Kūčių ir Louis gimimo proga įmečiau naują dalį :) Gero skaitymo ir nepamirštame komentuot!!
Priėjau kuo tyliau prie jų ir trenkiau Harriui per petį. Jis krūptelėjęs atsisuko į mane ir nusijuokė apsikabindamas.
-Senai matytas.
-Paleisk. Meiles priepuoliai mat jam užplūdo,-suburbėjau.
Jis atsitraukęs pavartė akis. Harry puikiai mane pažįsta, taigi žino kas aš toks esu.
-Iš kur tokia gražia damą gavai savo darbe?-paklausė nužvelgdamas paraudusia Quella.
-Nesvajok apie ją Styles,-mirktelėjau jam.-O kur tu susiruošei?-atsisukau į ją.
-Man paskaitos vienuolikta prasideda,-atsiduso.
-Ir tu buvai pamiršusi?-paklausiau.
-Taip.
-Ir sugebėk taip,-suburbėjau.
-Nepradėk Horan,-girdėjau jos balsą pykčio kartele, bet manęs tai nejaudino.
Šiandien ji labai jau pikta. Ne jau jai prasidėjo PMS?
-Tave nuveš, o dabar judinkis kol nepavėlavai,-paliepiau.
Ji jau norėjo eiti, bet apsisukus pakštelėjo man į žandą ir nubėgo į liftą. Kai ji dingo už durų pažiūrėjau į Harry, kuris keistai į mane žiūrėjo.
-Kur padėjai Haile?-suprunkštė.
-Žmogau pasprink su savo pasenusia informacija. Po Hailes buvo Amanda, o po jos Quella.
-O kas po Quellos?-paklausė.
-Dar nežinau. Šita mergina kiek kitokia ir dar nenudrožta, kaip mano buvusios.
-Ji miela mergina,-paplekšnojo man per petį.
-Ir tikras rakštis subinėje,-pavarčiau akis.
Haris nusijuokė atkreipdamas personalo dėmesį. Nenuostabu, kad jis su Martin broliai. Abu trenkti. Vos įėjome į kabinetą Martin pašoko nuo kėdės ir priėjo prie Harrio.
-Sakei grįši tik rytoj,-suurzgė griebdamas jam už galvos ir su kumščiu pradėdamas trinti jo gaurus.
-Paleisk,-suburbėjo trenkdamas jam per pilvą.
Suprunkščiau iš jų ir atsisėdau prie stalo.
-Kadangi aš grįžau, tai vakare varysime į klubą,-ramiai išdėstė savo planą.
Nenuostabu, kad jis tai pasiūlė. Jis visada buvo palaida balą. Jau maniau aš paleistuvis, bet šitas vaikinas perspjauna visus rekordus.
-Aš už,-sutiko Martin, o tada jie abu pažvelgė į mane.
-Vakare pas mane bus Quella. Negalėsiu varyti kartu.
-Pasiimk ir ją,-pasiūlė Harry.
Galbūt gera idėja pasiimti ir ją kartu su savimi į klubą? Jei reikėtu atsipalaiduoti ir galbūt net pavyks ją įtikinti grįžti pas mane į darbą. Jau galiu įsivaizduoti kiek daug mes nuveiktume.
-Gerai,-sutikau.
-BET AŠ NENORIU į klubą, Niall,-suzyzė Quella.
-Nagi, bus linksma. Be to jei nesi buvus nereiškia, kad reikia bijoti.
-Iš kur žinai, kad nesu buvusi?-sukryžiavo rankas.
-Atvirai?-paklausiau ir ji linktelėjo.-Nes esi rami mergina, kartais net pilka pelytė, todėl ir žinau, kad nesi buvusi klube.
-Aš neturiu ką apsirengti,-atsiduso.
-Jei nebūtu ten vaikinu galėtum ir nuoga važiuoti, bet dabar teks eiti su tavimi į prekybos centrą,-šyptelėjau.
-Tu nepakenčiamas,-suburbėjo.
-Žinau,-įsišiepiau.
LAUKIAU KOL QUELLA išeis iš kabinos su jau kokia dešimta suknele. Tos moteris.
-Ar tu ten greit?-suburbėjau, kai kitos apsipirkinėjančios merginos keistai į mane žiūrėjo.
Žinoma, kaip nežiūrės, jei vyras jau valanda laiko sėdi moterų rūbų parduotuvėje.
-Negaliu užsisegti nugaros,-pasiskundė.
-O aš tau padėsiu,-įsišiepęs greitai įsmukau į kabiną pamatydamas ją su trumpa baltai pilka suknelę.-Atsuk nugarą,-paliepiau.
Ji pakluso man atsukdama nugarą. Pridėjau rankas prie užtrauktuko, bet taip ir neužsegiau. Pasilenkiau prie jos jau kiek ilgesniu plaukų bei įkvėpiau jų kvapo. Patraukiau juos ant vieno šono ir pasilenkęs pabučiavau jos petį.
-Niall ką tu darai?-paklausė.
-Bučiuoju ar tai neakivaizdu?-sukikenau tyliai.
-Turi užsegti man suknele,-ji lėtai atsisuko į mane ir savo mažus delnus pridėjo man prie krūtinės.
-Gerai, ateis man dar galimybė,-atsidusau.
Apsukau ją, kad jos nugara būtu į mane ir užsegiau suknele.
-Man ji patinka,-pripažinau.
Ji paraudo ir tyliai padėkojo. Liepiau jai nenusirengti ir eiti tiesiai prie kasos. Pirmiausia ji prieštaravo, bet galiausiai pasidavė.
-Panele jūs turite ją nusivilkti,-paliepė jauną pardavėja.
Priėjau arčiau jų susiraukęs.
-Ji bus su ją. Mes ir taip vėluojame todėl atlik savo darbą, o mes tau duosime pinigus už ją,-suurzgiau.
Ji tik pavartė akis ir viską nusegusi pasakė suknelės kainą. Numečiau jai pinigus ir paėmiau už Quellos rankos.
-Grąžą pasilik,-suburbėjau.
VOS ĮĖJĘ Į klubą išgirdome trankia muziką. Mačiau daug kalių, kurios dėl kelių žalių praskiestu kojas.
-Einam,-paraginau ją.
Mačiau, kad jai čia nejauku. Turėsiu ją saugoti, kad ji neprisigertu. Tikiuosi nepadarysiu nieko kvailo, kaip praeita kartą Niujorke.
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...