7 Dalis

3K 237 23
                                    

Pabudau gana vėlai, nei įprastai. Galbūt dėl to, kad nakties įvykiai mane tikrai išvargino. Žinoma viso to kaltininkas vis dar miega šalia manęs silpnai knarkdamas. Pažiūrėjau į laikrodį ant staliuko atsidusdama ir suprasdama, kad jau laikas keltis, nors vis dar norėčiau pagulėti. Išlipusi iš lovos nuėjau į vonią, kur atlikau savo gamtinius reikalus. Nusipraususi veidą pakėliau savo naktinius pažiūrėdama į pilvuką. Nors verčiau reikėtu sakyti pilvą. Man reikia maisto, ir jau galiu pasakyti, kad jo reikia daug. Išėjusi iš vonios radau ta girtą užpakalį jau pabudusi ir geriantį vandenį.

-Gal galėtum atnešti vaistų nuo galvos skausmo? Man sunkios pagyrios,-atsiduso pasitrindamas akis.

-Pakelk savo šikną ir eik pats pasiimti, Horan,-burbtelėjau.

Džiaugiuosi, kad jam skauda galvą. Jis prisigėrė, kaip koks asilas ir dar tikisi, kad aš jam lėksiu vaistų nešti. Net nesvajoja.

-Tau dabar būtina būti dramų karaliene?-susiraukė pakildamas iš lovos.

-O ko tu tikėjaisi, kai vidurį nakties, tavo girtą užpakalį partempė Haris ir Martin?-suurzgiau.

-Na tada reikėjo pagalvoti geriau prieš įspiriant mane iš namų,-sušnypštė prieidamas arčiau manęs.

-Ir žinoma tau reikėjo prisigerti, kaip kokiam alkoholikui velniai žino kur!-riktelėjau.-Gal norėtum apšviesti mane ir pasakyti kur gėrei?!

-Tai ne tavo reikalas! Pati kalta esi!-surėkė.

-Puiku, sužinosiu iš Martin,-stumtelėjau jį ir nuėjau prie telefono.

Niall stebėjo mane, kol aš surinkusi Martin numerį laukiau kol jis atsilieps. Galiu lažintis, kad jis galvoja jog jo draugas nieko man nesakys, bet jis smarkiai klysta. Per jį aš jaudinausi, o jam tai visiškai nerūpi.

-Klausau,-pagaliau išgirdau, kaip jis atsiliepė.

-Labas Martin, čia Quella.

-Labas,-nusijuokė.-Tai tas girtuoklis net nesiruošia tau pasakyti, kur jis gėrė?

-Taip,-sumurmėjau piktai pažiūrėdama į Niall.

-Jis prisigėrė striptizo klube,-prunkštelėjo.

-Striptizo bare?-cyptelėjau.-Aš jį nudėsiu,-suurzgiau ir prieš padedant man ragelį girdėjau Martin juoką.

Numečiau telefoną ant lovos ir pilnai atsisukau į Niall, kuris buvo pabalęs, galbūt dėl pagyrių, o gal dėl to, kad žino, jog dabar rimtai prisidirbo.

Niall pozicija

Prakeiktas Martin. Per jį dabar turiu kęsti tos isterikės dramas.

-Na rėk,-sumurmėjau pirštais perbraukdamas per savo plaukus.

Man reikia vaistų, nes galvą skleidžiasi kaip tulpė. Quella pažiūrėjo į mane, kai nuėjo prie mano kelnių ir patikrinus kišenes ištraukė suglamžytą popieriuką. Na, šita gerai pamenu, ten yra tos barmenės su baisiais antakiais numeris. Quella priėjusi prie manęs metė man jį į veidą pradedama verkti. Jei ji verks galbūt tada nerėks? Tikrai nenoriu numirti nuo galvos skausmo.

-Aš tau nieko nebesakysiu, gali eiti ir toliau gerti,-sumurmėjo prieidama prie spintos ir išsitraukdama kelnes bei megztinį.

-Kur eisi?-paklausiau.

Negaliu neigti, bet bijau, kad ji mane paliks. Žinoma jai bus sunku, nes ji laukiasi mano vaikų ir yra mano žmona.

-Pasiimti Mett, nes akivaizdu, kad pamiršai, jog tavo sūnui prasidėjo atostogos ir Alex leis jam likti pas mumis,-burbtelėjo nusivalydama ašaras.

Durna mano galva. Neturėjau gerti, nors tai ir padėjo atsipalaiduoti, bet dabar tas suknistas Jack turės pranašumo. Ji tikrai eis pas jį, kad mane dar labiau suerzintu ir naiviai tikės, kad jis nebando jos kabinti.

NAUJA DALIS! Durnas tas Niall :D Patiko-nepatiko? Nepamirškite pakomentuoti! ;))

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now