2.29

4.9K 366 19
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Įėjęs į savo biurą pakilau į reikiamą aukštą. Haris sakė, kad tai ne telefoninis reikalas, todėl turėjau palikti Quella ir atskristi į Sietlą. Prisiekiu, kad jei tai mano dėmesio nevertas reikalas, aš užmušiu jį.

Įėjęs į savo kabinetą savo kėdėje pamačiau sėdinti Styles, kuris vartė dokumentus ir kažką užsirašinėjo. Išgirdęs, jog jau atėjau pakėlė akis ir atsistojo prieidamas prie manęs. Paspaudžiau jam ranką pasisveikindamas ir norėdamas pridurti, kad jei jis dar karta padės savo sėdynę ant mano kėdės, aš jį nužudysiu, bet pasirinkau šitą praleisti pro akis. Atsisėdau ir pažvelgiau į jį paragindamas kalbėti.

-Heilė,-ištarė.

Vien jos vardas manyje sukelia įsiūčio bangą ir kažkodėl jau numanau, kad ta prakeikta kalė vėl lįs prie Quellos. Galbūt, tai jos paranojiškas pavydas?

-Ką apie ją?-susiraukiau.

-Martin sakė, kad ji buvo čia. Jis negalėjo pats pranešti, nes dabar yra išvykęs, bet jis kai ką man pasakė.

-Ko ji čia buvo ir ką jis pasakė?-sumurmėjau sunerdamas rankas ties krūtine.

-Kiek pasakojo Martin, tai ji sakė, kad ieškojo tavęs ir jei neras pasakys, kai ką Quellai, kas turbūt ir vėl privers ją tave palikti.

Susiraukiau labiau bandydamas suprasti ką ji galėtu pasakyti Quellai. Nieko ji apie mane nežino, o ir didžiausia paslaptis, kuria norėjau nuslėpti buvo mano vaikas. Ji daugiau nebegali turėti kozirių. Nors bent...

-Ta kalė,-sušnypščiau trenkdamas kumščių į stalą.-Turiu surasti ją,-pakilau nuo kėdės.

-Ką ji žino apie tave, Niall?-paklausė Haris ir žinau, kad negaliu nuo jo to slėpti.

-Apie tai ką darydavau jai ir kitoms merginos.

-Tu bijai, kad ji pasakys, jog tu mėgsti surišti merginas sekso metu?-prunkštelėjo.-Juk tai buvo seniai, kiek žinau ir kiek tu man pasakojai, su Amanda jau to nebedarei.

-Žinau, bet Quella per daug naivi yra ir ji patikės viskuo ką ta pelkių erke pripasakos. Man nerūpėtu jei ji jau būtu mano žmoną, bet dabar, kai ji laisvai mane gali mesti... Tai pavojinga,-suburbėjau.

-Nemanau, kad Heilė tuo nori tau grasinti. Manau, kad ta kūtvėla kažką yra sugalvojusi.

-Turbūt tu teisus, bet pirmiausia reikia ją rasti. Noriu sužinoti, kodėl ji vis dar neatstoja ir ko ji nori iš manęs,-pavarčiau akis.

***

BUVAU SAVO NAMUOSE ir gėriau alų. Praėjo keturios dienos, kai nemačiau Quellos ir šiandien ji atskrenda į Sietlą. Buvo sunku ją įtikinti pasiimti internetini mokymą kuriam laikui ir atvykti pas mane, bet man pavyko. Būtu gerai jei ji gyventu čia ir lankyti universitetą čia, bet ji mano, kad bus kvaila vėl grįžti į SSU.

Pažiūrėjau į laikrodį suprasdamas, kad ji jau greitai bus čia. Man kiek baisu, kad ja gali surasti Heilė ir pripūsti miglos į akis. Išgirdęs , kad į kiemą įvažiavo automobilis pakilau nuo sofos. Išėjau į lauką pamatydama Quella, o už jos vairuotoją su jos daiktais. Įėjau vidun kartu su ją ir atsisukau profilių į ją.

-Mažute,-nusišypsojau norėdamas ją apsikabinti, bet ji man neleido.

Kas per šūdas dabar su ja? Kai Jeff padėjęs jos daiktus išėjo pažiūrėjau į ją piktu žvilgsniu.

-Koki šūdą čia veli?-suurzgiau.

-Kurios dalies nesupratai, kad noriu tave matyti oro uoste, o ne tavo vairuotoją?-piktai paklausė.

Pavarčiau akis nieko neatsakydamas, nes žinau, kad ji jau turi prisikaupus pilną argumentų, kodėl ji turėtu man trenkti ir aprėkti. Nespėjus jai pradėti rėkauti išgirdau barbenimą į duris. Ne jau Jeff kažką pamiršo? Nuėjau prie durų jas atidarydamas ir pamatydamas savo motiną.

-Kaip čia patekai?-susiraukiau.

-Tavo vairuotojas išėjo laukan ir nespėjus užsitrenkti durims įėjau,-kaip visada šaltu balsu prabilo.-Beje kur dingo tavo mandagumas?

-Tik nereikia vaidinti išsilavinusios ponios,-pavarčiau akis.

Kokio velnio ji čia iš vis atsivilko? Vos jai įėjus į svetainę ir pamačius Quella, jos veide atsispindėjo daugybę neigiamų išraiškų. Diena gali būti geresne?

JŪS NEPATIKĖSITE. Šitą dalį aš parašiau puse pirmos nakties, o Lt laikų tai puse dvejų. Tiesiog žiūrėjau filmą ir BAM atėjo kažkokios mintis. Taigi dabar iki istorijos pabaigos bus daug veiksmo. Na aš tikiuosi ;D

LAUKIUJŪSŲ KOMENATRŲ!

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now