2.30

4.9K 336 14
                                    

10 dalių ir maybe bus THE END >.<

Jau fantastiškiau būti negali. Quella sustingus stovi ir žiūri į mano mama, kuri tuo tarpu laido į ją piktus žvilgsnius. Noriu kažką pasakyti, kad mama nustotu taip žvelgus į ją, bet aš ir pats nemažai sutrikęs. Quela nėra tokia drąsi, todėl abejoju ar ji apsigins. Taigi teks man, kas žinoma visada teikia man malonumą.

-Ką šita čia veikia?-paklausė mama.

-Ji mano sužadėtine,-ramiai tariau prieidamas prie Quellos ir apsikabindamas jos liemenį.

-Tu turbūt juokauji,-suurzgė.-Ji negali būti tavo sužadėtine, o tuo labiau nebus žmoną. Aš tam neleisiu. Pažiūrėk į ją Niall. Ji pasibjaurėtina,-pasišlykštėdama nužvelgė ją.

Pavarčiau akis pažiūrėdamas į Quellą, kuri ji buvo nuleidus galvą ir šniurkštė nosimi. Ji verkia.

-Gal raminkis jau?-suurzgiau atsukdamas į save savo mergaitę ir apsikabindamas.

-Aš neleisiu jai būti su tavimi. Laikui bėgant jūs vis tiek išsiskirsite,-sušnypštė ir piktai mus nužvelgusi išėjo iš mano namų.

Gerai. Tai darosi jau rimta. Quella per daug jautri ir visas tas jos drovumas tikrai neprideda jai galios prieš kitus. Na neskaitant manęs.

-Neverk mažute,-sušnabždėjau.

-Ji manęs nekenčia ir nenustos, kol mus išskirs,-sušniurkštė nosimi.

-Hey pamiršai kas aš esu? Esu kontrolės psichas ir nepakęsiu, kai nebus taip kaip aš noriu,-tyliai nusijuokiau.

Ji sukrizeno ir labiau mane apsikabino. Vos nenugriuvome ant žemės, kai ji pašoko ir kojomis apsivijo mano liemenį.

-Tai jau pyktis dingo?-sukikenau.

-Jis vis dar čia pone Horan,-mirktelėjau pabučiuodama mano lupu kamputį.

PAKLOJAU LOVĄ LAUKDAMAS, kol panele Femmings pagaliau atneš savo storą šikną pas mane. Turiu planą. Tiesa sakant du planus. Užtaisyti šiandien jai vaiką ir rytoj ją bei Mett nusivežti kur nors. Galbūt į kokį zoologijos parką.

-Tu ten greitai?-suurzgiau.

-Taip.

Neužilgo ji išėjo su pižamą iš vonios. Ji ką rimtai?

-Ančiukas Donaldas?

-Užsikišk,-pavartė akis atsiguldama į lovą.

Išjungiau šviesą taip pat atsiguldamas. Dabar ar palaukti? Geriau pirmas variantas. Pasisukau į ją ir švelniai pradėjau bučiuoti jos petį.

-Niall ką darai?-susiraukė.

-Paskutini karta mes nebaigėme, o man būtinai reikia tave pajusti,-sušnabždėjau užguldamas ją.

Po lėto nuvilkau jos pižamą po kuria nieko nebuvo. Gerai ančiukas Donaldas atsipirko. Pabučiavau jos krūtis jausdamas kaip jis sudreba. Norėčiau tai padaryti greitai, bet neduok Dieve ji pamanys kažką blogo. Jau beveik esu sukūręs jos mina, kai ji sužinos, kad specialiai ją apvaisinau.

Pajautusi jos pirštus ant savo apatiniu kiek sustojau bučiavęs jos raktikaulį, bet vos supratęs, kad ji bando numauti mano apatinius tęsiau savo bučinių kelionę jos kaklų. Kai likau irgi nuogas praskėčiau jos kojas pasiruošęs padaryti savanaudiškiausią dalyką mano gyvenime. Pririšiu ją prie savęs ne tik santuoka, bet ir vaikų ir niekas man nesutrukdys. Net ir ji.

BIŠKELI MAGIJOS IDĖJAU :D DALIS TRUMPA, NES AŠ TURIU UŽSAKYTI BILIETUS. MANO MAMOS GIMTADIENIS JAU NEBE UŽ KALNŲ... BET GREITAI VĖL SULAUKSITE NAUJOS DALIES! KOMENTUOJAME!

0,V;WE�~�

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now