37 Skyrius

6.4K 400 14
                                    

Paėmiau jos ranką ir užsitraukiau ją ant savęs. Ji paraudo dar labiau, bet nepasimetė. Jos rankos perbraukė per mano nuogą krūtinę šyptelėdama. Man patiko matyti ją viršuje. Ji smulkutė ir lengvutė todėl manau šiandien galėsiu pamatyti, kaip ji juda. Nereikia net manyti, ji pasiduos man. Man patinka, tai kad turiu įtakos prieš ją. Man patinka, kad turiu ją.

-Aš nežinau ką daryti,-sušnabždėjo.

Šyptelėjau pagalvodamas, kokia ji vis dėl to yra nekalta. Pakėliau jos palaidinės kraštus ir lėtai juos nuvilkau. Man patinka jos liemenukas. Nors paprastas, bet gana mielas ir gražus. Suspaudžiau jos krūtis žiūrėdamas į jos reakciją. Ji sudejavo ir prikando lupą.

-Patinka?-paklausiau.

-Taip,-nedrąsiai pripažino.

Apverčiau mus ir lėtais bučiniais nusiejau jos kaklą. Jos kūnas drebėjo po manimi ir man tai patiko. Didžiuojuosi efektų, kurį aš turiu prieš ją. Aš pirmas vyras ją lietęs ir padarysiu taip, kad bučiau paskutinis.

Sukandau jos krūties lopinėlį ir trumpam pačiulpiau padarydamas mėlyną žymę. Dabar ji žinos, kad ji mano ir joks Viktoras jos negaus. Niekas negaus. Atsegiau jos liemenuką ir numečiau jį ant žemės. Trumpam užsižiopsojęs į jos krūtis nusileidau prie kelnių. Atsegiau jas ir stebėdamas jos akis nusmaukiau jas žemyn jos kojomis. Apsilaižiau lupas pabučiuodamas jos papilvę. Pakėliau akis pamatydamas jos nuo aistros spindinčias akis. Tokia graži. Pakilau iki jos lupų ir švelniai pabučiavau. Užkišau ranką už jos apatinių ir patryniau jau jos sudrėkusia vietelę. Quella sudejavo man į lupas ir lyg skatindama tęsti pajudino klubus. Įkišau į ją vidurinį kairės rankos pirštą ir pajudinau toliau ją bučiuodamas. Jos kvėpavimas buvo greitesnis, ant krūtinės speneliai sustangrėję. Ištraukiau savo pirštą ir nieko nelaukdamas atsikračiau kelnių bei apatinių. Pažiūrėjau į ją prikasdamas lupą. Ji gundančiai nusitraukė kelnaites savo kojomis ir akimis parodė gultis. Oh mano mergyte nori pajodinėti ant tėvelio. Atsiguliau ant nugaros stebėdama, kaip ji iš stalčiaus paima prezervatyvą ir praplėšia pakelį. Jos rankas kiek drebėjo, kai ji bandė užmauti, bet jai neblogai pavyko. Truputi pataisęs padėjau jai įsitaisyti. Jos klubai po lėto nusileido ir pagaliau mano draugužis pasislėpė joje. Gyliai įkvėpiau pajusdamas ankšta ir drėgna jos makštį.

-Judėk, mažyte,-sudejavau.

Ji nedrąsiai, bet lėtai bei gundančiai pradėjo judėti. Mano penis vis pradingdavo joje vos jai nusileidus. Kaip gražu. Suėmiau jos klubus padėdamas jai judėti. Jos lupas, kaip ir manąsias vis paliko, tai tylios, tai garsios aimanos. Man nesvarbu, kad apačioje vyksta vakarėlis, kuri pats surengiau, man dabar rūpi tik Quella, kuri verčia mane jaustis pamišusiu dėl jos. Kai ji juda ant manęs dejuodama kas kart mano vardą, tai lyg narkotikas, kurį norėčiau vartoti iki gyvenimo galo.

-Aš arti,-sušnabždėjo užguldama mane ir vis dar sukiodama klubus.

Pats jaučiau, kad viršūnė jau arti. Quella dar kelis kartus pajudino savo klubus ir pajaučiau, kad ji baigė. Užmerkiau akis sudejuodamas ir pajausdamas, kaip pirmas spermos pliūpsnis įsilieja į prezervatyvą. Dar kelis patrūkčiojęs jos vaginoje galiausiai užbaigė kankinančia orgazmo bangą. Glosčiau merginos nugarą, kuri netekusi jėgų gulėjo ant manęs. Lėtai ją paguldžiau ją šalia savęs ir nusimovęs prezervatyvą numečiau jį ant žemės. Užklojau mumis ir apsikabinau pabučiuodamas jos kaktą.

-Tu buvai labai švelnus,-tyliai tarė.

-Taip. Ir man tai naujiena.

-Niall ar mes esame pora?-paklausė.

-Taip,-nedvejodamas pasakiau.

Aš laikau ją savo mergina. Jei nelaikyčiau senai būčiau palikęs, kaip Amanda ar Heile. Nors ji neturtinga, bet aš padarysiu ją savo luomo. Ji bus turtinga ir Viktoras galės paspringti.

-Noriu gerti,-sušnabždėjo.

-Pabūk čia. Aš atnešiu,-išlipau iš lovos ir greitai užsidėjau apatinius ir kelnes.

Išėjau iš kambario vis dar girdėdamas triukšmą. Lipdamas laiptais susidūriau su Harriu, kuris laižėsi su kažkokia mergina.

-Nepriderk mano namuose pimpiau,-sumurmėjau ir jis krūptelėjęs atsitraukė nuo jos.

-Tai, kad matau jau spėjai pirmas,-sukikeno,-Pamiršai jau Quella?

-Ji mano lovoje, asile,-pavarčiau akis.

-Bro, aš taip ir žinojau, kad laimėsi ją,-sutrenkėm kumščiais ir daugiau jis nieko nelaukęs užlipo su ta mergina į antrą aukštą.

Nuėjau į virtuvę pamatydamas Greisė ir... O ne.

KOMENTUOJAME MERGINOS!



Boss (N.H.)Where stories live. Discover now