5
Nužvelgiau jos nuogą kūną ir visiškai ją užguliau. Bučiavau jos kaklą kartais sukasdamas odos lopinėlį ir pačiulpdamas. Žinau, kad ji rėks ant manęs, nes ale pagal ją elgiuosi vaikiškai ir kvailai. Jos rankos įsikibo į mano kūną, vos man užpildžius ją. Suliečiau mūsų lupas judėdamas ir neleisdamas jai dejuoti. Nenoriu, kad Greisė išgirstu ką mes darome, o aš žinau, kad ji jau atėjusi.
-Niall,-sušnabždėjo man į lupas.
Įėjau į ją gyliau išgirsdamas, kaip ji suinkščia. Man patinka jos beviltiškumas, tai mane žavi. Žinau, kokia ji gali būti stipri ir užsispyrusi, bet kai viskas pasisuka šia kryptimi ji tampa palaužiama. Štai dėl ko pasirinkau ją.
-Shh,-sušnabždėjau, kai ji sudejavo.
Sulėtinau judesius, bet dariau juos gilesnius. Suurzgiau, kai ji suleido nagus man į nugarą ir prisiekiu ji tikrai vėl paliks man žaizdas. Nenormali. Bet tai priežastis, kodėl ji taip tinka man.
PO SAVAITĖSSėdėja biure bandydamas nekreipti dėmesio į skambučius nuo prakeiktu žurnalistu. Išjungčiau telefoną, bet Quella turi grįžti iš universiteto į mano namus bei paskambinti. Vis dėl to pavyko ją įkalbėti grįžti į Sietlą, bet ne man, o jos mamai. Tai gana keista, galvojau ji manęs nemėgsta, bet pasirodo kitaip. Planas užtaisyti Quellai vaiką dingo. Galbūt tikrai neturėčiau elgtis taip savanaudiškai, bet aš elgiuosi ir atsisakiau to plano ne dėl jos. Noriu pirmiausią viską sutvarkyti, o tada kažką galvoti. Žinoma turiu šiokią tokią baime, kad spermos doze, kuria ji gavo praeita savaite suveikė ir ji pastojo, bet tikiuosi, kad taip nebus. Bent jau kol kas.
-Matei ką rašo apie tave?-į kabinetą įėjo Martin.
-Taip. Kai mane pamate su Mett drama užvirė,-pavarčiau akis.
Mett buvo išsigandęs, kai mumis apsupo žurnalistai, bet gerai, kad vairuotojas buvo jau atvažiavęs. Alex šiandien atveš jį man ir paliks visai dienai, bet su sąlyga, kad daugiau jo negąsdinsiu taip ir mažiau leisiu žurnalistams jį fotografuoti. Lyg tai galėčiau nuspręsti.
-Kaip su Quella?-paklausė.
-Gana sunku. Nežinau, kaip reikės ją priversti mesti universitetą,-suburbėjau.
-Ji jo nemes. Juk žinai.
-Žinau, bet juk ji vis tiek čia vėl dirbą, tai kam jei tas universitetas? Be to turiu aš tų pinigų.
-O tu nepagalvojai, kad jai nepatinka būti išlaikytinei? Ji kitokia. Nuo pat pradžių tau tai sakau,-prunkštelėjo.
Pavarčiau akis nieko nesakydamas ir pasiimdamas telefoną. Surinkau Quellos numeri ir parašiau jai žinute.
_____________________________Gavėjas: Ragana
Kada tau baigiasi paskaitos?
_____________________________
-Nemanai, kad ji gali būti pastojus?-vėl prabilo Martin.
-Žinau, kad taip gali būti, bet tikiuosi ne.
-Tu tikrai nesveikas. Pirma nori, paskui ne. Būtinai papasakosiu viską Hariui,-nusijuokė.
Atkišau jam vidurinį pirštą pavartydamas akis. Nekenčiu to šūdo.
ĮĖJAU Į NAMUS pamatydamas Quellos batus prie durų ir jos paltuką. Buvau kiek nervingas, nes ji neatrašė ir tai mane sunervino. Ji tokia nervinanti. Nusiaviau batus ir pasikabinęs striukę nuėjau į virtuvę, kur radau ją darančią valgyti. Man patinka toks vaizdas.
-Labas,-pasisveikino.
-Kodėl neatrašei?-paklausiau prieidamas prie jos ir apsikabindamas jos liemenį.
-Aš buvau tik vienoje paskaitoje. Prastai jaučiausi. O neatrašiau todėl, nes miegojau,-šyptelėjo.
-Kas nutiko?-paklausiau.
-Mane pykino,-sumurmėjo papusdama lupas.
Jaučiau, kaip mano kūnas įsitempia. Gerai, be panikos moterie. Galbūt ji tik ne to užvalgė. Šūdas. Užstačiau jai vaiką. Garantuotai.
NAUJA DALIS IR JEI KAS PASTEBĖJO SKAIČIŲ VIRŠUJE BEI ATSPĖS KĄ TAI REIŠKIA... OH C'MON ĮKELSIU DAR VIENA DALĮ ŠIANDIEN :D
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...