzun bir süre Su Ming'e baktı. Sesinde ne sevinç ne de öfke vardı.

Su Ming daha da gerginleşti. Ne diyeceğini bilemeden öylece durdu. O anda tüm bakışların üzerinde olduğunu açıkça hissedebiliyordu. Bu onun nadiren yaşadığı ve alışık olmadığı bir duyguydu.

Bai Ling'in yüzü yaşlı kadının arkasında dururken solgundu. İçgüdüsel olarak cüppesinin kenarlarını kavradı. Yanındaki Si Kong, Su Ming'e bakarken memnun görünüyordu.

"Yazık..." Yaşlı kadın Su Ming'e baktı ve yavaşça konuşmaya devam etti. "Büyüklerin seni sadece büyüttü ama sana nasıl medeni olunacağını öğretmedi. Bu yüzden görgü anlayışın yok. Neden kim olduğunu düşünmüyorsun?!" Yaşlı kadın pek konuşmuyordu ama sözlerinde bir miktar alaycılık vardı. Bu onun bir Yaşlı olarak statüsüne uymuyordu.

Su Ming'in yüzü anında solgunlaştı. Bu onun kalbindeki en zayıf noktaydı ve özellikle bu kadar çok insanın önünde böyleydi. Bu Su Ming'in alt dudağını ısırmasına ve sessiz kalmasına neden oldu.

"Büyükbaba!" Bai Ling, Su Ming'in solgun yüzüne baktı ve kalbi anında acıyla kasıldı. Hemen konuştu ve yaşlı kadına bakışları öfkeyle doluydu.

Su Ming'in yanında duran Lei Chen hemen ona baktı. O kişinin kim olduğu umurunda değildi. Su Ming'in aşağılandığını gördüğünde anında öfkelendi ve ileri atılmak üzereydi.

Ancak ileri doğru bir adım attığı anda yaşlı kadının gözlerinde tuhaf bir parıltı belirdi. Lei Chen titredi. O anda tek kelime etmeden kenarda duran Karanlık Dağ Kabilesi Muhafızlarının Lideri kaşlarını çattı ve ileri doğru bir adım attı.

Ayağı yere indiğinde muhafızların başı anında değişmiş gibiydi. Aniden vücudundan keskin bir aura patladı ve etrafını sardı. Lei Chen'in vücudunun dışından gelen boğuk gürlemeyi duyan Lei Chen'in yüzü soldu ve birkaç adım geri gitti.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin