2.32

4.5K 338 7
                                    

4

SVARBI ŽINUTE APAČIOJE

Quella daugiau nekreipė į mane per daug dėmesio ir toliau darė valgyti. Kai pradėjau valgyti krevetes išsitraukęs iš šaldytuvo ji susiraukė ir liepė man nešdintis iš virtuves, kol negavau iš ko nors į galvą. Kiek buvau sutrikes kai ji nubėgus į vonią išsivėmė. Dabar tai tikrai prisidirbau. Kodėl aš visada pagalvoju per vėlai? Jau žinau, kaip ji klykaus sužinos, kad yra nėščia nuo manęs. Na, bet aš savanaudis. Galbūt gerai, kad ji pastojo dabar? Viena užduotimi mažiau. Dar beliko tėvai ir prakeiktas Viktoras.

-Niall jau padariau valgyti!-surėkė ji.

Nuėjau į virtuve rasdamas jau lėkštėje įdėta kepsnį ir daržoves.

-Atrodo skaniai,-nusišypsojau pakštelėdamas jai į lupas.

Atsisėdau prie stalo pasiimdamas šakutę ir peilį.

QUELLOS POZICIJA

Nesupratau kas man darosi. Atrodo ką tik išsivėmiau, o dabar aš valgau pomidorus ir kabliuoju ledus. Šiandien visa vėmiau arba valgiau ledus su traškučiais. Nesu kvaila todėl suprantu, kas gali būti, bet bijau užsiminti apie tai Niall. O jei jis pasišlykštės ir paliks mane? Nemanau, kad jam reikia dar vienos bėdos, o ką kalbėti apie antrą vaiką?

-Quella tu nemanai, kad tave pykina nuo... na žinai?-paklausė Niall.

-Ne. Tikrai ne. Tiesiog apsinuodijau,-melavau.

Jis palinksėjo ir toliau valgė, bet atrodė susimąstęs. Rytoj būtinai turiu nueiti nusipirkti nėštumo testo. Nors ne. Iš kart nueisiu pas daktarus. Girdėjau, kaip Niall atsistoja nuo kėdės ir padėjęs lėkštę į indaplovę prieina prie manęs. Nepakėliau galvos, nes jaudinausi, kad jis bus supratęs.

-Viskas gerai?-sušnabždėjo.

-Taip,-palinksėjau pakeldama galvą.

Ji pabučiavo mane nusišypsodamas, bet nieko daugiau nesakydamas. Suklykiau, kai jis staiga persimetė mane per petį.

-Negaliu leisti tau liūdėti,-nusijuokė, kol aš juokiausi ir bandžiau jam pasakyti, kad nuleistu mane.

Visas linksmybes sugadino durų skambutis ir šįkart tikiuosi, tai ne jo mama ar tėvas. Jis nuleido mane ant žemės ir liepė eiti į kambarį. Niurzgėdama nuėjau į kambarį, bet priglaudus ausį prie durų klausiausi kas ten atėjo.

-Hari ko nori?-išgirdau Niall balsą.

-Nieko. Šiaip atėjau padurniuoti. Kaip tavo planas su tuo vaikų ir Quellos prisirišimu prie savęs?-nusijuokė.

-Tyliau ji čia,-suurzgė.

Tylėjau išėjau iš kambario, kad girdėčiau jų pokalbį.

-Atsiprašau,-prunkštelėjo.

-Jau nebe daug liko. Ji nėščia. Žinau tai,-sumurmėjo tyliai.

-Manai ji pasirašys dėl vestuvių? Ji nėra kvaila. Jei reikia meiles, o tu tik nori ją prisirišti prie savęs, kad panervintum savo tėvus ir Viktorą,-prunkštelėjo.

Jaučiau, kaip mano akyse susikaupė ašaros. Jam esu tik dėl kažkokios suknistos naudos? Kas negerai su juo? Maniau, kad jis myli mane, bet pasirodo aš lyg koks eksponatas jam. Neturėjau juo pasitikėti. Jam nerūpi, kad sugadino mano gyvenimą. Norėjau pirmiausia baigti koledžą, o dabar kai yra galimybė, jog esu nėščia negalėsiu mokytis ir siekti savo svajonių.

-Tu toks savanaudis,-prabilau nueidama prie jo.

TAIGI JUS ATSPĖJOTE, BET NESAKYSIU KURIOS TAI PADARĖ :D Nepamirškite komentuoti!

O dabar dėl svarbaus dalyko. Žadu kurti istorija su Liam. Ji bus paremta tikrai mano gyvenimo faktais. Istorija bus trumpa. Daugiausia 15 dalių. Rytoj įmesiu pirmą dalį ir tikiuosi paskaitysite ;)

VGAvuPdB޶

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now