2.4

6.3K 405 23
                                    

-Niall Horan, ar jus ir Quella Femmings pora?.. Ar jus jau ilgą laiką susitikinėjate?.. Ką mano apie jūsų santuoką jūsų tėvai Niall?-buvome apipilti klausimais, kuriu buvo ir nelogišku.

Quella buvo visa raudoną iš gėdos bei baimės. Paėmiau jai už rankos ir bandžiau kartu su ją prasibrauti pro tuos idiotus, bet blyškiu šviesa trumpam bent jau mane tikrai apakino. Mes greitai išėjome iš kavinės ir stengėmės kuo greičiau pasprukti nuo jų. Jie kaip pamišėliai vijosi mus, kas turbūt aplinkiniams atrodė juokinga.

-Sukam čia!-surėkė Quella.

Mes įsukome į kažkokį tamsų skersgatvį ir toliau bėgome. Galiausiai, kai supratome, kad mūsų jau daugiau niekas nesiveją sustojome. Quella dūsavo ir bandė atgauti normalų kvėpavimą, kol tuo tarpų aš skambinau savo vairuotojui. Prakeikti žurnalistai. Dabar visuose žurnaluose rašys apie mus, kas mane šiuo nervino. Viskas turėjo vykti tyliai ir ramiai, bet ne dabar visi žinos.

-Tau viskas gerai?-paklausiau jos.

Ji palinksėjo ir apsižvalgė. Jos veide atsirado šypsena, o tada ji nusijuokė. Sutrikęs pakėliau antakį nesuprasdamas, kas jai tokio juokingo čia yra.
-Mes pabėgome nuo žurnalistų, bet nesusimokėjome,-suprunkštė.

Nusišypsojau ir priėjau arčiau jos. Dabar, kai niekas mūsų nesiveja ir čia nėra nieko apart mūsų norėčiau ją priremti prie sienos ir pamylėti, bet abejoju ar ji leistus. Kartais ji tikra nuoboda.

-Mano vairuotojas greitai atvažiuos,-pranešiau jai.

-Juk nemanai, kad važiuosiu su tavimi?-susiraukė.

-Aš nemanau, o žinau,-mirktelėjau.

-Niall ne. Aš nenoriu vėl rietis. Nevažiuosiu su tavimi ir pats žinai kodėl.

-Po velniais, juk viską paaiškinau. Ko tu dar nori?-atsidusau.

-Aš ne dėl to. Aš negaliu prasidėti su tavimi, nes esi kontrolės maniakas,-pavartė akis.

-Ir tau tai patinka. Nemeluok jog nejauti man tos kibirkštėlės, kai liečiu tave. Abu žinome, kad mums gera kartu.

-Kodėl tu toks esi šikšnius?-suburbėjo.

-Nes esu,-pasididžiuojančiai tariau.

Ji tik pavartė akis ir šyptelėjo. Pamačiau prie mūsų privažiuojant mašinai. Pagaliau atvažiavo. Quella atsiduso, kai atidariau jai dureles, bet vis dėl to įsėdo. Atsisėdau šalia jos ir liepiau vairuotojui važiuoti į mano namus. Pravartu turėti čia būtą, bet Sietlas man patinka labiau.

ĮLEIDAU PIRMA QUELLĄ į būtą. Ji apsidairė ir nusiavusi batus atsisuko į manę. Padariau, kaip ji ir nusivedžiau ją į svetainę.

-Gražus būtas,-tarė.

Nieko jai neatsakiau, nes šiuo momentu galvojau tik apie tai, kaip įsiverčiu ją į lovą. Žinau, kad dėl jos man reikės labiau apsistengti, bet tikrai žinau, kad bus verta. Man patinka jos užsispyrimas ir drovumas. Nors ji jau santykiavo su manimi, bet ji vis dar drovi, kas iš tiesų yra miela.

-Niall,-prieš mano veidą ji pamosikavo ranką, o aš pagaliau atsigavau iš transo būsenos.

Pažiūrėjau į ją ir nusišypsojau.

-Atleisk, užsimasčiau,-šyptelėjau.

Jai nematant stengiausi savo drauguži paslėpti, bet jis kaip kareivis buvo pasiruošęs kovai. „Turbūt šitos kovos jis ir nelaimės." Susiraukiu suprasdamas, kad mano pasąmonė teisi. Aš nesimylėjau jau tiek laiko. Tiesiog negaliu patikėti, kad vien dėl jos atsisakau tokio malonumo.

-Ar viskas gerai?-paklausė.

-Taip... Taip,-palinksėjau.

Vis stengiausi paslėpti savo didvyrį, bet man ne kaip sekėsi ir žinoma turėjau susimauti išsiduodamas. Ji pastebėjo, kad man stovi ir paraudo. Gražiausiai, dabar ji galvos, kad atsivežiau ją čia, jog išdulkinčiau. Na čia yra kažkiek tiesos, bet ne daug.

-Kodėl tau stovi?-tyliai paklausė.

-Nežinau. Gal norėtum jo paklausti apžiodama jį?-įsišiepiau.

Ji trenkė man iš kumščio į petį ir dar labiau nuraudo. Greitu judesiu užsikėliau ją ant savo kelių, taip, kad jos nugara būtu į mane. Quella bandė stotis, bet neleidau. Pirštais perėjau per visa jos stuburą sustodamas prie užpakaliuko. Mergina aiktelėjo, kai jį suspaudžiau ir labiau prisispaudė prie manęs susidurdama savo tarpkoju su mano draugužių. Nustebau, kai ji lėtai pradėjo raitytis ant mano kelių, taip padarydama trinti.

 Nustebau, kai ji lėtai pradėjo raitytis ant mano kelių, taip padarydama trinti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Tau patinka tai. Nesipriešink ir pasiduok man,-sušnabždėjau pabučiuodamas jos kaklą.

Per jos kūną perėjo šiurpuliukai ir jie visiškai suglebo mano glėbyje sudejuodama.

Kokia aš nedora. Atsiprašau, kad ilgai nekėliau naujos dalies, bet tingulys buvo suėmęs ir labai tingėjau rašyti ;')

Pakomentuojame! :P

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now