18 Skyrius

7.1K 433 7
                                    


Mano tarpkojis buvo ištinęs. Laikiau užsidėjęs šaldytus žirnelius ant savo tarpkojo bandydamas numalšinti skausmą, kuris atrodo mane pribaigs. Kas per moteris ji yra? Quella nedrąsiai vis žiūrėjo į mane ir galiu pasakyti, kad mane tai pykdė. Ji spyrė man į tarpkojį, kai aš sušiktai bučiavau ją. Ji tikrai nenormali. Kaip nebūtu keista man tokios pradėjo patikti.
-Ar labai skauda?-tyliai paklausė.
-Ne. Man visai žinok patinka,-sarkastiškai pasakiau.
Ji tik pavartė akis ir paliko mane vieną svetainėje. Dieve brangus...Kas per mergina ji iš vis yra? Kodėl ji turi būti tokia užsispyrusi? Padėjau žirnelius ant stalo ir lėtai atsistojau. Na nenumirsiu. Nuėjau į tą pusę, kur nuėjo mergina. Ant sienų buvo pilna nuotraukų. Tai gana jaukus būtas. Priėjau paskutines rudas duris. Girdėjau mergina, kaip ji nervinasi kalbėdama telefonu.
-Viktorai aš negaliu. Patikėk manimi. Mano mama guli ligoninėje. Be to tu turi žmoną vežkis ją į Prancūziją....Gerai, iki.
Ot šunsnukis. Jam jaučiu nesuprantamas dalykas, kad ji ne jam. Įėjau į kambarį ir pažiūrėjau į jos suraukta snukutį.
-Tu dar čia?-suburbėjo.
-Jop,-atsirėmiau į sieną.-Truputi Viktoras sunervino?-pasišaipiau.
-Tu nepakenčiamas! Negalima klausytis svetimų pokalbių!-surėkė.
-Taip. Taip. Žinau esu baisiai nemandagus, bet deja ir seksualus,-mirktelėjau.
Ji dar labiau pasiuto, kas mano manymu yra juokinga. Jėzau kokia ji suknistai būna nervinanti.
-Lauk iš mano namų,-suurzgė ir stumtelėjo mane.
Gerai...Greitai čiupau jai už riešu ir apsukęs mus prirėmiau ją prie sienos. Ji gyliai kvėpavo, bet ne iš piktumo, o iš pasimetimo. Man patinka tai.
-Paleisk mane, Niall,-pasimuistė.
-Nebūk tokia suknistai erzinanti,-suurzgiau.
Ji pakėlė į mane savo piktas akis, bet deja aš ją pabučiavau. Grubiai. Ji buvo kiek pasimetus, bet kažkodėl atsakė. Pasidavė užsispyrusi bobą! Sukėliau jos rankas jai virš galvos ir laikydamas viena ranka kita nuslinkau link jos liemens. Ji mažyte ir smulkutė. Manau sekso metu ją kilnoti būtu labai patogu. „Horan. Ramiai."
-Niall nereikia,-sušnabždėjo, bet vėl ją pabučiavau.
Greitu judesiu užsikėliau ją ant savo liemens ir labiau prispaudžiau savo kūną prie jos. Paleidau jos rankas ir ji nedrąsiai uždėjo savo delnus man ant pečių. Lupomis nukeliavau jos kaklu ir krimstelėjau jį, kai ji aiktelėjo. Jei tiek metų, bet ji tokia dar nepatyrusi. Aš jau keturiolikos daviausi, kaip pasiutęs. Buvo geri laikai.
-Niall...-vėl norėjo prabilti, bet neleidau pabučiuodamas jos lupas.
-Užtilk,-paliepiau ir vėl bučiavau jos kaklą.
Uždėjau savo delnus ant jos krūtinės ir lėtai jas minkiau. Ji kelis kartus bandė patraukti mano rankas, bet galiausiai pasidavė. Nors krūtys ir nebuvo didelės, bet svarbu, juk kad yra už ko paimti. Quella pradėjo vis greičiau kvėpuoti ir aš žinau, kad ji nėra patyrusi tokio jausmo. Priversiu ją norėti daugiau.
„Prisidirbsi Niall." Prisiminiau Martin žodžius.

Kaip manote ar Quella pasiduos Niall?

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now