Žiūrėjau į berniuką netekęs žado. Atrodo iš mano plaučių yra išsiurbiamas visas oras ir nebegaliu įkvėpti. Mano širdis daužėsi, kaip pašėlus ir kiekviena karta bandydamas kažką pratarti užsičiaupdavau. Mett gyvas? Ar ji bent supranta, kaip tai skamba? Ne jau visus keturis metus, mano vaikas, mano kraujas ir kūnas buvo slepiamas nuo manęs ir laikomas mirusiu? Aš bandau viską sudėlioti į vietas, bet negaliu. Esu palaužtas ir pirma karta jaučiu, kaip krentu į dugną. Į prakeiktą dugną iš kurio vargu ar išlipsiu be kieno nors pagalbos. Man reikia, kad kažkas man viską paaiškinti, bet nesugebu to garsiai pareikalauti. Žiūriu į berniuką ir matau save. Mėlynos akis, šviesus plaukai ir menką žymė ant po jo akimis. Horan šeimos bruožas. Aš bandau suvokti, bandau save įtikinti, kad tai tik prakeiktas sapnas. Dar vienas sapnas, kurį sapnuoju bala žino kiek laiko. Vis dėl to atsižvelgiant į berniuką, jis tikra mano kopija. Jis žiūri į mane ir plačiai nusišypsojo ištardamas žodį tėtis. Jis kiša rankas prie manęs lyg prašydamas, kad jį paimčiau, bet aš negaliu. Mano kūnas nereaguoja į jokius mano paliepimus, kuriuos sakau mintyse. Nagi paimk jį. Paimk savo vaiką. Norėjau jį priglausti prie savo krūtinės, bet nesugebėjau to padaryti. Aš negaliu patikėti tuo. Tai melas. Tai ne mano vaikas.
-Niall pasakyk ką nors,-paprašė Alex.
Papurčiau galvą atsitraukdamas per kelis žingsnius nuo jų. Pamenu tą dieną, kai buvo Mett laidotuvės. Aš gėriau lyg bandydamas save pribaigti su alkoholių. Norėjau tiesiog pranykti. Maniau, kad mano gyevnima tobulas: ideali mergina, nuostabus seksas, pinigai, turtai ir visokie vakarėliai. Aš buvau jau tada savanaudis ir egoistas. Vis dar toks pat likau. Negaliu savęs pakeisti. Nors jaučiu neabejotinai stiprius jausmus Quellai, aš vis tiek noriu ją kontroliuoti. Nenoriu keistis. O dabar, kai dar atsirado vaikas, kuris nežinau ar yra mano aš noriu vėl pasitelkti visa savo kontroles šūdą.
-Aš netikiu. Netikiu,-sumurmėjau susiimdamas už galvos.
-Aš suprantu Niall. Aš irgi netikėčiau. Tiesiog... Tai komplikuota. Aš labai senai norėjau tau pasakyti visa tiesa. Žinojau, kad save griauži. Turėjau vaidinti, kad nekenčiu tavęs ir tada dingti.
-Kodėl? Kodėl pasielgei? Aš... Tu meluoji!-surėkiau priversdamas berniuką krūptelti ir prisiglausti prie Alex krūtinės.
-Kodėl tėtukas piktas?-sušnabždėjo jai.
-Tavo tėvai. Jie pagrasino man ir sakė, kad vaikas sugriaus tau gyvenimą. Jie papirko gydytojus ir liepė man vaidinti, kad kenčiu dėl jo mirties. Aš neturėjau pasirinkimo. Jie būtu atėmė jį iš manęs ir išvežė kažkur toli,-jos akyse prisikaupė ašaros.
Mano tėvai? Jai ji nemeluoja vadinasi jie vėl prikišo nagus ir šįkart jiems skaudžiai atsirūgs. Mano pyktis vis kilo ir aš nebegalėdamas to tverti išlėkiau iš šių namų. Įsėdau į mašiną ir liepiau vairuotojui vežti mane į artimiausią klubą. Jaučiausi lyg tuoj ką nors užmušiu. Tai tikrai negali būti mano vaikas. Aš žinau, kad Mett palaidotas prieš keturis metus. Buvau ta diena, kai jis mirė. Dėl to esu kaltas.
ĮĖJĘS Į KLUBĄ atsisėdau ant aukštos kėdės ir barmeno paprašiau butelio degtinės. Man būtinai reikia nusigerti, antraip aš kažką primušiu iki sąmonės netekimo. Vos barmenui padėjus butelį užsiverčiau jį. Gerklė degė nuo degtinės, bet nesustojau. Pakilau nuo kėdės ir gerdamas nuėjau į šokių aikštelę. Čia trinėsi pusgirtės merginos, kurios rujoja baisiau nei katės. Joms reikia tik pimpalų savo vaginose.
-Labutis,-sumurkė mergina prisiglausdama prie manęs.
Užsiverčiau vėl butelį pajausdamas, kad mane jau visiškai paveikė alkoholis. Pradėjau glamonėtis su mergina ir vienu rimtu judinti kūnus palei muziką.
QUELLOS POZICIJA
Pabudau nuo čirškančio durų skambučio. Miegu pas Niall, nes jis to prašė sakydamas, kad grįš. Tikiuosi jam viskas gerai. Visgi šiandien jo vaiko mirties dieną ir tuo pačiu gimimo. Tai tikrai nėra labai malonus dalykas.
Nuskambėjus vėl durų skambučiui sušukau, kad palauktu ir pakilusi iš lovos užsidėjau Niall chalatą. Nuėjau prie durų ir atrakinusi atidariau jas pamatydamas Harry.
-Labas ką čia veiki? Jau vėlu,-sumurmėjau pasitrindama akis.
-Niall girtas klube. Turi važiuoti su manimi,-tarė.
-Girtas? Kaip jis ten pateko?-įleidau jį ir greitai nuėjau į miegamąjį.
Persirengiau į Niall treningus nesirūpindama dėl savo išvaizdos. Kaip jis po velniais ten nusigavo? Ne jau jį taip sukrėtė tai? Vis dėl to nemanau, kad tai malonus jausmas ir kad lengva jį ištverti, bet jis galėjo man paskambinti. Nuėjau prie Harry, kuris prunkštelėjo pamatydamas mane. Pavarčiau akis ir paraginusi jį greičiau judintis užsidėjau batus išeidama iš būto.
VAŽIUOJANT LINK KLUBO, kuriame yra Niall apmasčiau visas galimybes ir tikiuosi, kad jis nebus su kokia mergina. Man nepatinka geriantis Niall. Jis tada būnu baisus žmogus.
-Štai mes jau vietoje,-tarė Harry.
Greitai išlipome iš mašinos ir nuėjome į klubą. Čia dvokė alkoholių ir žmonių prakaitų. Šokių aikštelėje trynėsi žmonės ir galėjau įmatyti Niall besiglamonėjant su kažkokia brunete. Mano akys sudrėko, bet stabdžiau save eidama link jo. Jis girtas ir žinau, kad nesupranta ką daro, bet jei supranta, tai mes turėsime ilgą pokalbį.
Man priartėjus prie jų Niall toliau bučiavo jos kaklą iki kol pastebėjo mane. Jis pirma nesuvokė kas aš tokia, bet tada saldžiai nusišypsojo ir atšlijo nuo merginos. Pakėliau savo delną ir trenkiau jam antausį visiškai nestabdydama savo jėgos.
-Kas negerai su tavimi mergyt?-sušnypštė mergina, kuri visiškai buvo girta.
-Kas man negerai? Tu lendi prie mano vaikino,-suurzgiau.
-Mažute,-sumurkė Niall bandydamas prisiglausti.
-Nelysk, nes trenksiu, tik šįkart iš kumščio,-pastūmiau jį, bet jis vos nenukrito, tad man teko paimti jam už rankos.
-Nepyk zuikute, aš nenorėjau, bet Kamy, buvo labai maloni,-prisiglaudė prie manęs ir panardino savo galvą man į plaukus.-Tu tokia seksuali su mano treningais.
-Harry padėk jam nueiti į mašiną,-paprašiau.
Jis linktelėjo ir persimetė Niall ranką sau per pečius ir pradėjo tempti jį link išėjimo.
-Tau atėmei iš manęs puikia naktį,-suburbėjo mergina.
Niekada nebuvau smurtaujanti, bet šįkart nevaldžiau savo rankų ir trenkiau jai per veidą. Mergina buvo apstulbusi ir net nesiruošė manęs pulti, bet kad ir pultu aš nepasiduočiau.
-Tai mano vaikinas, todėl ieškokis kam kitam praskiesti savo kojas,-suurzgiau ir nuėjau nuo jos.
Išėjau iš klubo įkvėpdama gaivaus oro. Nuėjau prie mašinos ir įlipau į galą. Niall įsišiepė, kaip mažas vaikas pradėdamas liesti mane ir bandyti pabučiuoti, bet aš vis trenkdavau jam per rankas.
-Prašau katinėli,-sumurkė vėl bandydamas lysti.
-Ne, Niall. Tu laižeisi su kažkokia mergina ir tu tikiesi, kad aš taip lengvai tau nusileisiu?-sumurmėjau atsitraukdama.
Laukia sunki rytojaus diena. Tikiuosi Niall man paaiškins viską.
1005 žodžiai!
Praeitoje dalyje viena mergina sake, kad nereikia tu visų praeities šešėlių. Ar yra daugiau taip manančiu? Na man įdomu kokios jūsų nuomonės ir ar gerai visi tie žmonės, kurie atsirado, kaip vaikas ;)
KOMENTUOJAME!
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...