12 Dalis

2.8K 200 9
                                    

Šiandien pirma diena, kai man tekd eiti pas psichologą. Šiek tiek bijau, bet žinoma niekam to neparodau. Quella atrodo skraido padebesiais vien todėl, kad pasiryžau gydytis. Iš tiesų, aš net nežinau nuo ko mane žada gydyti: nuo paranojos, pavydo ar pykčio? Galbūt nuo visko? Žinoma aš nenoriu, bet taip pat nenoriu prarsti ir jos, taigi turiu aukotis.
-Pasiruošęs?-paklausė. Pažiūrėjau į ką gulinčią šalia manęs ir linktelėjau.
-Aš vis dar manau, kad tai kvaila, bet taip, esu pasiruošęs nepažįstamam žmogui pasakyti savo problemas,-burbtelėjau.
-Tu kaip visada niurzgalius,-pavartė akis.
-Aš niurzgalius?-užkėliau ją ant savęs. Ji palinksėjo ir nagais perbraukė per mano krūtinę.-O dar sakai, kad nenori sekso.
-Aš ir nenoriu,-gynėsi.
-Pažįstamu tave ir puikiai žinau, kokiais veiksmais tu parodai savo geismą,-pirštais perbėgau per jos šlaunis. Nesimylėjome jau kurį laiką, man tikrai praverstu paskęsti joje.
-Aš negaliu to valdyti. Tiesiog viskas susikaupia ir mano kūnas pradeda reikalauti,-suzyzė. Nusijuokiau iš jos, kas žinoma privertė ją įsižeisti. Nieko negaliu padaryti, tai tikrai juokinga. Man patinka, kad jos hormonai suaktyvėjo, tai vienas mylimiausių nutikusių dalykų.-Nesijuok,-burbtelėjo.
-Tiesiog tu be reikalo gėdyjiesi. Man patinka, kad tapai tokia, nors žinoma be sekso pas tave ir kaprizai suaktyvėjo.
-Jie tokie patys, tik tu per daug kvailas,-pavartė akis. Nieko jai nebesakiau tik atsegiau savo marškinius, kur pasirodė jos nuogos krūtys. Po velniais, tai vienas seksualiausių mano matytu dalykų. Tikiuosi jie tokie ir liks.
-Pasilenk,-paliepiau ir ji pakluso. Lupomis apglėbiau vienos krūties spenelį ir pačiulpiau jį, pajausdamas pliupstelėjusi skysti burnoje. Iš Quellos lupų pasigirdo tyli dejonę ir ji dar labiau pasilenkė akivaizdžiai prašydama daugiau. Jai visada patikdavo, kai tai darydavau.
-Palauk,-atsitraukė ir nulipusi nuo manęs pribėgo prie durų ir kas užrakino. Grįžusi į lovą ji nusiėmę visiškai marškinius ir prie to pačio pašalino apatinius likdama visiškai nuogą.
-Gera mergaitė,-nusišypsojau taip pat nusiimdamas apatinius. Ji vėl mane apsižergė ir nekaltai nusišypsojo priglausdama savo tarpkojį prie mano pulsuojančio penio. Po velniais. Atsisėdau kartj su ją, kad galėčiau toliau glomonėti jos krūtys. Grubiai suėmiau viena krūti ir lupomis vėl apglėbiau spenelį, kol kitą ranką minkiau antrąjį spenelį.
-Tu kankini mane,-sudejavo.
-Pakelk klubus. Neturime pakankamai laiko,-sumurmėjau. Ji pakėlė savo klubus ir nuleido save ant mano lyties. Po velniais, kaip gera. Quella pradėjo judinti savo klubus sudarydama trinti. Pagaliau galiu ką vėl visą jausti. Žinau, kad ilgai netempsime, nes per ilgai nesimylėjome, bet dabar, kai ji atleido man savo lytinį gyvenimą atnaujinsime.
-Aš nežadu ilgai tempti,-sudejavo greičiau pajudėdama. Dar kelios minutės ir mes pasiekėme palaimos viršūnę. Pabučiavau jos kaktą ir kartu su ją atsiguliau.-Džiaugiuosi, kad pasiryžai gydytis.
-Aš taip pat,-tariau. Tik bėda tame, kad aš nenoriu to.

Taigi nauja dalis! Noriu paaiškinti, kaip pas mane yra keliomos istorijos. Visks eina ratu. Dabar bus Sixty minutes of Passions, paskui Moons, Game ir vėl Boss. Tada vėl nuo pradžių :)

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now