Bölüm:140

19 7 0
                                    


Su Ming gözlerini açtı ve ilk kez gözlerinde yıldızlar kadar net ve derin bir bakış vardı. Mağara meskeninde oturuyor olabilirdi ama He Feng, Su Ming'in etrafındaki alanla bütünleştiğini hissetti. Onu görebiliyordu ama sanki yokmuş gibiydi.

Su Ming'in gözleri özellikle He Feng'in kalbini titretti. Xuan Lun'dan daha önce böyle bir bakış görmemişti. Sadece Han Fei Zi gibi dahilerin, insanların içine dalmış gibi hissetmelerini sağlayacak böyle bir bakışı olurdu.

"Usta?" He Feng çok gergindi. O anda Su Ming'i gördüğünde sanki tüm vücudu acı içindeymiş gibi hissetti. Sanki Su Ming'in tüm vücudu He Feng'in korkusunu kontrol edememesine neden olan şiddetli bir aura yayıyordu.

Su Ming başını çevirdi ve He Feng'e baktı. Bakışları He Feng'inkiyle buluştuğu anda, He Feng ürperdi ve içgüdüsel olarak onlarca metre geriye doğru süzüldü. Vücudu çökmek üzereymiş gibi hissediyordu. Hatta kalbini keskin bir okun deldiği yanılgısına bile kapılmıştı. Tüm düşünceleri o tek bakışta açığa çıktı ve onlardan tek bir parçayı bile saklayamadı.

"Efendim... Efendim..."

Su Ming hafifçe gülümsedi. Vücudundaki baskı anında kayboldu. Bakışları da sakinleşti ve normale döndü. Vücudunu esnetti, sonra ayağa kalktı ve uzun bir nefes verdi.

"Hadi gidelim." Su Ming, He Feng'in Ruh Bedenini sağ eliyle kavradı. He Feng, Ay Kanatları'nın tezahürat eden ruhlarıyla birlikte hemen bedenine geri çekildi.

Ancak bu sefer, Ay Kanatları'nın ruhlarının He Feng'e karşı ihtiyatlı olmasına gerek yoktu. He Feng hareketsiz kaldı ve hareket etmeye cesaret edemedi. Küçük kılıcın varlığını ve baskısını bir kez daha Su Ming'in bedeninde hissetti. Bu korkunun altında, Su Ming'e karşı derin bir saygı da hissetti.

Bu saygı Su Ming'in gizemliliğinden geliyordu. Hatta şimdi bile He Feng, hazinesinin Su Ming'i gördüğünde neden uzun zamandır kayıp olan efendisini görmüş gibi davrandığını anlayamıyordu.

He Feng artık Su Ming'in yetiştirme seviyesini belirleyemedi. Su Ming'in kaç tane kan damarı olduğunu bilmiyordu ama küçük visan kılıçla Su Ming'in Xuan Lun'a rastlasa bile kaybetmeyeceğini tahmin edebiliyordu.

Su Ming dağ mağarasından çıktığında, öğle vakti çoktan gelmişti. Güneş parlak bir şekilde parlıyordu ve vücuduna düştüğünde sıcak bir his uyandırıyordu. Su Ming orada durdu ve mavi gökyüzüne ve beyaz bulutlara baktı. Gözleri yavaşça parladı.

"Fırsatlar tehlikenin içinde gizlidir... Bu kılıcı elde etmek için bu sefer çok fazla tehlike ödedim. Ama tüm bunlara değer! Su Ming sağ elini kaldırdı ve kaşlarının ortasına dokundu. Kılıcın izi hala orada parlıyordu, ancak Su Ming dokunduğunda, parlama hızı yavaşladı ve bir an sonra iz bırakmadan kayboldu.

'Bu kılıç bana bir aşinalık hissi veriyor ve beni itmiyor... Ayrıca, o kırmızı çayırın Qi ve kan emerek başkalarının koruması için zor olması, ama ben onu kullandığımda böyle hissetmiyorum. Bunun yerine, içinde kendimi çok güvende hissediyorum...

'Bu iki eşya Han Dağı Kabilesi'nin ataları tarafından geride bırakıldı... Acaba onunla bir tür bağım olabilir mi..?' Su Ming gözlerini kapattı ve yüzüne çarpan rüzgarla birlikte dağ mağarasının girişinde hareketsizce durdu.

'Bu kılıç... bedenimde et ve kandan bir yol açtı. Bu yol... Marka Sanatını sürdürmek için dünyadan gelen gücü emmeme izin verebilir!' Su Ming gözlerini açtı. Bu, küçük kılıçtan sonraki en büyük kazancıydı. Orada dururken, etrafındaki dünyadan kendisine doğru süzülen Qi tutamlarını hissedebiliyordu. Gözeneklerinden vücuduna sızıyorlardı. Ancak, şu anda sadece küçük Qi akıntılarıydılar, ancak bu devam ederse, dalgalara dönüşecekleri bir gün gelecekti.

Gerçeğin Peşinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin