Martin teigimu kuklus žiedas jai labiau patiktu, nei su įspūdingo dydžio. Man nesinorėjo imti to kuklaus žiedo, bet turiu sau priminti, jog Quella nėra turtu ištroškusi kalė, kaip buvusios mano merginos. Ji kitokia ir tai man sudaro sunkumu. Negaliu patikėti, kad jai tikrai žadu pasipiršti. Jei ji tik sutiks aš turiu iškart pradėti planuoti vestuves. Negalėsiu gaišti laiko, nes jai ji taip netyčia sužinos tikras priežastis aš miręs. Kai ji bus oficialiai mano nieko padaryti nebegalės, o aš skirtis tikrai nesutiksiu. Vestuves tik pririš ją prie manęs ir jokie tėvai ar joks suknistas balvonas Viktoras neišskirs mūsų. Nors daug kas ir nustebs, kad vesiu visiškai ne iš savo pasaulio mergina, bet būdama Horan ji taps turtinga. Be to man būtinai reikia pakalbėti su jos mama. Jos gydymas turėjo jau prasidėti ir aš tikiuosi, kad ji pasveiks. Niekam nieko nesakydamas papirksiu gydytojus, kad jai suteiktu kuo geresnes paslaugas. Niekas apie tai nežinos, o ypač Quella. Žinau kokia kartais ji gali būti beprote.
-Tu tikrai manai, kad viskas pavyks?-atsiduso Martin.
-Turi pavykti,-sumurmėjau
Stovėjau gėlių parduotuvėje ir rinkau jai gėles. Aš net nežinau kokios jos mėgstamos gėlės. Aš toks beviltiškas. Visi vaikinai perka savo merginos rožes, bet jai jos nepatinka? Tikrai nenoriu apsikvailinti tada kai ruošiuosi jai pasipiršti.
-Jos instagram paskyroje daug nuotraukų su saulėgrąžos gėlėmis. Manau jos jai patinka,-prabilo Harry.
Jis visa laiką tylėjo ir atrodė, kad jo net nėra. Kažkas jam visa diena neduoda ramybės. Turbūt nepaėjo korta su gražuole Jess.
-Tu ją seki per instagram?-susiraukiau.
Pavydas pats pradėjo mane valdyti ir atrodo sutrupinsiu jam galvą. Man nepatinka, kai kita ją stebi. Man vienam jos neužtenka, tai kas bus, kai kiti pradės lysti? Negana Viktoro nesąmonių, tai dar ir Harry.
-Raminkis, aš tikrai nesidomiu Quella, nes tu prie jos prilipęs,-pavartė akis.
Kiek nusiraminau, nes jis teisus. Kodėl turėčiau nepasitikėti juo? Jis niekad nebuvo manęs išdavęs.
-Man reikia užsisakyti daug saulėgrąžos gėlių. Noriu sušildyti jos mažą naivia širdele, kad ji tik sutiktu,-šyptelėjau.
-Aš tuo pasirūpinsiu,-tarė Martin.
Stebėjau, kaip jis nueina prie pardavėjos įnirtingai kažką sako. Tikiuosi, kad gausiu jų jau šiandien. Man reikia kuo greičiau visa tai padaryti.
-Dabar belieka sužinoti koki šokoladą ji valgo,-atsidusau.
-Tu ką nieko apie ją nežinau?-burbtelėjo Harry.
Atsidusau linktelėdamas. Man tikrai reikia daugiau pasidomėti apie ją. Žinau, kad ji mėgsta vaisius ir gyvūnus. Be to ji tikra akiplėša. Pamenu, kokia ji buvo nedrąsi, bet tuo pačiu ir mokanti pastovėti už save. Tokia ją pažinau ir žinau. Man patinka.
Pažiūrėjau į Martin, kuris greitai grįžta prie mūsų. Jis neskuba sakyti ką išpešė ir taip dabar noriu jam užvažiuoti.
-Gausiu už poros valandų tavo tas gėles,-nusijuokė.
-Kaip pavyko gauti?-pasidomėjau.
-Pasakiau, kad tau reikia ir tiek. Esi turtingas šūdas, visi tau kiaušus nuvalytu, kad tik sumokėtum jiems dvidešimt gabalu už šimta saulėgrąžų.
-Kiek?-apšalau.-Už šimta nupiepusiu gėlių turėsiu mokėti dvidešimt gabalų? Tu nesveikas?
-Džiaukis kale, kad iš vis susitariau gauti,-pavartė akis.
Aš jam tikrai trenksiu. Tai nėra daug pinigų, bet už kažkokias gėles. Apsurdas.
-Negaliu patikėti, kad tai darau,-suburbėjau.
Tikiu, jog žurnalistai jau spėjo mane nufotografuoti ir man belieka tik tikėtis, jog nuotraukos tik neatsidurto internete iki to laiko, kai dar nebusiu jai pasipiršęs. Reikia viską tyliai ir tada trenkti iš visų jėgų, kad tėvai pamatytu, jog aš nejuokauju. Quella bus mano ir man nerūpi ką turėsiu padaryti.
-SAKYK, AR GERAI atrodo,-buvau nervingas dėdamas ant kiekvieno kampo tas prakeiktas gėles.
Atrodo jos niekada nesibaigs. Mano namuose jų buvo pilna ir aš pradedu manyti, kad nuo jų kambariai pasidaro šviesesni.
-Viskas gerai atrodo. Ji tikrai praskies tau kojas,-nusijuokė Martin.
Pavarčiau akis pagaliau padėdamas paskutines gėles prie lovos. Dabar belieka apsitvarkyti ir pakviesti liepti vairuotojui ją atvežti čia.
Bėgiojau po namus vis kažką perdėdamas į kitą vietą ir pakeldamas nukritusius gėlių lapus. Manau dabar daug geriau atrodo ir viskas puikiai pavyks. Kišenėje turėjau žiedą ir nors dabar jaučiuosi lyg šūdas, tikiuosi, kad nesusimausiu.
-Pasakiau tavo vairuotojui, jog atvežtu ją. Už pusvalandžio kai kas tupės ant kelio ir maldaus Femmings jį išdulkinti,-pradėjo kvatoti Martin.
-Kartais manau, jog tu tikrai atsilikęs,-pavarčiau akis.-Aš jai piršiuosi, o neprašysiu manę iškrušti.
-Bet norėtum tiesa?-mirktelėjo.
-Tu nenormalus.
-PANELE FEMMINGS JAU prie durų,-prie manęs pribėgo Martin.
Pavarčiau akis nuo jo išsireiškimo ir liepiau jam eiti iš čia. Jam išėjus iš mano namų įėjo Quella ir apstulbusi dairėsi. Jos akys spindėjo ir matosi, kad jai tai labai patinka.
-Patinka?-vis dėl to pasitikslinsiu.
-Labai. Tai dėl manęs?-ji priėjo arčiau.
-Taip,-pabučiavau ją švelniu bučiniu.
-Iš kur sužinojai, kad man patinka saulėgrąžos?-ji paėmė viena iš jų ir pauostė.
-Aš daug ką žinau apie tave,-mirktelėjau.
Melas! Jei ne Harry bučiau pirkęs rožes.
-Turiu dar kai ką tau,-šyptelėjau pasikasydamas kaklą.
-Kokia čia proga tos dovanos?-sukikeno.
Tam, kad tave prie savęs pririščiau, kad visi paspringtu savo nuodais. Turbūt esu per didelis savanaudis.
-Šiaip,-pamelavau.
Paėmiau jai už rankos ir apsukau ją aplink ašį. Išsitraukiau žiedą suspausdamas savo delne ir prisitraukiau ją.
-Noriu pažiūrėti, kaip tau tiktu tai,-parodžiau žiedą ir užmoviau jai ant piršto.
Ji sutrikus pakėlė į mane akis, kol galiausiai ji turbūt suprato.
-Aš noriu jog neužilgo šita piršta puoštu auksinis žiedas. Bet tam man reikia tavo sutikimo.
Kaip aš jumis lepinu. Jau senai to nedariau. Kadangi parašiau gana ilga dalį pagal mane ir net gi įmečiau ją ankščiau nei planavau, noriu jūsų komentarų meiles!
Įdomu ar Quella sutiks tekėti už Niall ^.^
wUS֩'
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...