KOMENTUOJAME!!
Gulėjau šalia Quellos ir dirbau kompiuteriu. Girdėjau, kaip Greise daro valgyti, turbūt labai jaudinasi. Mačiau iš akių, kad Quella jai patiko. Ji visada bandė man į galvą įkalti, kad kai mažiausiai to tikėsiuosi į mano gyvenimą pasibels mergina ir apvers viską aukštyn kojomis. Ir tik pažiūrėkite kur aš dabar randuosi. Mano lovoje guli nepasiturinti mergina ir dar tikras rakštis subinėje. Tai tiesiog gyvenimo ironija. Kažkodėl aš žaviuosi jos užsispyrimu. Ji graži. Pagaliau galiu sau tai pripažinti.
Toliau dirbau kompiuteriu, kai pajaučiau, kad ji bunda. Žvilgtelėjau trumpam į ją ir šyptelėjau, kai ji pasitrynė akis.
-Labas vakaras miegale,-prabilau.
Ji pažiūrėjo į mane nurausdama.
-Kiek laiko miegojau?-paklausė užkimusiu balsu.
-Kelias valandas,-atsakiau.
Ji pasirėmė alkūnėmis į lovą ir pažiūrėjo į mano kompiuterio ekraną.
-Rašaisi kalbą?-sukikeno.
Pavarčiau akis. Parašydavau sakinį ir vėl jį ištrindavau. Maniau, tai bus lengvesnis darbas, bet reikia atitinkamai parinkti temas ir žodžius. Tai knisantis dalykas.
-Parašyk kalbą,-pažiūrėjau į ją.
-Tik tada jei paprašysi,-įsišiepė.
Kas per šūdas? Kokia užsispyrusi kvaila boba. Negaliu patikėti, kad ji terorizuoja mane.
-Quella,-suurzgiau.
-Pone Horan gero rašymo tada,-mirktelėjo sukrizendama.
-Uh...Gerai. Prašau parašyk man kalbą,-sumurmėjau.
-Duok,-paėmė kompiuterį ir pradėjo rašyti.
Stebėjau jos susikaupusi veidą ir tuo pačiu žavėjausi. Aš priversiu ją grįžti pas mane į darbą.
-Baikit mane stebėti pone Horan,-suburbėjo.
-Negaliu, panele Femmings,-atsidusau.
Pasilenkęs pabučiavau jos petį ir kilau link kaklo. Ji sudrebėjo, kai sukandau jos kaklo oda, bet bandė tai nuslėpti. Matau, kaip ją veikiu ir tuo didžiuojuosi.
-Pone Horan, jus man trukdote,-sušnabždėjo.
Paėmiau iš jos kompiuterį ir padėjau ant staliuko. Užguliau ją bei pradėjau bučiuoti jos kaklą. Jos rankos nedrąsiai apsivijo mano kaklą, o pirštai įsivėlė į plaukus. Sulenkiau jos koją ir lėtai glosčiau ją. Jos oda labai ligi ir švelni. Mane tai užveda. Šita maža būtybė tikrai sugeba ne tik nervinti, bet ir sujaudinti.
-Niall?-greitai atšokau nuo Quellos, kai išgirdau Greisės balsą.
Ji stovėjo prie durų visa paraudonavusi. O dieve. Dabar ji klausinės manęs. Quella paslėpė savo veidą po antklodę irgi susigėdusi.
-Greisė mes tuoj ateisime,-šyptelėjau.
Ji greitai pasišalino iš kambario, o aš tyliai sukrizenau.
-Jau gali atsidengti,-nusijuokiau.
-Kokia gėda. Dabar turbūt ponia Greisė galvoja, kad esu paleistuvė,-sumurmėjo vis dar pasislėpusi.
Palindau po antklode ir pažiūrėjau į ją. Ji atsigulė ant šono ir pasitrynė akis.-Einam į apačia, arba Greisė pagalvos, kad dulkinames,-tariau.
Ji aiktelėjo nuo mano žodžių ir paraudonavo, kaip vėžys. Dievinu ją matyti tokia, tai tik parodo koks galingas aš esu prieš ją. Pakilau iš lovos ir padaviau jai savo marškinius ir treningus. Ji nedrąsiai juos paėmė ir apsirengė. Suėmiau jos delną išsivesdamas iš šito prakeikto kambario, kuriame turėjau progą ją išdulkinti. Nusileidę į apačią pamatėme Greisė patiekiant. Ji atsisuko į mumis ir plačiai nusišypsojo. Tik ne dabar.
-Dieve brangute, kokia tu plona. Eikš pavalgyti,-švelniai tarė ji Quellai.
Matau, kad Greisė tiesiog žavisi ją ir bandys mane įtikinti ją vesti. Tikiu, kad ji tai sakys. Stebėjau, kaip mergina nueinu su auklę ir atsisėda prie stalo. Quella visiškai pamiršo jog aš čia esu ir maloniai bendravo su Greise. Man patinka, kad ji nėra tokia, kaip Amanda ir nelaiko mano mylimos auklės tarnaite. Ji apsikritai vienintelė moteris, kuri man nerūpėjo dėl luomo. Dabar pradedu manyti, kad ir Quella pretenduoja į tą sąrašą.-Niall ateini valgyti,-subarė Greisė.
Pavarčiau akis ir atsisėdau šalia Quellos. Ji valgė daržoves su ryžiais ir vis kalbėjo su auklę. Pavarčiau akis, kai jos pradėjo kikenti dėl mano nuotaikų permainos. Tos moterys.
-Niall būdamas vaikų svajojo būti astronautu,-sukikeno Greisė.
-Jau galiu įsivaizduoti, kaip jis skraido kosmose,-prunkštelėjo Quella.
-Kaip juokinga. Ha ha ha,-suburbėjau.
Quella atsisuko į mane ir pamirksėjo savo blakstienomis. Oh šita mažye flirtuoja su manimi. Esu įsitikinęs, kad kažkas vyksta jos viduje. Galbūt hormonai? Taip, tikrai jie. Mirktelėjau jai ir uždėjo savo plaštaką ant jos šlaunies. Ji visa sustingo ir nedrąsiai pasimuistė.
-Niall nepriekabiauk prie merginos,-suurzgė Greisė.
Mėšlas...
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...