22 Skyrius

7K 451 7
                                    

KOMENTUOJAME!

Piktai pašnairavau į Greisė. Ji tik parodė žvilgsnių baigti ir man teko pasiduoti. Nekenčiu, kai man kas nors sutrukdo, bet tai juk Greisė. Quella iš kart pasijuto geriau, kai patraukiau ranką. Pavarčiau akis ir toliau valgiau. Man teks parvežti ją namo, kas man nepatinka. Nenoriu jos vežti namo. Aš dar tiek norėjau nuveikti su ją, bet abejoju ar ji sutiks pakartoti tą malonumą su manimi.
Kai baigėme valgyti pranešiau Greisei, kad turiu parvežti Quella namo. Kol nuėjau persirengti, auklė kažką pasakė Quellai. Tikiuosi ji vėl ko nors nepapasakojo iš mano vaikystės.

KELIONĖ IKI QUELLOS namų buvo tyli. Mergina tylėjo ir klausėsi muzikos per radiją. Norėjau jos paklausti ko nors, bet tik dabar suprantu, kad viską jau žinau iš informacijos, kuria man parūpino Martin. Tik dabar, kai ką supratau. Jos sąskaitoje buvo daugiau nei 12,000 dolerių, o paskui Martin pranešė, kad ji neišgali susimokėtu už universitetą. Kam ji tuos pinigus taupo?
-Quella?
-Taip?-jaučiau, kaip ji pradeda spoksoti į mane.

Noriu paklausti kam ji taupo tuos pinigus, bet nežinau, kaip geriau išsireikšti. Žinau, kokia ji gali būti knisanti.

-Ar Viktoras tikrai tavęs neliečia?-nuostabus klausimas.

-Niall. Jis mano bosas. Baik klausinėti tų durnų klausimų,-suburbėjo.

Nieko daugiau nebesakiau, nes jaučiau, kad šitas pokalbis sunervins mane. Kai pagaliau privažiavome Quellos namus sustojau kelkraštyje ir atsisukau į ją.
-Viso gero pone Horan,-sumurmėjo ir nieko nelaukus išlipo iš mašinos.

Kas per šūdas? Ne jau ji po to kas nutiko šiandien apsimes, kad mane nepažįsta? Jei ji mano, kad manim atsikratys, tai labai klysta. Ta maža mergše manęs neapkvailins.

***

Varčiau kažkokius dokumentus apie Viktorą, kuriuos man parūpino Martin.

-Kas per šūdas yra IPH?-suburbėjau.
-Investuoti pinigai Havajuose. Viktoras ten turi naują verslą su viešbučių ir restoranų tinklais. Bet tai dar ne viskas,-prunkštelėjo.
-Kas dar?-susiraukiau atsidusdamas bei atsiremdamas į kėdės atlošą.

-Jis pirko žiedą vienoje New Yorko juvelyrinėje. Mano seklys viską užfiksavo.

-Jei tas žiedas atsiras pas Quella aš jį nudėsiu,-šyptelėjau.

-O ką aš sakiau, kad tau ji patinka,-pradėjo juoktis.

Nekenčiu to šūdo.

-Nepradėk Martin. Ta mergina yra katastrofa ir man patinka ją kontroliuoti, kas darosi vis labiau neįmanoma. Tiesiog padėk man pašalinti nuo jos Viktorą,-suburbėjau.

-Ar jau dulkinai ją?

-Ne,-pavarčiau akis.

-O ji tave?-sukrizeno.

-Tu nesveikas,-atsidusau.

SEDĖJAU SUSIKĖLĘS KOJAS ant stalo ir gėriau kavą. Martin kažką sumąstė ir išlėkė lyg akis išdegęs iš mano kabineto. Kai nenormalus koks. Iš galvos vis neiškrito Quella. Dieve Niall, nedrįsk jos įsimylėti. Ji erzinanti boba.

-Sugalvojau!-surėkė įlėkęs Martin.

Kas ji iš vis pagimdė?

-Ką gi?

-Viktoras rengia vakarėlį. Pagal viską mes irgi ten turime būti. Taigi Quella irgi turbūt bus. Ir žurnalistai taip pat. Galėtume ten nuvažiuoti ir tu parodytum jam, kad ji tavo.

-Pamiršai viena nedidelę kliūtį mano gyvenime,-užverčiau akis į viršų.

-Kokia?

-Amanda.

-Taip ir jos atsikratytum,-truktelėjo pečiais.

Pašnairavau į jį. Galbūt tai ir yra geras planas. Bet jei Quella pasius dar labiau ir viską sugadins?


Trumpa, bet už tat parašyta :D


Boss (N.H.)Where stories live. Discover now