Bölüm: 92

35 14 0
                                    


Artık anlamıştı. Rüzgar Akımı Kabilesinde karşısına çıkmak için aynı yöntemi kullanan ve Wu Sen'e karşı savaşma yeteneğine sahip olan kişi Su Ming'di.

Artık anlamıştı. O gece Dark Mountain Kabilesi'nin Wind Stream Şehrindeki pansiyonuna bitkin bir şekilde döndüğünde ve kaşlarının ortasındaki kan topunun odasında yüzdüğünü gördüğünde şaşırmış ve tahmin etmişti... o kişi de Su Ming'di!

Benzer şekilde o an, önünde duran Su Ming'in sırtına baktı. Sersemlemiş halde, deneyin ilk aşamasından dönen kişiyi görmüş gibiydi. İlgi odağı olan kişi o anda ona inanılmaz derecede tanıdık geliyordu ve onun da... aynı zamanda Su Ming olduğunu anladı!

Bütün bu düşünceler Bei Ling'in kafasında gök gürültüsü gibi gürledi. Sanki zihninden geçen ve titremesine neden olan büyük miktarda bir yıldırıma dönüşmüşlerdi. Buna inanamadı. Su Ming'in böyle bir gücü bilinmeyen bir zamanda elde ettiğine inanamıyordu. Su Ming'in sessizce Su Ming'e bakabilecek bir seviyeye ulaştığına inanamıyordu.

Anılarında Su Ming, kıskançlığından her zaman nefret ettiği, kalbinin derinliklerinden baktığı, onunla her zaman soğuk bir şekilde konuşan kişiydi. Artık Bei Ling'in kalbi karmaşık duygularla doluydu.

Bu karmaşık duygu ona hâlâ bir savaş alanında olduğunu unutturmuştu. Savaştığını unutmuştu. Her şeyi unuttu. Zihni boştu ve kaybolmuştu.

"Bu nasıl olabilir..?" Bei Ling mırıldandı. Chen Xin ona sıkıca sarıldı. Gözlerinden yaşlar düştü. Su Ming onun gözünde değildi. Yalnızca Bei Ling'in solgun yüzü ve ölse bile yarım adım bile geri atmayı reddetmesi vardı.

Bütün bunlar uzun bir zaman diliminde gerçekleşmiş gibi görünebilir ama gerçekte Su Ming'in mızrağı yere düşüp büyük bir hava dalgasını harekete geçirdiği anda, bıçağı kaldıran adam yere yığıldığı anda Su, Ming ileri doğru bir adım attı. O kadar hızlıydı ki bir görüntüye dönüştü ve hava dalgası tarafından geriye doğru savrulan kişiye doğru hücum etti. Bu kişi ellili yaşlarındaydı ve Kan Katılaşma Aleminin yalnızca beşinci seviyesindeydi.

Görüşü bulanıklaştığında sadece birkaç adım geri gitmişti. Gözbebekleri küçüldü ve büyük bir adım geri atmak üzereyken tüm vücuduna güçlü bir tehlike duygusu çöktü. Ancak Su Ming çok hızlıydı. Bu kişi geri çekilemeden, havayı kesen yüksek bir ıslık sesiyle ona yaklaşmıştı. Yüzünde vahşi bir bakış ve yüzünde öfkeli, öldürücü bir bakışla, yumruğunu değil vücudunu kullanarak adamın göğsüne çarptı.

Net çatlama sesleri havada yankılanıyordu. Adamın ağzının kenarlarından kan sızdı ve sırtı patladı. Vücudu Su Ming'in büyük gücüne dayanamadı ve tüm kemikleri anında paramparça oldu. Vücudu geriye doğru savruldu ve yere düşmeden öldü.

Su Ming'in gözlerindeki nefret azalmadı ama daha da güçlendi. Black Mountain Kabilesindeki tüm insanlardan nefret ediyordu. Aniden arkasını döndü ve çok uzakta olmayan Bei Ling'i öldürmek isteyen Kara Dağ Kabilesi'nden üç Vahşi'nin sonuncusuna baktı.

O kişi yapılıydı ama uzun boylu değildi. Bei Ling'in peşinden koşarken gözlerindeki vahşi gülümseme ve heyecan aniden değişti. Gülümsemesi şoka dönüştü ve gözleri korkuyla doldu. Su Ming'in onu şok edecek şekilde tek bir mızrak darbesiyle bir kişiyi öldürmesini ve vücuduna tek bir darbeyle başka bir kişiyi öldürmesini izledi.

Temiz ve verimli öldürme, adama bir zulüm ve delilik duygusu verdi. Kalbi göğsüne çarpıyordu. Su Ming ona baktığında hemen korkuyla çığlık attı ve başka hiçbir şeyi umursamadan geri çekildi. O korkmuştu. Ona göre Su Ming kesinlikle Dark Mountain Kabilesi'nde lider seviyesindeydi. Bu tür bir insan, savaşabileceği biri değildi.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin