2.33

4.7K 348 16
                                    


3

Jie greitai atsisuki į mane ir mačiau, jog Niall akyse pasirodo baimė. Nežinojau ką turėčiau jam pasakyti daugiau. Tokie dalykai turi būti planuojami abiejų, o ne jo tik. Jau maniau, kad Niall gali būti geras ir nesavanaudis, bet dabar... Jis lyg apsėstas nori mane prisirišti prie savęs.

-Quella, tai ne tai apie ką galvoji,-bandė teisintis.

Haris atrodė pasimetęs ir sutrikęs. Turėčiau jam padėkoti, nors jis ir nenorėjo to. Dabar suprantu, kad Niall manęs nemyli, jam esu tik dėl to, kad sunervintu kitus. Viktoras buvo teisus, nors tiesa ir bandė įrodyti ne kokiais būdais.

-Tu bet suvoki, kaip sugadinai mano gyvenimą? Aš nebaigus studijų, neturiu darbo, o tu lyg koks savanaudis nepasitaręs su manimi užstatai vaiką!-riktelėjau.

-Tu turi darbą. Pas mane,-įsikišo.

-Ne. Neturiu. Nenoriu, kad lystum prie manęs Niall. Esi nesveikas psichas, kuri žaidžia kitų žmonių jausmais,-su ašaromis tariau.

Jis norėjo kažką sakyti, bet vis sučiaupdavo savo lupas. Nuėjau i kambarį ir persirengiau į šiltesnius rūbus. Turiu išeiti iš čia. Neturiu kur gyventi, mano tėvai toli nuo manęs, viskas taip kvailai gavosi. Išėjusi iš kambario nuėjau prie durų kur vis dar jie stovėjo.

-Kur tu susiruošei?-susiraukęs paklausė.

-Išeinu iš čia ir tu man nesutrukdysi,-sumurmėjau stengdamasi nepradėti kukčioti.

-Tu niekur neisi, baik nusišnekėti,-suurzgė.

-Tu neturi teisės man aiškinti. Viktoras buvo teisus. Tau nerūpi kitų žmonių jausmai, rupi tik tu sau pats. Ar bent pagalvojai apie mane prieš tai darydamas?-pažiūrėjau į jį nebevaldydama ašarų.

Jis tylėjo ir nežinojo ką sakyti, bet žinau, kad jam nerūpi. Jei rūpėtu jis būtu pakalbėjęs su manimi dėl vaiko ir dėl vestuvių. Tos piršlybos jam buvo tik žaidimas, kai tuo tarpų aš tikėjau juo ir svajojau apie mūsų bendrą gyvenimą.

-Pavešiu tave kur reikia,-prabilo Haris.

Linktelėjau jam ir apsiavus batus bei užsivilkus striukę išėjau iš būto, kol Niall nepradėjo kažką sakyti. Dėl jo grįžau į Sietlą, kol tuo tarpų jis kūrė planus, kaip pasinaudoti manimi savo planams.

NIALL POZICIJA

Likęs vienas namuose atsisėdau ant fotelio bandydamas suvokti kaip viską suknisau. Ji išėjo ir dabar jau tikrai negrįš. Prakeiktas Styles turėjo kalbėti apie tai. Viskas taip gerai klojosi, o dabar... Šūdas. Ji vienintelė moteris, kuri man rūpi daugiau nei sekso partnerė. Elgiausi savanaudiškai nepagalvodamas apie ją. Ji niekada man neatleis. Reikia Martin.

-TAIGI SUSIMOVEI TAIP?-paklausė.

-Taip. Ir žiauriai. Ji sužinojo mano planą ir dabar ji manęs nekenčia ir viskas taip supista. Šūdas ji turbūt laukiasi mano vaiką ir aš praradau ją. Esu toks idiotas ir mulkis.

-Wow wow, žmogau per daug yra ir. Turi nusiraminti ir pagalvoti apie ją. Kas jai patinka, ką ji norėtu pamatyti ir panašiai. Niall baik elgtis savanaudiškai ir suprask, ko jai reikia,-sumurmėjo.

-Žinau, žinau. Man reikia... Jos nepapirksiu dovanomis, bet žinau kas gali pakeisti jos nuomonę. Po velniais pasirodysiu dėl jos paskutiniu myžniumi jei žinosiu, kad ji man atleis.

-Čia jau kita kalba,-patapšnojo man per petį.

Drama time :D KOMENTUOJAME!

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now