Komentuojame merginos ir gausite naują dar šiandien :)
Ją atleido? Quella atleido. Nors neturėčiau džiaugtis, bet aš džiaugiuosi. Dabar ji grįš pas mane į darbą. Viskas pagal planą.
-Tuoj tavęs atvažiuos pasiimti mano vairuotas. Pas mane darbe pakalbėsime, gerai?-paklausiau.
-Taip,-sušniurkštė nosimi.
Padėjau ragelį ir pergalingai nusišypsojau.
-Kas nutiko?-paklausė Martin.
-Quella atleido,-pakilnojau antakius.
-O vyruti,-nusijuokė ir sutrenkėm kumščiais.
Aš ją grąžinsiu pas save į darbą. Ji vėl galės rašyti man kalbas, bet šįkart bus daugiau įdomių dalykėlių. Quella dabar mano, todėl dirbti jai pas mane bus vienas malonumas. Jau dabar galiu įsivaizduoti, kaip ją savo kabinete ant stalo, grindų ar net prie lango dulkinu.
-Jei nori manęs galėjai tiesiog pasakyti,-suprunkštė Martin.
Susiraukiau pamatęs, kad mano ranką ant mano tarpkojo.
-Būtinai mažuti,-mirktelėjau.
Pradėjome vėl juoktis ir turbūt personalas galvoja, jog mums visiškai blogai su galvomis.
-Panele jau atvažiavo,-išgirdau Liuses balsą.
-Įleisk ją,-paliepiau.
-Taip pone,-linktelėjo prieš išeidama.
Neužilgo į kabinetą įėjo Quella. Mačiau, kaip ji stengėsi valdyti ašaras. Martin pažiūrėjo į mane lyg liepdamas atsistoti ir nueiti jos paguosti.
-Ateik,-paliepiau jai.
Ji lėtai priėjo prie manęs bei pažvelgė savo nuverktomis akimis į mane. Paėmiau jai už rankos bei pasisodinau ant savo kelių. Quella padėjo savo galvą man ant peties ir tyliai atsiduso.
-Kodėl jis tave atleido?-paklausė Martin.
-Dėl Niall. Jis sakė, kad jam nereikėjo šnipės jo biure,-tyliai tarė.
Martin norėjo juoktis, bet gavęs mano grasinantį žvilgsnį užtilo. Glosčiau jos plaukus ramindamas ir galvodamas, kaip geriau jai liepti grįžti į darbą pas mane.
-Aš nueisiu iki savo kabineto,-prabilo Martin.
Linktelėjau jam ir stebėjau, kaip jis išeina. Quella pakėlė savo galvą nuo mano peties ir nustebino mane pabučiuodama man į lupas. Nors bučinys buvo trumpas, bet man patiko. Žinoma galėjo ir ilgiau tęstis, bet suprantu, kad galvoti su ją apie seksą dabar nėra pats geriausias dalykas. Reikia ją įtikinti grįžti pas mane į darbą, o tada ir apie seksą pagalvosiu.
-Grįžk pas mane,-tariau.
-Ne,-papurtė galvą.
-Kodėl ne?-pasipiktinau.
-Nes nenoriu dulkintis su savo bosu,-suurzgė atsistodama.
-O kas čia tokio blogo, kad tave dulkins bosas?-taip pat suurzgiau.
-Dieve, Niall!-suklykė.
-Nerėkauk čia kaip laukinė!-surėkiau ant jos.
-Eik velniop, Horan,-sušnypštė ir apsisuko eiti iš kabineto.
Čiupau jai už rankos ir prisitraukiau prie savęs. Ji trenkė man antausį, bet tai nesutrukdė manęs paguldyti ją ant stalo numesdamas visus dokumentus.
-Laukine,-suurzgiau pabučiuodamas ją.
Ji atsakė į mano bučinį ir įvėlė savo pirštus man į plaukus. Įgrūdau savo liežuvį jai į burną, o ji tik atsakomai sudejavo. Nukeliavau ranką jo liemenių link užpakaliuko ir pūstelėjau jį. Nėra didelis, bet gražios formos. Persikėliau lupomis ant jos kaklo ir pradėjau jį čiulpti.
-Aš nieko nedarau, o tu jau aimanuoji lyg užsiiminėtume seksu,-tyliai sukikenau vėl pradėdamas čiulpti jos kaklo odą palikdamas mėlynas žymes, kad ji jau priklauso man.
-O šūdas,-kažkas nusikeikė ir aš greitai atsitraukiau nuo Quellos,-jūs tęskite, visai smagu bus pastebėti gyva porno,-suprunkštė Martin.
-Uždusk,-pavarčiau akis.
Quella buvo visa raudona kas man kėlė juoką. Nebuvo taip, kad jausčiausi nejaukiai, bet mane nervino, kad Martin nemoką belstis.
-Ko grįžai?-paklausiau.
-Spėk kas grįžta iš Australijos?-atsisėdęs ant kėdės tarė.
-Hitleris?-paklausiau.
-Debile jis iš Vokietijos. Rimtas čia klausimas,-suprunkštė.
-Harry? Tas šūdas grįžta?
-Kas tas Harry?-paklausė Quella.
-Šūdas,-truktelėjome pečiais su Martin.
-Tiesa sakant jis man, kaip ir brolis. Mano mama jo susilaukė nuo antro vyro,-truktelėjo pečiais.
-Tai kodėl jis šūdas?-pasimetus paklausę.
-Jis paliko mumis. Išdavikas,-suburbėjau.
Ji tik pavartė akis ir pasilenkus pradėjo rinkti dokumentus. Atsistojau šalia Martin kartu su juo apžiūrinėjome jos užpakaliuką.
-Viskas pasižiūrėjai ir užtenka,-subariau jį tyliai.
Tikrai neleisiu jam ilgiau stebėti užpakaliuko, kuris priklauso man. Martin pavartė akis ir nusuko akis į kitą pusę, kol aš vis dar grožėjausi reginių. Kai ji baigė atsisėdo ant mano kėdės ir pradėjo vartyti mano dokumentus.
-Kažkas nemoka rašyti kalbų,-prunkštelėjo.
-Girdi aš stengiausi,-pasipiktinau.
Ji tik nusijuokė ir su Martin susižvalgė. Idiotai.
-Tai kaip dėl darbo?-paklausiau.
Prie Martin ji nekels bangų todėl galbūt priversiu ją grįžti.
-Niall,-suurzgė.
-Grįši?-įsiterpė Martin.
-Ne ir Niall žino kodėl,-suburbėjo.
-Ji nenori dulkintis su bosu,-tyliai jam atskleidžiau mūsų paslaptį.
-Niall,-trinktelėjo man per rankas.
Nusijuokiau iš jos įniršio. Quella pakilo nuo kėdės ir nieko nesakius išėjo iš kabineto. Susižvalgiau su Martin bei greitai bėgau jos vytis. Išėjęs iš kabineto ėjau bėgau koridoriumi link lifto, kai pamačiau ją kalbant su Harriu. Jis jau čia? Kodėl ji jam šypsosi?!
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...