25 Skyrius

7.1K 386 3
                                    

Komentuojame!!!

Žiūrėjau į jos akis ir lėtais judesiais užpildžiau ją. Tai toks geras jausmas. Galiu jausti ją visa. Mačiau skausmą jos akyse, bet ji manęs nestabdė. Nenorėjau, kad jai skaudėtu todėl įeidamas ir išeidamas stengiausi kuo mažiau užgauti ją. Mano kūnas po lėto judėjo, o akis nepaliko jos veido.

-Skauda?-tyliai klausiu.
-Truputi maudžia,-atsakė.

-Greitai nebeskaudės,-pabučiuoju jos skruostikauli, o ji man atsako maža šypsenėle.

Pajudu truputi greičiau pagaliau išgaudamas iš jos dejonę. Nemėgdavau, kai Amanda dejuodavo. Mane tai nervindavo todėl liepdavau jai laikyti delną ant burnos arba pats net laikydavau, bet Quellos balsiukas švelnus. Girdėti jos dejonių, tai lyg klausytis mėgstamos dainos.

-Skauda?-įėjau visu ilgiu, bet vietoj to, kad man atsakytu ji išrietė nugarą ir išleido garsią aimaną.

Kaip suprantu jai neskauda. Sudėjau savo rankas jai prie galvos ir vėl pasistūmėjau į priekį. Šūdas. Niekada nebūčiau pagalvojęs, kad tokia mergina, kaip ją turėsiu nuoga savo lovoje ir dar besimylint. Aš vėl stumtelėjau į ją tik šįkart šitą veiksmą nesustodamas kartojau. Klausiausi jos aimanų ir retkarčiais pasilenkęs pabučiuodavau jos švelnia kaklo odą. Mūsų kūnai sulipo nuo prakaito lašelių, o lupos vėl susilietė. Nebegalėjau ištverti to lėto tempo. Norėjau judėti joje greičiau. Atsitraukiau nuo jos lupų ir žiūrėdamas į jos rudas akis pagreitinau savo judesius. Ji labiau įsikibo į mane ir užmerkė akis išsiriesdama. Jaučiau artėjančia pabaiga, bet nestabdžiau. Tokia maža. Mano rankų raumenys įsitempė, kai su paskutiniu judesiu kartu su Quella pasiekėme viršūnę. Atsiguliau šalia jos ir užsikėliau jos smulku kūną ant savęs.

-Ten yra truputi kraujo,-gėdingai pripažino.

-Nesirūpink dėl to ir pailsėk,-pabučiavau jos kaktą.

Ji labiau įsitaisė mano glėbyje ir užmerkė savo akis.

PRABUDAU NUO PER didelio karščio. Pramerkęs akis pirmiausia ką pamačiau, tai maža būtybę gulinčia mano glėbyje. Šyptelėjau ir lėtai bei atsargiai paguldžiau ją. Išlipau iš lovos ir nuėjęs prie spintos išsitraukiau treningus. Greitai juos užsidėjau ir nužygiavau į tualetą. Man reikia nusišlapinti. Baigęs tai ilgai laukto darbo nusileidau laiptais žemyn kur sutikau Greisė virtuvėje.

-Labas,-pabučiavau jos žandą.

-Labas mielasis,-nusišypsojo.-Valgysi?

-Taip.

-Kas pas tave viršuje?-pasmalsavo.

-Quella. Ji miega,-šyptelėjau.

-Ji labai graži ir gera mergina. Gausi per ausi jei ją įskaudinsi,-pagrasino.

Pavarčiau akis atsisėsdamas prie stalo. Greisė visada sugebėdavo priversti mane jaustis nusikaltusiu.

-Kaip su Amanda?

-Viskas baigta, bet manau Quella dar man spės pakvaršinti galvą vien dėl to, kad įkišau ir ją į šitą reikalą,-atsidusau.

-Niall tu visada prisidirbi, bet niekada neatsiprašai. Nebūk šmikis,-subarė.

-Greisė...

-Tylėt. Jei sužinosiu, kad skaudini tą mergaitę valgyt galėsi darytis pats.

-Uh,-suurzgiau.

Nepakenčiu, kai ji tokia.

-Tavo tėvai buvo atvažiavę, kol jūs na ten užsiėmėte mama ir tete,-nedrąsiai tarė.

-Oh šūdas, ką jie sakė?

-Jie norėjo nueiti ten. Buvo labai pikti,-sukikeno.

Greisė nemėgo mano tėvų. Ji visada sakė, kad jie per daug mane lepina. Gal būt tai ir tiesa, bet už tat esu galingas verslininkas.

-Kaip juos sustabdei?-paklausiau.

-Išvijau juos. Žinoma sulaukiau grasinimo, kad neteksiu darbo, bet ką mano Niall darytu be manęs,-sukrizeno grįždama vėl prie viryklės.

-Tiesa,-nusijuokiau.

Džiaugiuosi, kad ji sutrukdė jiems nueiti į viršų. Tai ką mes su Quella darėme buvo be galo malonu.

-Einu pažiūrėsiu ar ji nepabudo,-tariau Greisei.

Pakilau nuo kėdės ir išėjau iš virtuvės. Užlipęs laiptais į savo kambarį tyliai pradariau duris, bet Quella jau nebemiegojo. Ji bandė nuvilkti kruviną patalinę bei buvo tik su mano marškiniais. Be apatinių. Mh. Man patinka jos užpakaliukas.

-Ką darai?-prabilau išgąsdindamas ją.

-Išgąsdinai,-pridėjo ranka prie krūtinės.

-Atleisk,-šyptelėjau.

-Bandau pakeisti patalinę. Ji kruvina,-tyliai pripažino.

Turbūt jai sunku susilenkti.

-Leisk padėsiu,-priėjau prie jos.

Nuvilkau paklodę ir nunešiau ją į skalbimo mašiną. Grįžęs padėjau Quellai užkloti naują paklodę.

-Gulkis, tau reikia ilsėtis,-paliepiau jai, o ji tik pavarčius akis sukryžiavo rankas.

-Ir kodėl turėčiau?

-Tau skauda pilvo apačia, nes turėjai sekso.

-Oh tai nereiškia, jog turiu tavęs klausyti,-suburbėjo.

Tą moteris varo mane iš proto.

-Esi erzinanti moteris.

-O tu erzinantis vyras.

Prisitraukiau ją arčiau savęs ir pakštelėjau jai į lupas.

-Niall!-pasigirdo rėkimas iš apačios.

-O šūdas mano tėvai.

t



Boss (N.H.)Where stories live. Discover now