16 Dalis

2.6K 182 4
                                    

Quellos pozicija

-Manau, kad nereikėjo taip elgtis,-atsidusau.
-Praeis. Jis turi kovoti su savimi ir pasitikėti tavimi.
-Taip, bet aš šįkart persistengiau. Turiu taip pat padėti jam, o ne labiau kurstyti pykčius,-atsidusau ir pakilau nuo kėdės.-Einu pakalbėti su juo.
Greisė dar norėjo mane sustabdyti, bet greitai išėjusi iš virtuvės, užlipau į antrą aukštą. Nenoriu pykčių mūsų šeimoje. Noriu, kad viskas susitvarkytu ir kartu lauktume mūsų bendrų pirmagymių. Be to, Mett neturėtu matyti tokių dalykų, nesvarbu, kad jis ir nėra mano sūnus, bet norėčiau, kad jo akyse mūsų šeima būtu darni ir laiminga.
Priėjusi prie miegamojo durų, įkvėpiau oro ir įėjau vidun. Deja lovoje jo neradau. Patikrinusi vonią, patraukiau link svečių kambario, kuriame girdėjosi televizoriaus garsai. Taigi jis ruošėsi miegoti atskirai. Tyliai pabeldusi pravėriau duris, pamatydama jį miegantį lovoje. Įėjau į kambarį ir atsargiai atsiguliau šalia jo. Nemėgstu miegoti vieną, tada jaučiuosi blogai, sunkiai užmiegu.
-Ką čia veiki?-išgirdau jo prikimusiž balsą. Pažiūrėjau į jo veidą, bet akys vis dar buvo užmerktos. Horan užsišikęs ant manęs.
-Tu piktas. Ir aš žinau, kad kalta esu aš. Nenoriu, kad mūsų šeimoje būtu pilną negatyvo.
-Jis ir toliau bus, jei tu neatmerksi akių ir nepamatysi, kad tas šikna kibina tave. Prie mano akių!-šuktelėjo. Pavarčiau akis ir atsidusau.
-Pagal tave visi mane kibina.
-Aš vyras. Matau iš akių, ko jie tikisi iš tavęs.
Beviltiška su juo ginčiotis. Jis vistiek sakys savo, o aš tik toliau eikvosiu savo energiją. Puikiai žinau, koks jis yra.
-Nenoriu, kad tu daugiau prie jo artintumeisi. Ar kad jis būtu arti tavęs. Vadink mane paranojiku ir panašiai, bet jei pamatysiu jį prie tavęs, išlaužysiu jam rankas. Aišku?
Šįkart jis jau buvo atsimerkęs ir piktai mane stebėjo. Palinksėjau vien tik todėl, kad tikiuosi, jog jis nusiramins ir labiau pasitelks į gydymą.

Po 2 mėnesių.
Niall pozicija

Kol Quella pas daktarus, sėdžiu biūre tvarkydamas dokumentus dėl nukritusios akcijų vertės. Pastaruoju metų mūsų santykiai gana atšalo. Žinoma negaliu neigti, kad dėl to esu kaltas ir aš. Pas mane įsidarbino daili asistentė, kuri radusi progą pavyzgina savo užpakaliuką. Neneigiu, tai velniškai seksualu. Vos Femmings ją pamatė, iškart pradėjo pavyduliauti, o kadangi esu per daug didelis šikšnius, aš mėgaujuosi tuo ir šiek tiek pabarstau druskos. Ta mergina manęa visiškai netraukia. Na beveik.
-Ką tu, išmata?-į kabinetą įvirto Martin.
-Dusk.
-Ar žinojai, kas naujas akcijų pirkėjas su kuriuo tau teks bendradarbiauti?
-Kaip tik žadėjau pasidomėti,-pavarčiau akis.
-Tavo labai senas draugas,-nusijuokė.
-Sakyk tik,-paliepiau.
-Viktoras Mark.

Hey visi! Dalies nebuvo jau mėnesį laiką, bet tai tik todėl, kad šiek tiek turiu reikaliukų :D tikiuosi dar neišsilakstėte ir sveikinu visus moksleivius su mokslo metais (nes aš jau baigus. Supranti gi)!

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now