18 Dalis

2.1K 183 14
                                    

Mėšlas. Sėdžiu prakeiktoje areštinėje už daktaro papirkinėjimą ir niekas manęs nenori išleisti už užstatą. Nieko net blogo nepadariau. Jis pats kaltas, kad neatsakė į mano užduotus klausimus ir dar iš lempos iškvietė man policiją. Jau galiu įsivaizduoti Quellos reakciją. Atrodo teks miegoti svečių kambaryje ne savo norų.

-Tai už ką tave suėmė verslininke?-suburbėjo mano vienas iš kameros "draugų". Atrodo čia tokie rinktiniai miesto chuliganai, kurie galvą nusiskutą, kad parodytu gyvates tatuiruotę.

-Rūpinkis savo reikalais,-suburbėjo.

-Ohoo. Girdėjote, verslininkas nesiteikia būti draugiškų,-nusijuokė kartu su savo draugais.

-Tai bent liaudį prajuokinau,-pavarčiau akis.

-Atrodo reikės tave pamokyti manierų,-prunkštelėjo ir pakėlęs savo šikną nuo suoliuko priėjo prie manęs. Atsistojau taipogi, kad nebūtu taip lengvą manęs sumušti.

-Bandai mane išgąsdinti?-pažiūrėjau į jo akis. Niekada nemėgau tu gatvinių, kurie manos esą kieti.-Reikėtu labiau pasistengti.

Jis tik susiraukė ir stipriai mane pastūmė į sieną. Na jau ne. Kažkoks valkata prieš mane nešokinės. Atsitraukęs nuo sienos puoliau jam į atlapus ir kelis kartus trenkiau. Senokai besimušiau, atrodo pamiršau, koks geras jausmas.

-Prakeiktas turčiau,-suurzgė.

-Ei jūs!-surėkė apsauginis. Jis atrakino kameros duris ir keli policininkai įėję mus išsiskyrė. Nusivaliau kraujo nuo lupos ir piktai stebėjau plikį.-Einam,-suurzgė apsauginis ir užlaužęs mano rankas išvedė iš kameros nuvesdamas prie laidinio telefono.-Turi viena skambutį, geriau nešvaistyk laiko.

Vos jam paleidus mano rankas paėmiau telefoną ir surinkau Martin numerį. Tikrai neskambinsiu Quellai. Tikiuosi, kad ji nesužinos mano nuotykių ir aš ramiai galėsiu toliau gyventi.

-Klausau,-išgirdau jo balsą.

-Klausyk, atvažiuok į nuovadą. Būtu gerai, kad dabar, nes gausi mane ištraukti.

-Kas čia skambina?

-Niall, idiote,-suurzgė ir išgirdau jo juoką. Labai juokinga. Tiesiog skaldau bajerius.

-Tai ko vėl prisidirbai?-juokėsi.

-Klausyk neturiu laiko aiškinti. Greičiau judinkis ir pasiimk savo prakeiktą advokato portfelį.

-Gerai, gerai. Koks piktas,-prunkštelėjo.

-Laikas baigėsi,-tarė apsauginis ir nespėjus man kažką pasakyti atėmė telefoną ir baigė pokalbį.

-Kas buvo, kad toks piktas? Viršininkas nepakankamai sumokėjo?-paklausiau jo pasišaipydamas. Jis tik susiraukė ir užlaužė mano rankas.-Vou, mažuti, aš vedęs. Stabdyk arklius.

-Tikiuosi patiks moterų draugiją,-suurzgė ir įstūmė mane į kamerą pilną merginų. Turbūt prostitutės arba vagišės. Po velniais, tikrai nesidžiaugi būdamas tarp merginų, jos tiesiog akivaizdžiai mane nužiūrinėja.

-Koks gražus,-sumurkė blondine su akivaizdžiai per maža liemenėle. Atsisėdau ant laisvo suoliuko ir nepatikliai stebėjau merginas.

-Kuo vardu busi mažuti?-paklausė raudonplaukė su tatuiruotė ant smilkinio. Būti visai nebloga, bet akivaizdžiai parsidavinėja. Tai parodo žvejybinės pėdkelnės, trumpas odinis sijonas ir trumpa į liemenėlę panaši bliuskutė.-Tu vedęs? Atrodo kažkam jau pasisekė.

-Garantuotai, kokiai pripustai barbei, kuri dėl nulūžusio nago apsiverkia,-nusijuokė trumpų plaukų savininkė. Prunkštelėjau iš jų paistalų. Na jos nėra jau tokios trenktos.-Netiesa?

-Skaudžiai prašovei.

-Tai kokia ji?-paklausė. Įkišau ranką į vidinę švarko kišenę ir ištraukiau Quellos nuotrauką. Atsukau ją į jas parodydamas, kokia gražią žmoną visgi turiu.

-Po velniais, ji per daug mielai atrodo, kad būtu tavo žmoną. Ir ta suknele pirkta iš H&M,-tarė raudonplaukė.

-Už to mielo veido slepiasi tikrų tikriausią raganą,-įsidėjau nuotrauką atgal į kišenę.

-Pala aš tave atpažįstu. Tu Horan firmos savininkas,-tarė blondinė.-Kiek mačiau ji laukiasi ir pagal žinias, kad dvynukų.

-Atrodo esi apsišvietus apie mane,-prunkštelėjau. Ji tik truktelėjo pečiais ir pasitaisė liemenėlę.

Išgirdęs žingsnius atsisukau į grotų pusę pamatydamas du apsauginius, Martin ir... po velniais Quellą.

-Kokio velnio ją atsitempei?-suurzgiau ant Martin.

-Niall Horan, rimtai prisidirbai ir neduok dieve man meluosi,-sušnypštė Femmings.

-O ji kietą,-nusijuokė merginos.


Nauja dalis! Nepamirškite paspausti VOTE ir pakomentuoti. Visus komentarus perskaitau, tik ne visada atsakau, nes dažnai ant greito perskaitau. Kuo daugiau komentarų (jie dėl motyvacijos, o ne dėl skaičiaus, kaip kažkokia višta sakė), tuo dažniau kelsiu dalis ;)

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now