2 Skyrius

7.9K 440 4
                                    

Mergina dairėsi po mano kabinetą, bet nepažiūrėjo man į akis. Tai tikrai nervina ypač tada, kai aš jos bosas. Kvaila mergše.
-Ar kažkas blogai su nauja kalba, pone?-pagaliau prabilo ir trumpam pažiūrėjo man į akis.
-Ne. Jos net neskaičiau,-pavarčiau akis ir toliau stebėjau raudonplaukė.
Ji pirštais perėgo per savo trumpus plaukus ir žvilgtelėjo į mane.
-Pakviečiau tave čia, nes man nepatinka tavo apranga. Aš tau moku nemažus pinigus, o tu rengiesi lyg kokia ubagė. Kame problema?-pakėliau antakį.
Jos rudos akis išsiputė. Taip brangute, aš tai pasakiau.
-Pingus aš turiu kur dėti ir be rūbų prikimo,-tyliai sumurmėjo.
Ką tai turėtu reikšti? Man neidomu, kur šita netikelė kiša pinigus. Man reikia, kad ji atrodu gerai, o ne kaip kokia gatvės šavalka su savo pigiais nudremžtais rūbais.
-Tai man nerūpi. Tu dirbi 'Horan House' įmonėje, tai ir renkis, kaip jos darbuotoja. Aišku?-paklausiau, bet ji tik žiūrėjo į mane ir nieko nesakė.
-Aš vis tiek visa darbo laiką sėdžiu kabinete.
-Ar tu prieštarauji man?-susiraukiau.
Kaip šita šiukšle drįsta man prieštarauti?
-Ne, pone,-tyliai atsiduso.-Pasistengsiu ištaisyti šita klaidą.
-Laisva,-suburbėjau.
Ji pakilo nuo kėdės ir lyg akis išdegus išbėgo pro duris. Kvailė. Išsitraukiau telefoną ir surinkau Amandos numerį. Tikiuosi ji jau bus nusileidusi.
-Labas mažuti,-sucypė.
-Labas, brangioji,-saldžiai pasakiau.
-Jau pasiilgai manęs?-paklausė ir galiu drįsti manyti, kad ji kalba apie seka, kuris tarpkitko yra labai geras.
-Taip,-sumurkiau.
Amanda su manimi sutikinėja dar tik du mėnesius, bet per juos mes tiek patirėme. Ji išdykusi ir nesigėdija savo kūno, kas man patinka. Niekada nesidomėjau tomis nedrąsiomis merginomis. Nesuprantu kuom jos geresnės, jei nieko nemoka? Turbūt Quella būtent tokia. Ji ne tik nėra graži, bet dar turbūt ir nekalta.

Baigęs kalbėti su Amanda pasikviečiau Martin. Jis man atnešė byla apie Femmings.
-Tai viskas apie ją?-paklausiau.
Jos aplankalas buvo vos dešimties puslapiu. Turbūt ji labai nuobodus žmogus.
-O ko tu norėjai? Pornografinių nuotraukų?-pasišaipė.
-Dieve, ne. Tu pažiūrėk į ją. Maža, kuda, kaip lenta ir neturi nieko ypatingo. Nei krūtinė pas ją didelė, nei užpakalis. Tikrai į ją nežiūrėčiau, net jei ir ji būtu paskūtinė pasaulio mergina.
-Kokie mes išrankus. Aš tai ją paimčiau,-truktelėjo pečiais, o aš tik pavarčiau akis.
Vos jam išėjus atsiverčiau jos byla.

Quella Diana Femmings

Gimimo data: 1996 02 06, Londonas,
Didžioji Britanija
.
Gyvenamoji
vieta:
1115 SW Grinstritas, 8
butas, Heivenheitsas,
Sietlas, 98888
Vašingtono valstija.

Mobiliojo telefono
numeris:
360 941 4387.

Socialinio
draudimo
numeris:
987-97-4220.

Sąskaitos
bankuose:
„Wells Fargo" bankas,
Sietlas, 87777
Vašingtono valstija,
sąskaitos numeris 309481,
1478/2506
sąskaitos likutis 12,554
Dol.

Profesija: Anglijos valstybinio
universiteto Laisvųjų
menų koledžo antro
kurso studentė. Specializacija
- anglų kalba.

Pažymių
vidurkis:
4,0.

Ankstesnis
išsilavinimas:
Mačesterio pradinė ir
vidurinė mokyklos.
Priėmimo į
koledžą testo
rezultatas:
2120 taškų.

Darbinė veikla: 'Horan House' įmonės darbininkė, pargindinė Niall James Horan kalbų rašytoja. (Dirba ne visa savaitę bei darbo dieną)

Tėvas: Tedas G. Femmings (1974 09 01-1997 09 11).
Motina: Liza Mei Serken-
Adams, gim. 1975 06 18.
1995 06 01 ištekėjo už T.
Femmings, 1997 09 11
tapo našle; 1999 06 06
ištekėjo už Edvardo Meisson.

Politiniai
įsitikinimai:
Nežinomi.

Religiniai
įsitikinimai:
Nežinomi.

Lytinė
orientacija:
Nežinoma.

Partnerystės
santykiai:
Neturi

Kaip ir sakiau. Visiška nuoboda. Nežinau, kad mano kalbų rašytoja yra dar studentė. Įprastai tokiu nepriimu. Na, bent jau protinga.
-Pone, Horan,-pasibeldus į kabineta įėjo Liuse.
-Klausau.
-Panele Quella Femmings išėjo ankščiau iš darbo.
-Paskambink jai ir liepk ateiti pas mane,-paliepiau.

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now