Buvau susinervinęs, kai išgirdau tai. Kokia teisę ji turi taip sakyti?! Čia mano sprendimas, kokia mergina pasirenku, tik mano! Jei aš norėsiu ir vesiu Quella, nes niekas man nevadovaus. Po velniais man dvidešimt treji. Įtūžęs išjungiau televizorių ir nuėjau į miegamąjį, kur Quella vis dar miegojo. Atsidusau atsisėsdamas prie jos.
-Mažyte kelkis,-pajudinau ją.
Ji tik pasimuistė ir atsigulė ant kito šono. Gal visgi ji pamiega. Parašiau raštelį, kad trumpam išėjau ir persirengęs į kitus rūbus palikau būtą užrakindamas jį. Nenoriu, kad Quella išeitu. Įlipęs į liftą sutrikau matant čia besilaižant dvi merginas. Stengiausi nekreipti į jas dėmesio, bet negaliu neigti jog tai nėra seksualu. Jos tiesiog visiškai nepastebėdamos manęs pradėjo nusirenginėti. Pagaliau pasiekęs pirmą aukštą išėjau iš lifto pirštais perbraukdamas per savo plaukus. Tai buvo keista. Išėjęs iš pastato apsidairiau ir ačiū dievui nepastebėjau žurnalistų. Diena dar vis gali būti gera.
Priėjęs prie savo vairuotojo daviau jam informaciją kur važiuoti, o pats įsėdau į galą. Tikiuosi Quella per daug nepyks, kad ją palikau ir užrakinau bute. Nenoriu jos isterijų ant kurių jį yra labai gabi. Nors gal visai ir būtu gerai, kad ji sukeltų dramą. Tik viena karta gavau progą ją nuperti, o paskui ir išdulkinti.
„-Gulkis ant pilvo,-paliepiau.
Ji paklusdama man atsigulė ant pilvo. Atsegiau jos suknele ir lėtai padėjau jai atsikratyti jos. Pasižiūrėjau į jos dailų užpakaliuką suimdamas jį. Toks minkštas. Jai jį labiau išrietus pamačiau, kad ji jau sudrėkusi. Man tereikia atsikratyti jos apatinių. Užkabinęs jos kelnaites greitai jas nuplėšiau. Quella dėl to nepriekaištavo, galbūt kaip tik tas veiksmas ją labiau sujaudino. Pakėliau jos dubenį tai pastatydamas ją keturiomis.
-Prasideda,-sušnabždėjau.
Mano delnas pakilo į viršų ir galiausiai susidūrė su jos dailių užpakaliuku. Quella aiktelėjo, bet tik dar labiau jį išrietė. Po velniais jai patinka... Vėl trenkiau per jos užpakaliuką, tik kiek smarkiau. Išgirdau cyptelimą, todėl dar kelis kartus trenkiau jai. Ji dūsavo ir jau norėjo gultis, bet aš jai neleidau. Atsisegiau savo kelnes ir nusmaukiau jas. Mano didvyris jau buvo pasiruošęs mūšiui ir tik ir laukė kol galės įlysti į jos siaura, bei šlapia vietelę. Pašalinęs apatinius praplėšiau prezervatyvo pakelį ir ištraukęs jį užsimoviau ant penio. Kelis kartus perbraukiau per jos vaginą pajusdamas šiltą šilumą. Suėmiau jos klubus ir greitų judesių įėjau į ją. Jos lupas paliko dejonę, o aš truputi užgulęs ją pradėjau tai ko norėjau klube. Smarkiais dūriais dulkinau ją girdėdamas jos verkšlenimą dėl malonumo. Uždėjau savo vieną ranką ant jos sprando toliau judėdamas ir stebėdamas jos malonumo apimta veidą."
-Pone mes jau atvažiavome,-prabilo Jimis.
-Gerai,-išlipau iš mašinos į pažiūrėjau į didžiulį viešbutį.
Įėjau pro stiklinęs duris prieidamas prie registratūros. Jauna žavi brunetė pakėlė akis į mane ir pamirksėjo blakstienos aiškiai parodydama susižavėjimą manimi.
-Kuo galėčiau padėti?-paklausė.
-Kuriam kambarį Maura Horan?-koketiškai nusišypsojau, vien tam, kad gaučiau informacijos.
Ji pažiūrėjo į kompiuterį ir kažką parašiusi pakėlė akis į mane.
-105 kambarys, antras aukštas,-pamirksėjo.
Nusišypsojau jai ir nuėjau prie lifto. Įlipęs į jį paspaudžiau antrą aukštą. Pažiūrėjau į veidrodį atsidusdamas. Negaliu patikėti, kad tikrai tai darau. Išlipęs iš lifto priėjau prie mamos kambario durų ir pabeldžiau. Ji tikrai ne be reikalo čia atvyko.
-Niall?-mama nustebo atidarius duris ir pamačius mane.
-Įleisi?-paklausiau.
Ji pasitraukė nuo durų, o aš nieko nelaukęs įėjau. Mes nuėjome prie sofos ir atsisėdome.
-Kas nutiko?-paklausė.
-Kas nutiko?-suurzgiau.-Tu klausi kas nutiko? Tu viešai pasakei, kad Quella ne mūsų lygio.
-Taip ir yra, Niall. Ji vargšė. Nori geros ateities, turi turėti gera ir pasiturinčia žmoną,-šyptelėjo.
-Man nereikia pasiturinčios kekšės. Man reikia Quellos,-suburbėjau.
Manau žinau kodėl taip noriu nepasiturinčios merginos, o ypač Quellos. Ji bus tik mano, nepabėgs ir galėsiu ją išlaikyti. Ji priklausys man ir tai užtikrins man saugumą. Negaliu leisti jai pabėgti nuo manęs.
-Ji tik laikinas žavėsis. Turėtum ją palikti ir susigrąžinti Amanda.
-Ne. Be to aš vedu Quella,-pamelavau.
Ir vis dėl to verta buvo.
KOMENTUOJAME SAULĖS MANO!
YOU ARE READING
Boss (N.H.)
FanfictionBūti turtingu jam visada sekėsi geriau, nei būti mandagiu. Jis visada žinojo ko nori ir ką gali. Turbūt iš šono dvidešimt trėjų metų Niall Horan atrodo, kaip valdžios ir pinigų ištroškęs narkomanas. Jam visada atrodė, kad žmonės, kurie nesudūria gal...