2.34

4.6K 327 14
                                    

2

Ta moteris išvarys mane iš proto. Dabar stoviu prie jos bendrabučio ir laukiu kol ta ateis. Dėl jos virtau tikru myžniumi. Niekada suknistai nesižeminau moteriai, na neskaitant Greisės. Dėl jos subinės išleidau šimtą tūkstančių dolerių. Po velniais jei ji nesutiks, pagrobsiu ją ir laikysiu per prievarta pas save. Žinoma tada ji mane nužudytu. O dieve. Ant kiek laukine moterį pamilau.

-Pagaliau,-sumurmėjau matydamas, kad ji pagaliau ateina.

Jai įlipus į mašiną pasilenkiau pabučiuoti ją, bet ji uždėjo delną ant burnos. Suurzgiau atsitraukdamas ir užvesdamas mašiną.

-Atrodai gražiai,-pagyriau.

-Ačiū,-padėkojo ir toliau žaidė su savo pirštais.

Uždėjau ranką ant jos kelio ir nustebau, kai ji nepatraukė jos, o vietoj savų pirštu pradėjo žaisti su maniškiais. Deja ilgai nepasidžiaugiau tuo, nes teko perjungti bėgi. Galiausiai mes atvažiavome į tą vietą. Milžiniškas gėlių žieminis sodas. Savininkė buvo tikra kalė ir nenorėjo parduoti, bet grasinimu ir pinigų dėka aš ją įtikinau. Išlipau iš mašinos ir greitai apėjęs mašiną atidariau jai duris. Busiu džentelmenas viešoje vietoje, o lovoje ji net nesitiki, kad busiu švelnus ir mielas. Mylėsiuosi su ją, kaip gyvulis, jei ji tik man atleis ir leis ištraukti savo herojų iš kelnių prie jos.

-Kas čia? Koks čia stiklinis šiltnamis? Jis didelis ir atrodo čia turčių vietą. Ar žadi man vėl padaryti bėdų? Tu tai sugebi,-komentavo burbėdama.

Nekenčiu, kai ji tokia bambekle. Noriu ant jos užrikti, kad užsičiauptu ir pasimėgautu, tai ką sugalvojau, bet tada ji pravirktu ir viskas nueitu šuniui ant uodegos.

-Pamatysiu,-šyptelėjau.-O dabar aš užrišiu tau akis.

-Kam?-susiraukė.

-Staigmena,-išsitraukiau skarelę ir užrišau jai ant akių.-Nieko nematai?

Ji papurtė galvą, o aš švelniai pabučiavau jos lupų kamputį. Kad jos užsispyrusi subinė žinotu, kaip ji varo mane iš proto. Lėtai ją nusivedžiau prie stiklinių durų ir atrakinęs įvedžiau vidun. Atrišau jai akis, kad ji pamatytu visas tas gėles.

-O dieve,-sušnabždėjo lėtai eidama ir pasilenkdama vis pauostydavo kokias nors gėles.

Jei ji verks vadinasi man pavyko. Išgirdau, kaip ji pradeda šniurkščioti nosimi ir vos jai atsisukus pamačiau, jos šlapius žandus. Ji atrodė kaip mažas vaikas.

-Čia viskas taip nuostabu. Dieve... Niall,-ji sukukčiojo ir užsidengė savo veidą rankomis.

Galbūt negerai džiaugtis, kad ji verkia, bet taip aš žinau, kad jai čia patinka. Jei ji tik bus laiminga, nupirksiu jai visas miesto gėlių parduotuvės. Ji verta to ir net daugiau. Ji tiek iškentėjo per mane. Mano tėvai jos nekenčia, aš pats jos pirmiau nekenčiau, bet dabar aš atiduosiu viską.

Priėjau prie jos priglausdamas ją prie savo krūtinės ir pabučiuodamas jos kaktą. Ji nusivalė ašaras į mano marškinius palikdama juodas dėmes. Kam ji dažosi? Ji irbe makiažo atrodo ypač graži.

-Nekenčiu tavęs. Tu visada priverti mane žliumbti, kaip nevykėle. Čia viskas taip tobula,-šniurkštelėjo nosimi.

Moteris. Turbūt nėščiosios hormonai ją ypač veikia. Nepamenu, kad Alex tokia būtu. Bet man patinka. Jautri ji būna ypač miela.

-Kodėl mane virkdai? Kodėl kažką pridirbi, o tada padarai tokius nuostabius dalykus?-kalbėjo.

-O ar tai nėra desertas? Pirmiausia juk reikia nustebinti rimtu patiekalų, o tik po kiek laiko ateina desertas,-sušnabždėjau.

-Desertas labai skanus,-pakėlė akis į mane.

-Quella, aš tave myliu, kad ir kaip durnai tai skamba. Gal ir esu savanaudis, bet nenorėjau tavęs prarasti. Nesi man eksponatas, esi man moteris, kuria aš noriu turėti šalia. Vaiko aš norėjau su tavimi ne dėl to, kad prisiriščiau prie savęs, na gerai dėl to, bet niekas labiau manęs nedžiugina, kaip žinia, kad matysiu tave su pilvuku valgančia mano namų svetainėje visokį nesveiką maistą,-šyptelėjau.-Žinau, kad mes nesame metus laiko, kad mes nesame susituokė ir kad tu nesi baigusi universiteto, bet paskutinis idiotas būtu tas darbdavys, kuris tavęs nepriimtu. Esi protinga ir užsispyrusi,-kalbėjau neleisdamas jai įsiterpti.-Bet žinai ko aš labiausiai noriu? Kad galėčiau tau suteikti viską ko dar nesi turėjusi. Noriu grįžęs iš darbo rasti tave namuose ir gaminančia man valgyti arba apsivertusia popieriais dėl kalbos rašymo. Noriu matyti tave šalia savęs ne kaip mergina, o kaip žmoną.

-Oh Niall,-sušnabždėjo pasistiebdama ir suliesdama mūsų lupas.-Mano savanaudi šikšniau aš tave myliu,-sukikeno vėl suliesdama mūsų lupas.

KOMENTUOJAME!

�*�2m����=���

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now