Mano lupos glamonėja merginos kaklą, kol ji lėtai judina savo užpakaliuką. Mano didvyriui jau ankštą kelnėse, bet nenoriu skubėti jo išlaisvinti. Noriu, kad Quella tai padarytu. Žiūrint į jos tobula užpakaliuką, kuris tik ir prašosi būti gerai išpertas, mano kūne užverda kraujas. Tokia trapi, bet tokia gundanti. Noriu išglamonėti jos kūną ir parodyti visiems, kad ji mano. Tik mano.
-Prašau,-sušnabžda.
Suprantu, kad ji jau nebegali iškęsti tos įtampos. Pastačiau ją ir atsukau į save. Nusišypsojau nužiūrėdamas jos kūną. Po lėto atsegiau jos kelnes ir nusmaukiau žemyn kojomis. Jos kūnas visas virpėjo, o akis spindėjo aistra, kuri mane taip žavėjo. Jai išlipusi iš savo kelnių greitai ją paguldžiau į lovą. Nužiūrėjau ją: tokia aistringa, atsidavusia ir pamišusia mergina.
-Paimk mane,-maldauja ir greitai nusivelka paskutini rūbą dengianti ją, neskaitant apatinių.
-Tokia graži,-lupomis paliečiu jos kaklą ir lėtai nuslenku prie krūtinės.
Pakėliau akis į ją ir lėtais judesiais pašalinu jos liemenuką. Jos speneliai sukietėję, kas mane sugundo, todėl pasilenkiu prie jos krūtinės ir apžioju vieną iš spenelių. Iš jos lupų pasipylė aimanos, kol aš toliau čiulpiau ir švelniai kandžiojau jį. Matyti ją tokia aistringa tampa mano hobis. Pasitraukęs nuo jos spenelių pabučiavau jos pilvą.
Užkišau ranką už jos apatinių ir švelniai paglosčiau jos lytį. Jos kojų pirštų galiukai užsirietė, o akis stipriai užsimerkė. Nebegalėjau iškęsti. Atsistojau ir greitai pradėjau nusirenginėti, kol tuo tarpu Quella stebėjo mane su praskiestomis kojomis ir paraudusiais skruostais. Kai ant mano kūno beliko tik apatiniai lėtai juos nusmaukiau kojomis. Mergina prikando lupą ir gundydama mane nusimovė apatinius. Aš degsiu pragare.
Užguliau ją ir lėtai pradėjau trinti peniu jos vaginą. Ji plačiai įsišiepė ir suėmė mano draugužį įsikišdama jo galiuką į save. Supratau ko ji nori. Įėjau į ją visu ilgiu stebėdamas, kaip ji prikandą savo aptinę lupą. Užguliau ją ir sudėjęs savo rankas jai prie galvos pajudėjau. Mano pulsuojantis penis, tiesiog prašė, jog ją išdulkinčiau grubiai. Man vėl pajudėjus Quella suleido savo nagus man į nugarą ir garsiai sudejavo. Įgavęs tam tikrą pagreitį judėjau joje nesustodamas ir nelėtindamas. Norėjau, kad ji pasijustu, kaip devintam danguje. Sukandau jos kaklo odą kiek pagreitėdamas. Jos nagai susmigo labiau man į odą ir galiu prisiekti, kad nuo to man liks randai, kas iš tiesu mane užveda. Mūsų kūnai vis trynėse vienas į kitą, o lupas palikdavo dejones. Man patiko jos atsidavimas. Ji nevaidino ir buvo nuoširdi su manimi. Dėl to ji mane ir žavi.
Pažiūrėjęs jai į akis ir gyliau įėjau žiūrėdamas, kaip ji pasiekia orgazmą. Aš dar vis judėjau iki kol mano penis pradėjo trūkčioti ir pirmas įsiliejimas buvo gausingas. Dar trūkčiodamas jos viduje galiausiai baigiau ir sukritau ant jos. Mano kvėpavimas buvo dažnas ir greitais, kaip ir jos. Nusiritau nuo jos ir apsikabinau. Pabučiavau jos kaktą nusišypsodamas.
-Man patiko,-tyliai tarė.
Nieko neatsakiau tik pabučiavau ją.
KOL QUELLA MEIGOJO dirbau virtuvėje. Įsijungiau televizorių susiraukdamas. Gražiausia.
-Kaip manote ar tikri Niall Horan jausmai panelei Quellai Femmings?-paklausė žurnalistė mano mamos.
-Žinoma ne. Tokia mergina netinka mūsų šeimai.
Ot bjaurybė... Nu pakomentuokit apie šita iškrypusia dali ^^
Y[
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...