2.26

4.9K 379 9
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Niall po velniais nedrįsk taip elgtis!-šaukė Quella eidama man iš paskos.

-Tik nereikia tu pasakų, kad jie mano tėvai ir kad turiu viską išspręsti taikiai,-sumurmėjau įlipdamas į mašiną.

Ji taip pat įsėdo į mašiną ir kumštelėjo man į petį taip bandydama atkreipti mano dėmesį. Žinau, kad ji ramiai to nepaliks. Jei būtinai reikia būti tokiai gerai ir visus šikšnius gelbėti. Tai mane erzina.

-Negali eiti ir keršyti savo tėvams iš vis nereikia keršyti,-burbėjo.

Vairuotojas išsuko iš Alex namų ir pradėjo važiuoti link viešbučio, kur yra apsistoję mano tėvai.

-Jie privertė Alex meluoti dėl mano sūnaus todėl jie turi atsakyti už savo veiksmu,-burbtelėjau.

-Aš tau neleisiu,-sukryžiavo rankas.

-Ir kaip tu žadi mane sustabdyti ką? Ką žadi daryti? Gal bėgti pas Viktorą, kad tave vyčiausi?-sarkastiškai tariau ir vos tai pasakęs pajaučiau jos delną susiduriant su mano skruostu.

Ji pasakė vairuotojui, kad sustotu ir paleistu ją ir man nespėjus paprieštarauti jis sustojo.

-Tikiuosi esi patenkintas,-suburbėjo išlipdama iš mašinos ir smarkiai užtrenkdama duris.

Nežadu dabar jos vytis, nes pirmiausia turiu nuvykti iki savo tėvų, o paskui jau susitvarkysiu ir su ją.

-NIALL KOKS MALONUS siurprizas,-nusišypsojo mama, o tėtis patapšnojo per petį.

-Matau,-pavarčiau akis ir atsisėdau ant fotelio.-Turiu kelis klausimus.

-Kokius?-paklausė tėtis.

-Ar lankėte savo anūką? Ar lengvai jį pamiršote manydami, kad nesužinosiu, kad Mett gyvas?-pakėliau akis į juos.

-Nesuprantu apie ką kalbi Niall,-nervingai tarė mama.

-Neapsimetinėk!-surėkiau pratrūkęs.

Nebegalėjau ramiai žiūrėti į juos ir stebėti, kaip jie meluoja.

-Jūs papirkote daktarus, kad sakytu jog Mett mirė! Grasinote Alex! Kaip jūs drįsote taip elgtis?!-rėkiau.

Mamos veido mina pasikeitė į neutralią, o tėtis pašaipiai nusišypsojo. Kas per šūdas?

-Alex tau pasakė? Reikėjo atimti iš jos ta vaiką ir pasodinti ją į beprotnamį.

-Tai mano vaikas,-suurzgiau.-Kodėl taip pasielgėt?

-Nes tau buvo tik devyniolika. Žinai ką būtu rašė internautai, ką būtu kalbėję per žinias? Tokios gėdos nebūčiau ištvėrusi,-sumurmėjo mama.

-Sakai gėdos?-prunkštelėjau.

Jie nenori patirti gėdos. Gerai. Dabar bus dar didesnė jiems gėda, kai pasirodysiu su Mett viešumoje. Man nerūpi, kad ir apie mane bus kuriami gandai. Aš visus tuos metus galvojau, kad mano sūnus miręs, keikiau save, bet dabar laikas viską susigrąžinti.

-Pažiūrėsim, kaip reaguos žurnalistai, kai pamatys mane su Mett viešumoje,-mirktelėjau ir išėjau pro duris.

Gerai rytoj bus svarbi dienas. Ypač mano tėvams.

QUELLOS POZICIJA

-Jis tikras storžievis,-sumurmėjau pasiremdama į spintelė.

Mama gėrė sultys ir klausėsi manęs, nors manau, kad jai juokingos mūsų su Niall dramos. Žinau, kad galbūt ji teisi, jog per daug įsižeidžiau, bet man nusibodo jo toks elgesys. Net neįsivaizduoju, kaip viskas būtu buvę jei bučiau sutikus tapti jo žmona.

-Jis tiesiog yra sutrikęs. Visgi jo sūnus yra gyvas,-šyptelėjo mama.

-Žinau, bet jis vis prikaišioja man ta Viktorą. Jis toks nepakenčiamas ir mulkis, kad kartais nesuprantu kodėl iš vis būnu su juo.

-Nes myli jį brangute. Nesvarbu koks jis yra, bet tu jį myli, nes jis padaro tave laiminga. Turėtum parodyti, kad esi moteris ir kad jis privalo atsižvelgti į tavo sąlygas. Parodyk nagučius,-nusišypsojo.

-Taip tu teisi, bet juk jis Horan, tai nėra lengva,-perbraukiau pirštais per savo plaukus.

Mama nieko nebesakė, nes nuskambėjo durų skambutis. Išėjau iš virtuvės ir nuėjus prie durų pažiūrėjau pro akute. Viktoras?

DADADAM! NAUJA DALIS IR ŽINOMA KAIP BE INTRIGOS :D

KOMENTUOJAME!!

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now