2.16

5.4K 385 12
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vos grįžome namo, Niall pradėjo nusirenginėti nekreipdamas dėmesio į Harry. Jis vaidino kažkokį herojų sakydamas, kad mane išgelbės. Kiek jis išgėrė?

-Aš jau eisiu,-šyptelėjo Harry.

Palinksėjau ir išlydėjau jį. Grįžusi į miegamąjį radau jau lovoje knarkianti Niall. Gerai, kad jis bent jau nusirengęs, blogai, kad jis visiškai nusirengė. Užklojau jį ir pradėjau nusirenginėti. Negaliu miegoti su Niall treningais. Tiesa sakant visai norėčiau dabar būti namie pas mama. Vis dar akyse yra tas vaizdas, kaip jis bučiuoja tos merginos kaklą. Tai mane įskaudino ir aš tikrai rytoj jam tai paaiškinsiu. Jis negali taip elgtis. Didžiuojuosi, kad nesutikau už jo tekėti. Bučiau padariusi didžiule klaidą. Nežinau ką man daryti dėl jo elgesio. Galbūt, man nereikėjo jam atleisti? Negaliu meluoti sau ir aplinkiniams, kad Niall man nerūpi. Jis man labai rūpi sus visais savo pliusais ir minusais. Man telieka jo kontroliavimą nugalėti ir parodyti, kad jis negali man visada vadovauti. Žinau, koks jis gali būti psichas.

NIALL POZICIJA

Gulėjau lovoje jau pabudęs ir stebėjau miegančia Quella. Pamenu vakar viską ką dariau ir keikiu save, nes bijau, kad ji išeis ir daugiau nebeatleis man. Negana to mano mintyse vis dar tas mažas berniukas panašus į mane. Būtinai turiu padaryti DNR tyrimus. Negaliu lengvai patikėti, kad iš tikro Mett gyvas, todėl viską išsiaiškinsiu ir jei Alex yra teisi savo tėvus sužlugdysiu. Nesvarbu, kad jie mano šeima, bet taip elgtis nederėtu ypač su mano vaiku.

Vėl pažiūrėjau į Quella pamatydamas, kad ji jau budinasi. Nusišypsojau, kaip ji pasitrynė akis ir pasirangiusi pramerkė akis. Jos akis susitiko su manosiomis ir jau matau jose kylanti pyktį. Vis dėl to lengvai nepraslysiu.

-Kiek laiko nemiegi?-paklausė.

-Kelias valandas,-pasilenkiau prie jos norėdamas ją pabučiuoti, bet ji atsitraukė.

-Nelysk,-burbtelėjo atsisėsdama.

Atsidusau pirštis perbraukdamas per savo plaukus. Ir turėjau aš gerti... Nors ne gerti gal ir turėjau, bet kokio velnio lindau prie tos merginos? Prisidirbau, kaip reikalas, o dar kai pasakosiu viską tikiu, kad ji bus šoke, kaip ir aš.

-Atsiprašau, dėl vakar. Tikrai nesupratau ką darau,-melavau.

Supratau, bet negalėjau savęs valdyti. Ji buvo labai seksuali ir trintis prie jos papu, buvo pats tas. Jei Quella galėtu skaityti mano mintis ji nekęstu manęs. Aš savęs nekenčiu dėl to.

-Tu mane įskaudinai,-tyliai tarė vėl pasitrindama akis.

-Žinau mažute, tik prašau neverk,-prisislinkau prie jos.

Man nepatiko, kai ji verkdavo. Nors pirmiau aš maniau, jog tai beviltiška. Turbūt, kai pirma karta supratau, kad man nepatinka jos ašaros, aš susižavėjau ją.

-Kodėl gėrei? Kodėl bučiavaisi su ta mergina?-pravirko.

Ašaros lyg pupos riedėjo jos skruostais, o mano širdis atrodo sustos tuoj. Apsikabinau ją ir priglaudžiau prie savo krūtinės.

-Atsiprašau, daugiau nebedarysiu to,-pabučiavau jos viršugalvį.

-To nepakanka,-sušniurkštė nosimi.

-Ar man nupirkti tau kačiuką?-sukikenau pakutendamas ją.

Ji įsišiepė ir pažiūrėjo į mane pūkio akytėmis. Tik ne tai.

-Aš tik pajuokavau. Jokio kačiuko nebus,-papurčiau galvą.

-Prašau,-suzyzė.

-Ne,-purčiau galvą.

-Prašau prašau prašau prašau,-cypė.

-Kristau,-užverčiau akis į lubas.-Gerai, bus tas kačiukas.

Ji suplojo rankomis ir apsikabino mane. Džiaugiuosi, kad bent jos niekas nuo manęs nebando paslėpti. Dabar, kai gali būti, kad tėvai grasino Alex bijau skubėti užstatyti Quellai vaiko. Pirma turiu išsiaiškinti su Alex.

-Kaip sekėsi vakar?-paklausė.

-Uh...-atsidusau.-Tai gana keblu,-kiek atsitraukiau nuo jos.

-Kas nutiko?-susirūpino.

-Mes nebuvome kapinėsi. Nežinau, net kaip paaiškinti... Bet Alex man parodė berniuką, kurio vardas Mett. Quella, gali būti, kad mano sūnus gyvas,-susiėmiau už galvos.

Komentuojame :)

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now