2.1

6.3K 441 14
                                    


Naujo sezono pirma dalis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Naujo sezono pirma dalis. Turbūt daug kas suprato, jog jis vėl bus iš Niall pozicijos. Bus daug permainų ir atskleistu paslapčių, kurios nebuvo atskleistos pirmame sezone :)

Žiūrėjau pro vitrininį langą į Sietlą. Mano rankose buvo puodelis kavos, kuris manau nors kiek padės nuo nemigos. Negaliu užmigti jau visą savaitę. Prisiminimai mane kankiną ir niekuo negaliu sau padėti. Žinau, kad galiu be Quellos išgyventi, bet nenoriu. Man reikia, kad ji būtu čia. Nejaučiu jai meilės ar kas ten per kvailas jausmas, bet ji tikrai man svarbi. Buvau per kvailas ir per skystas išauklėti ją. Reikėjo būti griežtesniam ir dabar ji būtu čia-ant mano kelių. Heilė pasiekė ko nori ir žinau, kodėl ji taip darė. Mano tėvai ją įkišo čia vien tam, kad pašalintu Quella. Na jiems nepavyks. Ji bus mano.

-Niall,-išgirdau Amandos balsą.

Pažiūrėjau į ją ir nusišypsojau. Esu nustebęs, kad Amanda man padės su Quella. Pasirodo ji jau senai krušosi ne tik su manimi, bet ir su kažkokiu Kyle. Nesakau, jog nejaučiu jai pagiežos, niekas negali manęs maustyti.

-Sveika,-sumurmėjau parodydamas jai atsisėsti.

Ji atsisėdo priešais mane ir sunėrė savo rankas ties krūtine, kad ji padidėtu. Beviltiškas bandymas mane sugundyti. „Ankščiau būtum ją krušęs, Horan." Pasišaipo pasąmonė. Žvilgteliu į telefono ekraną pamatydamas Quellos nuotrauką. Martin. Tas šūdas tikrai neatsiknis ir toliau mane erzins. Jis galvoja, jog įsimylėjau ją, bet taip nėra. Man tiesiog patinka būti su ją ir erzinti ją. Tai priežastis kodėl noriu ją rasti. Mieste jos nebėra, kaip ir jos mamos. Žinau, kad ji Niujorke, bet jis didelis. Tikrai lengvai jos nerasiu vienas, kad ir kiek pasamdyčiau žmonių. Galbūt dabar ji dabar pasikeitusi išvaizdą. Žinau, kokia ji gali būti užknisanti.

-Taigi, dėl tavo tos merginos. Kaip ten ta višta, Quella?-paklausė nusijuokdama.

-Užsikrušk ir sakyk ką sumąstei,-pavarčiau akis.

-Kalbėjau su Harry, kuris yra tobulas meilužis tarp kitko, ir mes sužinojome, jog ji iš savo banko sąskaitos nuėmė visus pinigus. Taigi manau, tai gali būti būto pirkimui. Panaršiau po uždarus aplankalus ir radau už panašia kainą visus nupirktus būtus.

-Kiek jų?-pasidomėjau.

-Tūkstantis šeši šimtai penkiasdešimt keturi,-nusijuokė.

-Šūdas,-burbtelėjau.

Ir kodėl ji būtent sumanė persikraustyti į didžiausią pasaulio miestą? Tarp tokio miesto aš jos ieškosiu visus metus. Juk negaliu jos nuotraukas iškabinėti visame mieste. O gal galiu?

-Sugalvojau,-suplojau rankomis ir greitai pakilęs išėjau iš kabineto ieškoti Martin ir Harry.

Nuėjęs į poilsio kambariuką pamačiau juos žaidžiant kortom.

-Žinau, kaip galima ją rasti. Tai gana dramatišką, bet juk ji būtent tokia,-prisėdau prie jų.

-Varyk eržile,-suprunkštė Martin.

-Mes nerasime jos taip greitai, nes visgi tai didelis miestas.

-Sakyk suskiau ką sumąstei,-burbtelėjo Harry.

-Noriu visame mieste iškabinėti jos nuotraukas,-greitai sumaliau.

-Aha ir dar numeriuką parašysi, kad tavo gerbėjos galėtu nusirašyti?-nusijuokė garbanota plaukų kupeta.

-Aš rimtai idiote. Nusipirksiu tam dalykui kitą numerį.

-O ką rašysi? Ieškai savo merginos, savo meiles ar gero pasidulkinimo?-įsiterpė Martin.

-Ieškau pamišusios merginos, kuri verčia mane laužyti savo auksines taisykles,-šyptelėjau.

-Kokie mes jautrus,-pavartė akis.

-Padėsit?-paklausiau.

-Na ką jau darysi su tavimi,-atsiduso.

Įsišiepiau iki ausų. Na ką Quella pasiruošk.

Pardon už trumpa, bet nenorėjau tokio veiksmo per daug išplėsti :D KOMENTUOJAME!

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now