6 Dalis

3K 246 12
                                    

-Tai sakai tavo žmona laukiasi?-paklausė barmenė.

Aš toks girtas. Labai girtas. Kodėl aš jai iš vis pasakiau, kad mano žmona laukiasi? Oh, taip. Juk bandau gauti jos numeri. Neprisimenu priežasties kodėl man reikia jos numerio, bet turiu jį gauti.

-Yeah,-sumurmėjau atsigerdamas mineralinio, kurio jį man įpylė, kai vos neprivėmiau ant stalo.

Žmonių vis daugėja ir darosi sunku susikalbėti su ją, nors nelabai ką su ją ir kalbu. Tiesiog sėdžiu užgulęs stalą ir bandau niuniuoti dainas, kurios čia groja. Man velniškai sukasi galva.

-Niall,-išgirdau Martin balsą.

Pakėliau savo galvą pamatydamas ta šmiki ir Haris. Nusišypsojau jiems ir bandžiau atsistoti, bet tai sekėsi gana sunkiai.

-Quella tave užmuš. Taigi pagalvojau padovanosiu tau karsta Kalėdų progą,-mirktelėjo Hari.

Atkišau jam vidurinį pirštą jausdamas, kaip mane pradeda vimdyti. Privemsiu. Smagumėlis.

Quellos pozicija

Gulėjau jau lovoje ir skaičiau knygą. Jau po vidurnakčio, o jis vis dar neatsiliepia ir negrįžta. Jis toks nervinantis, kodėl jis turi versti mane jaudintis? Išvyti Horan iš namų nebuvo geriausia idėja. Jis toks dramatikas.

Išjungiau šviesą ir padėjusi knygą ant staliuko apsikabinau Niall pagalvę. Man taip nepatogu bus miegoti. Pasikišau pagalve po pilvų, bet tai ne tas pats, kas Niall kūnas. Niekada nemaniau, kad taip bus sunku besilaukiant. Kaip vienišos moteris iškenčia? Jos nebūna išlepintos ir įpranta miegoti vienos. Pasišaipo pasąmonė. Ji teisi. Aš visada miegu su Niall ir esu įpratusi užkelti savo didėjanti pilvą ant jo. Man patogu, o dabar jaučiuosi kaip meška, kuri neranda sau tinkamos vietos. Prisikišusi daugiau pagalvių pagaliau lyg ir radau patogią vietą. Užmerkiau akis stengdamasi nebegalvoti apie savo valkataujantį vyrą ir eiti miegoti.

Pabudau nuo skambančio telefono. Pramerkiau akis pažiūrėdama į laikrodį, kuris rodė trečia nakties. Miegojau tik valanda. Susiraukusi atsisėdau ir paėmusi vis dar skambanti telefoną atsiliepiau.

-Klausau,-sumurmėjau.

-Gali atrakinti vartus? Parvedėm tavo vyrą,-išgirdau Martin balsą.

-Tuoj,-padėjau ragelį ir greitai išlipau iš lovos.

Užsidėjau savo pūkinį chalatą ir įsispyriau į šlepetes. Nusileidusi žemyn priėjau prie durų ir surinkau vartų kodą išgirsdama, kaip jie atsidaro. Pro langą mačiau, kaip Martin ir Hari tempia girtą Niall. Puiku. Jis prisigėrė. Atidariau duris, kad jie galėtu jį įvesti, nes matau, kad jam pačiai eiti yra gana sunku. O apie batų nusiavima nekalbu.

-Kur jis prisigėrė?-paklausiau, kaip Martin numovė jo batus.

-Tegul jis rytoj pats pasako, bet jei kas parašyk man, tikrai pasakysiu,-prunkštelėjo Haris.

Atsidusau paprašydama jų jį nunešti į miegamąjį. Jis išvažiavo prisigerti, kad mane sunervintu? Tikiuosi žurnalistai neprigavo jo tokios būsenos. Nenoriu dramų, nors su Niall jų visada būna. Kaip rytoj jis nuvažiuos pasiimti savo sūnaus?

-Ačiū,-sumurmėjau, kai jie paguldė jį į lovą.

Jis kažką vapėjo sau po nosimi, ko aš nesupratau ir nenoriu suprasti. Jis visiškai girtas.

-Iki rytojaus Quella, tikiuosi dar pamatyti gyvą Niall,-nusijuokė.

Pavarčiau akis išlydėdama juos ir galiausiai vėl grįždama į kambarį, kur mano girtas vyras bandė nusirengti.

-O dramų karalienė,-nusijuokė ir toliau bandė atsegti marškinėlių sagas.

-Nerėksiu ant tavęs dabar, palauksiu rytojaus, kai tau bus skausmingos pagyrios,-suburbėjau ir priėjau prie jo.-Trauk rankas,-paliepiau jam ir jam padarius tai ką liepiau atsegiau jo marškinius, kurie buvo apipilti kažkokių skysčių.

-Kokia ištroškusi,-sukikeno, kai atsegiau jo kelnių diržą ir ištraukiau jį.

-Net nesvajok apie seksą, nes jį gali pamiršti kuriam laikui,-mirktelėjau ja.-Gulkis, man reikia numauti tavo kelnes, nes purvinas į lovą nelipsi.

Jis tik pavartė akis ir atsigulė pakeldamas truputi savo dubenį, kad man patogiau būtų. Gerai, kad bent batus sugebėjo nusimauti prie durų, nors ir tai ne savo jėgomis. Palikusi jį tik su apatiniais nunešiau purvinus rūbus į vonią ir sumečiau į pintinę. Grįžusi į kambarį radau jį jau įsitaisiusi lovoje, bet vis dar nemieganti, o girtai besišypsantį.

-Miegi, Horan,-paliepiau.

Įlipau pas jį į lovą, bet atsiguliau kiek toliau, kad šitas girtuoklis nesugalvotu lysti prie manęs.

-Neduosi net bučinuko prieš miegą?-patempė lupą.

Ignoruodama jį išjungiau šviesą ir nusisukau nuo jo.

-Tikiuosi ryt tau bus skausmingos pagyrios,-burbtelėjau tyliai.


Gerai žodžių pradėsiu pirma nuo twitter :D Susikūriau nauja anketą, nes ana pamiršau. SO FAB I AM. Todėl norėdama matyti daugiau lietuvių postų, o ne anglų vien prašau jūsų numesti savo twitter arba pafollowint mane- nazzam133 :)

O DABAR APIE DALĮ! Ką manote? Patiko-nepatiko? ;)

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now