17 Dalis

2.1K 164 9
                                    

Įėjęs į namus išgirdau Quellos dainavimą virtuvėje. Kartais ji visiškai pamiršta, kad gyvena ne viena. Bet kokių atvejų, abejoju ar verta man eiti dabar pas ją. Esu suknistos nuotaikos ir tikrai nenoriu sunervinti jos.

Nuėjęs į miegamąjį nudrėbiau švarką ant kėdės ir kritau į lovą ją sujaukdamas. Prakeiktas Viktoras. Jei tik galėčiau nutraukčiau kontraktą su juo, bet deja. Jis lygiai tiek pat turi, kiek ir aš, todėl bendradarbiavimo nutraukimas, būtu kvailas poelgis.

-O dieve!-cyptelėjo Quella išgąsdindama ir mane. Kada jis spėjo įeiti?-Kada grįžai?

-Nesenai.

-Kodėl neatėjai pasisveikinti?-burbtelėjo. Kodėl ji visada ateina pabambėti?

-Nes neatėjau, ar dabar dėl to pradėsime pyktis?-paklausiau pažvelgdamas į ją. Ar kada sakiau, kad jos nėštumas padaro ją tik dar labiau patrauklesnę? Turėčiau dažniau jai tai sakyti, nes pradėjau pastebėti, kad pas ją atsirado kompleksų. Ji dėvi per didelius rūbus stengdamasi paslėpti save. Ji neturi galvoti, kad yra negraži. Po velniais, Horan. Tai tavo klaida.

-Tu pasidarei keistas,-atsiduso.-Nesuprantu, kas darosi su mumis. Pirmiau viskas buvo geriau, o dabar atrodo tolstame vienas nuo kito. Tu vis vėliau grįžti namo, pamiršti kartu nueiti su manim pas daktarus. Tiesiog... Kas darosi?

-Klausyk,-pakilau iš lovos ir priėjau prie jos.-Mums viskas gerai, tiesiog tu kartais būni įkyri ir man reikia pabėgti, kad nesusinervinčiau ir ko nors nepasakyčiau. Daugiau nepraleisiu nei vieno apsilankymo pas daktarus ir praleisiu daugiau laiko su tavimi, gerai?-užkišau pirštus už jos ausies.

Nenoriu, kad ji liūdėtu, tai nėra gerai jos nėštumui. Jei ji sužinotu, kad mečiau gydymą iš vis pasiustu, todėl neturiu išsiduoti. Kol ji laukiasi turiu apsiraminti. Ypač su asistente.

-Šiandien buvo tavo tėvai. Jie kvietė mus į kažkokį pokylį. Pasakiau, kad pagalvosiu,-tyliai tarė. Kodėl jie visada pasirodo ne laiku?

-Mes tikrai neisime, ir taip dramų pilną. Tarp kitko, kita savaite mano kompanijai penkeri metai, todėl bus šioks toks pokylis. Todėl eisi kartu su manimi praleisti nuobodaus vakaro,-pavarčiau akis ir prisitraukiau ją arčiau.

Ji tik sukikeno ir atsitraukė nuo manęs, kai išgirdo durų skambutį. Amžinai kažkas sutrukdo. Kartu su ją nusileidau į apačią ir nuėjau pro duris. Atidaręs pamačiau Alex sugyventinį Elliot su Mett ant rankų, kuris valgė sausainį. Prisiekiu dievu, tas vaikas valgo nežmoniškai daug.

-Ką tu čia veiki?-paklausiau. Nemėgstu jo. Jis tikras šmikis ir dažnai girtauja.

-Alex. Ji ligoninėje ir jai labai prastai,-sumurmėjo.

-Velnias,-nusikeikiau.-Quella pabūk su Mett, mes važiuojame į ligoninę,-paliepiau. Ji jau norėjo kažką pasakyti, bet sučiaupė lupas ir palinksėjo.


Niekada nepatiko man ligonines. Čia per daug baltą ir smirdą vaistais bei kitokiais dalykais.

-Štai čia,-parodė Elliot. Priėjau prie daktaro, kuris ką tik išėjo iš palatos ir kalbėjo su seselėmis.

-Sveiki, norėčiau pasiteirauti apie Alex Bekman sveikatą.

-Kas toks būsite jai?-paklausė.

-Buvęs jos vyras,-burbtelėjau.

-Deja negalime atsakyti jums,-šaltai šyptelėjo ir jau ruošėsi išeiti.

-Klausyk, nepradedam čia,-išsiėmiau piniginę ir ištraukiau kelis šimtus.

-Ar jūs žadate mane papirkti?-susiraukė.-Manau reiktu jums pakalbėti su policiją už daktaro papirkinėjimą,-suurzgė.

-Pala...-nespėjau jo pertraukti, kai mano pašonėje prisistatė du apsauginiai. Fantastika.


Komentuojame ir spaudžiame VOTE!

DALIS GAUSITE Į SAVAITĘ PO KELIS KARTUS.

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now