4 Skyrius

7.7K 443 10
                                    

Komentuojame!!!!

Sedėjau prabangioje BMW mašinoje ir laukiau, kol ta nevėkšla Quella atsivilks. Ji veluoja jau penkiolika minučiu. Ar jos tėvai nemokė apie punktualumą?! Joa laimėje, kad turiu rektyvinį lėktuvą ir susitikimas tik rytoj aštunta ryto.
-Ji ateina, prabilo Martin.
Pažiūrėjau pro langą ir pamačiau ją su dailių kostiumėliu ir pilkų paltelių. Puikiai padirbėjo mano sekretorė. Žinoma šita nevykelė neturi gražių kūno formų, tai tas kostiumėlis jos net nepuošia.
Ji priėjo mašiną ir vairuotojas atidarė jai dureles. Ji droviai įsėdo ir pasitvarkė sijoną. Pavarčiau akis.
-Veluoji,-sumurmėjau.
-Žinau, pone Horan,-tyliai sušnabždėjo.
Mane nervino, kad ji kalbėdama nesugeba žiūrėti į akis. Kas per velnias su ją yra?
-Kad daugiau taip nebūtu, aišku?
-Taip, pone.
Daugiau jos nebekalbinau. Man net nesinorėjo to daryti. Žvilgtelėjau į jos ranką ir pamačiau tatuiruotę "Daddy". Suraukiau antakius, bet neklausiau kokio velnio ji tai darė. Tiesa sakant tai dar viena priežąstis, kodėl turėjau jos nepriimti į darbą. Vulgarį kekše.

-Pone, jau paruoštas lektuvas skrysti,-pranešė mano vienas iš pilotu Charlie.
-Šaunu,-linktelėjau jam.
Quella sekė mane lyg paklusnus šunytis. Vos įlipome į lektuvą mostelėjau jai ranką, kad sestu prie lango. Tiesa sakant žadu už jos atsikalbinėjimą ją truputi pakankinti. Ji turėjo žinoti, kad su manimi nevalia ginčiotis.
-Kiek laiko sakėte ten busime?-paklausė ir pirma karta sudarė akių kontaktą.
-Savaite.
-Bet man universitetas,-sumurmėjo.
-Nori skristi iš darbo?-suurzgiau.
Ji nuleido galvą ir papurtė galvą. Nieko jai nebesakiau tik nuėjau į savo vietą. Tikrai prie jos nesedėsiu. Ji neverta to.
Norėčiau dabar čia savo merginos. Bent laika prastumt, kaip turėčiau. Nemanau, kad ilgai su ją užsibusiu. Jau esu nusižiūrėjęs nauja modeliuką. Graži ir dar šatenė. Man patinka raudonplaukės, bet tik ne Quella.

Nusileidus New York'e įlipome į mano Audi mašiną, kuria vairuoja Melanas. Jis irgi kilęs iš skurdžios šeimos, bet kadangi gerai važinėja, tai leidau jam dirbti pas mane. Jis bent supranta, kad dirbant man reikia padoriai apsirengti.
Važiuojant link viežbučio, Quella klausėsi muzikos per savo Samsung S3. Nebandžiau su ją kalbėtis, nes vis tiek nei ji nei aš to nenorime. Esu įsitikinęs, kad niekada nėra turėjus vaikino. Žinoma kur ji turės, kai atrodo taip.
-Pone, jau atvažiavome,-pasakė Melanas.
Jis išlipo iš mašinos ir atidarė duris. Quella žinoma turėjo susimauti išlipdama pati, nors aplinkui pilna paparacu. Idiotė. Priėjau prie jos ir piktai į ją pažiūrėjau. Ji tik nuleido galvą ir sekė mane. Praėjau pro paparacus į viežbučio vidų. Quellos kambarys bus šalia manęs, kas mane iš tiesų džiugina. Man patinka, kad ji manęa bijo iš dalies, todėl galėsiu ją pašokdinti. Juk ji nori neprarasti darbo. Kartu įlipome į liftą ir aš paspaudžiau penktą aukštą. Ji buvo nesusipatoginusi ir via tampė savo sijono apačią.
-Gal jau baigsi?-suurzgiau.
-Atsiprašau,-ji tyliai pasakė.
Pavarčiau akis ir vos sustojus liftui išlipau iš jos.
-Štai tavo kambario raktai,-padaviau jai ir nieko nelaukęs nuėjau.
Įėjęs į savo kanbarį, nusivilkau švarką ir numečiau ant sofos.
Įjungiau telefoną rasdamas dvidešimt praleistu Amandos skambučiu. Pavarčiau akis ir surinkau jos numerį.
-Labas mažuti,-sumurkė.
-Labas, katinėli. Kaa nutiko?-paklausiau.
-Kodėl nesakei, kad skrendi į New York'ą ir kas ta vulgari kalė?
-Iš galvos išgaravo ir nekreiok dėmesio į tą mergšė. Ką tu veiki?

Vakare apsirengiau džinsus ir juodą maikutę. Manau laikas nueiti pas Quella ir duoti jai darbo. Šyptelėjęs pasiėmiau dokumentus ir išėjau iš kambario. Priėjau prie jos kambario ir net nepasibeldęs įėjau. Tai ką pamačiau mane privertė sustingti. Nuoga Quella stovėjo kambario vidurį išsigandusiomis akimis stebėjo mane.

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now