36 Skyrius

6.2K 437 19
                                    


Atsisukau į merginą. Jos palaidi plaukai buvo tiesus, o akis ašarotos. Kodėl ji verkė? Nors, tai nesvarbu. Ji pasirinko jį, o ne mane. Nesvarbu, kad esu kontroles psichas, bet ji man tikrai patiko savo paprastumu.

Ji lėtai priėjo prie manęs ir nusivalė šlapius paakius. Jos lupa vis dar virpėjo ir man tai tikrai nepatiko. Nemėgstu, kai ji verkia. Tai parodo, koks aš galiu būti skystas.

-Kodėl tu čia, Quella?-paklausiau.

-Tu neleidai man net pasiaiškinai ir išbėgai. Nemaniau, kad tu ateisi pas mane su gėlėmis. Tiesiog maniau, jog tau nerūpės ir tu paliksi mane.

-Todėl iškart nubėgai pas Viktorą į glėbį?-suurzgiau.

-Nebuvo taip. Jis atėjo pas mane sakydamas, kad nežino, kaip sutvarkyti santykius su savo žmoną ir prisipažino, jog jos nebemyli. Pripažinsiu, jis bandė mane pabučiuoti, bet aš jam pasakiau, kad nieko nebus. Aš nesu tokia,-tyliai tarė.-O tada atėjai tu. Pamačius tave su gėlėmis buvau nemenkai nustebusi. Negalvojau, kad tu toks vaikinas.
-Tai koks gi aš?!-pratrūkau.

Ji krūptelėjo, bet neatsitraukė nuo manęs. Jos ranka pakilo prie mano skruosto ir švelniai jį palietė.

-Tu esi tiesiog Niall su savo visais pliusais ir minusais,-šyptelėjo.

Galbūt kitas vaikinas supyktu dėl tokių žodžių, bet aš jaučiuosi itin laimingas. Žiūrėjau į jos rūdas akis ir nebevaldžiau savęs prisitraukdamas ją ir kraštai pabučiuodamas. Pagaliau ir vėl jas jaučiu. Lėtai prirėmiau ją prie sienos ir rankų pirštais perbraukiau per jos plaukus.

-Valdykis,-sukikeno man į lupas.

-Aš maniau, kad tam žąsinui pavyko su tavimi, nes ji sakė, kad jums sutrukdžiau.
-Viktoras manęs nedomina. Jis turi žmoną ir yra vyresnis už mane šešiolika metų. Bet va tu, nors ir mėgstantis vadovauti, vis tiek man patinki,-šyptelėjo.

-Jaučiuosi pagerbtas,-įsišiepiau.

***

Quella gulėjo man glėbyje ir beveik miegojo. Po to vakaro ji pasiliko pas mane savaitgaliui. Ji pasakojo apie tai, kaip stengdavosi ignoruoti visokias mintis apie mane bei Viktoro žinutes. Pasirodo Viktoras daug ko pripasakojo apie mane. Iš dalies, tai buvo viskas tiesa, bet jis pasakojo tik mano minusus. Šūdžius.

-O tu dar dirbsi pas jį?-paklausiau klausimo, kuris mane jau senai kankina.

Aš vis dar tikiuosi, kad ji sutiks dirbti pas mane. Noriu, kad ji būtu šalia, tada busiu ramus ir žinosiu, kad Viktoras nesikėsins dar kartą į ją.

-Ne. Tik ne po to, kai jis melavo apie tave ir priekabiavo prie manęs. Galbūt... Galbūt galėčiau grįžti pas tave į darbą?-tyliai bei nedrąsiai paklausė.

Mano veide atsirado plati šypsena. Ji nori grįžti. Net nereikėjo stengtis, gana lengvai viskas gavosi.

-Žinoma mažute,-sušnabždėjau pabučiuodamas ją.

Galbūt turėčiau nesutikti, nes jaučiu, kaip suskystėju, bet laikui bėgant man vis tiek kažkada reikės nuolatinės merginos, o tai gali būti Quella. Mano šeimai nepatiks, bet man tai nerūpi. Vis tiek jų nuomonė nieko nepakeis. Galbūt tik labiau mane supykdys.

-Apie ką taip užsigalvojai?-paklausė.

-Nieko įdomaus,-mirktelėjau jai.

Ji išraudo ir nuleido galva. Turbūt pagalvojo, jog galvoju ką nors nešvankaus. Tikrai esu pasiilgęs jos smulkaus kūno ir maniau šiandien gausiu pažiūrėti, kaip ji juda ant manęs.

-Niall trauk ranka nuo tarpkojo,-sucypė.

Aš ir vėl tai padariau. Man reikia tvarkytis su tuo. Arba galėtu tai sutvarkyti Quella.

-Atleisk mažyte, tiesiog užsisvajojau apie tavo nuogą kūną,-pakštelėjau jai į žandą.

Ji dar labiau išraudo ir manau ją tai sudomino.

-Nori?-paklausiau.

-Taip.

***

Kodėl man vienai ta dalis pieviška? :D Taip tingėjau rašyti, bet ko tik dėl jūsų nepadarysi.

PAKOMENTUOTI NEPAMIRŠKITE!!



Boss (N.H.)Where stories live. Discover now