Su Ming, gençliğinden beri yaşlıyı takip ediyordu. Kıdemlinin ona sayısız kez verdiği canavar derisi parşömenlerinin neredeyse her birini okumuştu. O tomarlarda takıntılı olduğu pek çok bilgelik vardı.Kendisinden önce gelenlerin bilgeliği, zaman geçtikçe Su Ming'in aklına yavaş yavaş sızdı. Ancak sanki derin uykudaydı ve uyanmamıştı. Ancak şimdi Su Ming öldürdüğü kişinin peşinden koşarken içine sızan bilgelik yavaş yavaş uyanıyordu.
Yu Chi endişeliydi. Başlangıçta kaçamayacağını düşünüyordu. Geri dönüp Su Ming ile ölümüne savaşmaya hazırdı. Ancak Su Ming ile arasındaki mesafenin arttığını görünce savaşma arzusu söndü. Gözleri yeniden kan çanağına döndüğünde durum aynıydı.
Birkaç seferden sonra artık tedbiri elden bırakma dürtüsü kalmamıştı. Eskisi gibi olmak onun için zordu.
Su Ming'in gözünde Kara Dağ Kabilesinden Vahşi onun sadece avıydı. O, korkmuş bir avdı. Rakibinin hala umudu olduğunu düşünmesini sağladığı sürece onu yavaş yavaş öldürebilirdi.
Su Ming, Yu Chi'nin peşinden koşarken güvenini ve cesaretini sürekli olarak yıpratmak için bu yöntemi kullandı. Kovalamaca devam ederken, Yu Chi'nin yoğun gerginliğinin ortasında bir rahatlama hissi duyabilmesi için bazen kasıtlı olarak aralarındaki mesafeyi genişletiyordu.
Su Ming, canavar derisi parşömenlerinden birinde kaba bir açıklama olduğunu hatırladı. Sürekli bir gerilim altında kaldıktan sonra rahatlayan kişi, yorgunluk ve acıyı daha da artırıyordu. Bu duygu tüm canlıları boğmaya yetiyordu.
Su Ming bunları yalnızca geçmişte biliyordu. Ancak Yu Chi'nin peşinden koşarken yavaş yavaş bunları anlamaya başladı ve bunlar içgüdüsel hale geldi. Bunu bilerek yapmasına bile gerek yoktu. Ulaşmak istediği etki doğal olarak elde edildi.
Ona göre bu, ilk kez birini öldürüşü ve ilk kez birinin peşinden koşmasıydı. Aynı zamanda hayatında ilk kez görünmez bir değişim yaşıyordu. Bu değişimi kişisel olarak yalnızca Yu Chi'nin deneyimleyebilmesi üzücüydü.
Yu Chi bunu derinden hissetti. Ancak tüm bunların nedenini bilmiyordu. Tek bildiği, tuhaf cinayet sahnesine tanık olduktan sonra kendine olan güveninin ve cesaretinin biraz azaldığıydı. Ancak avlanma sürecinde kendine olan güveni ve cesareti yavaş yavaş ortadan kayboldu.
Aslında farkına bile varmadan, artık dönüp savaşmak gibi bir düşüncesi yoktu. Rakibi de Kan Yoğunlaştırma aleminin ikinci seviyesinde olmasına rağmen, eğer geri dönerse şüphesiz öleceğini hissetti. Eğer kaçmaya devam ederse hayatta kalma şansı oldukça yüksek olacaktı.
Farkında olmadığı şey, özellikle de arkasındaki gencin ortadan kaybolduğunu fark ettiğinde yorgunluğunun arttığıydı. Yorgunluk neredeyse bacaklarını zayıflatıyordu ve düşecekmiş gibi hissetti. Ancak dinlenemedi, dişlerini gıcırdattı ve azimle devam etti.
Ancak bu kararlılık kısa bir süre devam etti. Diğerinin figürü Yu Chi'nin görüş alanının sonunda belirdiğinde, bu durum daha da büyük bir yorgunluğa dönüştü. Bu Yu Chi'nin delirmek üzere olduğunu hissetmesine neden oldu.
"Kötü Barbar! O bir Kötü Barbar olmalı!! " Yu Chi'nin kalbi korkuyla titredi. Koşarken önünde bir çatal belirdi. Soldaki yol ormanın daha derin kısımlarına, Kara Alev Dağı'ndan uzaklaşan yola gidiyordu. Doğru yol Kara Alev Dağı'nın etrafından geçiyordu, Kara Dağ Kabilesi'ne giden yol.
Yu Chi'nin peşinden koşan Su Ming, böyle bir yol ayrımının olduğunu zaten biliyordu. Yorgunluğunu bastırıp hızını artırırken gözleri parladı. Yu Chi'nin peşinden koşmadı, bunun yerine ormanın içinden doğru yola doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçeğin Peşinde
FantasySonsuz bir hapishane, ruhsuz bir beden, mühürlenmiş bir ruh, kaybolmuş her şey. Acımasız kadere boyun eğmek ya da kader ile bir olmak! "Bir yanılsama içinde yaşadım, kayboldum, evimi bulamadım, bir evim yoktu... ama bunun ne önemi var ki?! Ölüm teh...