40 Skyrius

5.8K 438 57
                                    

JUBILIEJUS!


Sėdėjau Nandos kavinėje ir laukiau tos merginos. Mano rankos prakaitavo vien pagalvojus, kad Niall kažką blogo padarė. Juk jis nieko negalėjo nužudyti ar išprievartauti, tai kas tada?

-Sveika,-išgirdau balsą netoli savęs.

Priešais mane atsisėdo toji mergina tik šįkart jos plaukai buvo rudi. Nedrąsiai pasimuisčiau ir pažiūrėjau į ją.

-Aš Heilė, buvusi Niall mergina,-nusišypsojo.

-Malonu,-tyliai tariau.

-Tu nesi jo skonio, na bet jis tikrai stengiasi saugoti tave nuo jo praeities.

-Ką jis tokio padarė?-paklausiau.

-Na sakykime, kad jis meluoja visiems įskaitant ir tau. 2012 metais jam gimė sūnus, deja jis neišgyveno, nors jis galėjo jam padėti,-aiktelėjau nuo jos žodžių.

Niall turėjo sūnų ir jam nepadėjo? Koks niekas jis turėtu būti, kad neišgelbėtu savo vaiko?

-Negaliu patikėti, kad jis toks niekšas,-sumurmėjau.-Ar jis buvo ir tavo vaikas?

-Ne. Aš niekada nebūčiau jo vaiko motina,-pasišlykštėjusi tarė.

Susiėmiau už galvos pagalvodama, kad aš tikrai esu tokio pašlemėko mergina. Štai kodėl jis slėpė nuo manęs tai. Jis žino, kad aš supyksiu ir pasišlykštėsiu. Taip ir yra. Aš šlykščiuosi juo. Jis tikrai nėra tas vyras, kuris bus mano vaikų tėvas. Dabar jau esu tuo įsitikinusi.

-Ačiū, kad pranešei,-sumurmėjau.

-Žadi jį palikti?-paklausė.

Nieko neatsakiau tik pakilau nuo savo vietos ir išėjau iš kavinės. Jis toks savanaudis.

NIALL POZICIJA

Sėdėjau savo kabinete ir negalėjau nustygti vietoje. Kažkodėl manau, kad Quella vėluoja ne veltui. O jei Heilė viską išpasakojo? Aš prarasiu ją visam laikui. Quella nesupras manęs. Aš bučiau padėjus savo vaikui, bet nebeturėjau galimybės. Kai jau ruošiausi duoti savo kraujo man pranešė, kad vaikelis mirė.

-Žmogau ji nieko nežino, nusiramink,-sumurmėjo Harry.

-Negaliu. Ji vėluoja ir aš bijau, kad ta kekšė jai viską išpliurpė,-suburbėjau.

-Viskas bus gerai, nusiramink,-patapšnojo man per petį.

Įvėliau savo pirštus sau į plaukus truputi juos paraudamas. Jis neatleis man jei sužinos. Aš ir pats negaliu sau atlesti. Juk nesugebėjau padėti savo vaikui. Nors ir nenorėjau jo, bet tikrai nesu toks beširdis.

____

Laksčiau kaip pamišęs po ligonine ieškodamas kur guli Alex su mano ką tik gimusiu sūnumi. Kažkokios komplikacijos ir dabar mano berniukas mirties patale. Rades reikiama aukštą pribėgau prie būrelio daktarų.

-Kaip Mett Horan?-paklausiau.

-Jus tėvas?-paklausė.

-Taip,-palinksėjau.

-Reikia perpilti kraują. Kokia jūsų kraujo grupė?

-Pirma,-mano širdis lyg iš krūtinės atrodo iššoks.

Daktarai mane nuvedė į palatą ir liepė gultis į lovą. Neužilgo atvežė inkubatoriuje gulinti mažyli. Jis buvo lyg lėlė, nuostabaus grožio. Seselės ir daktarai skubėjo aplinkui mane, o aš sugebėjau tik stebėti Mett. Kai pajaučiau, jog kateteris duriamas man į ranką išgirdau pipsėjimą.

-Jis miršta!-surėkė.

Greitai atsisėdau tikėdamasis, kad galbūt dar yra galimybė jog jis išgyvens, bet buvo per vėlu. Mano sūnaus kūną apleido gyvybė.

____

Nuo tos dienos praėjo jau trys metai. Štai kodėl Heilė pasirodė. Ji nori mane sužlugdyti. Kokio velnio jai kištis? Juk tai ne jos vaikas, o mano ir Alex.

-Ji čia,-išgirdau Harry balsą.

Neužilgo į kabinetą įėjo Quella. Nurijau susikaupusias seiles suprasdamas, kad ji žino. Atsistojau nuo kėdės ir liepiau Harriui išeiti. Kai likome tik aš ir ji pasijaučiau dar prasčiau.

-Kaip tu tai galėjai?-sumurmėjo.

-Ji tau papasakojo?-atsidusau perbraukdamas pirštais per plaukus.

-Taip. Tu galima sakyti nužudei savo vaiką,-jos akyse susikaupė ašaros.

-Aš bandžiau padėti, bet buvo per vėlu,-sumurmėjau bandydamas ją paliesti.

-Nemeluok ir neliesk manęs!-surėkė.

Jaučiausi toks sužlugdytas, nes dabar jau viskas. Praradau ją.

-Nelysk,-tyliai tarė pravirkdama.-Tu nesi toks kokio man reikia. Nesi.

-Prašau Quella, išklausyk manęs,-prisitraukiau ją, bet ji pradėjo daužytis.

-Ne! Tu pabaisa! Pabaisa!-sukukčiojo.

Dar niekada nesijaučiau toks kaltas. Ji verčia mane tokiu jaustis. Vos ji ištruko iš mano glėbio pasijaučiau lyg šūdas-nieko verdas šūdas.

-Iki, pone Horan,-sušnabždėjo.

***

Ir paskutinė šio sezono dalis ;) Antras sezonas bus keliamas į tą patį albumą ;)))) šita istorija vienintelė, kuri sulaukusi tiek daliu man vis dar neatsibodo. Turiu pilna minčių ir jas tikrai aprašysiu ;))
Laukiu jūsų komentarų meiles!! <3

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now