38 Skyrius

6.8K 444 38
                                    

Nuotraukoje Heilė :)

Prie Greisės stovėjo mano tėvai. Su Heile. Jaučiau, kaip prakaituoja mano delnai, o akis laksto, tai nuo tėvu iki Heiles arba nuo auklės iki tėvų.

-Ką jūs čia veikiate?-paklausiau, kiek nuramindamas save, kad neišsiduočiau.

-Kas yra? Nustebęs mus matant?-paklausė mama.

-Ne. Aš suprantu dėl ko jūs čia, bet dėl ko Heile, tai nelabai,-atsidusau perbraukdamas pirštais per savo plaukus.

Nemačiau Heilės metus laiko. Ji pasikeitusi. Mačiau makiažo, bet vis dar tas pats stilius: išvirtusios krūtis, papustos lupos ir šviesus plaukai. Heilė buvo apsirengusi trumpą juodą suknelę su gilią iškirptę ir apsiavusi aukštakulnius. Jos kojos buvo visu gražumu ir nors nenoriu to pripažinti, bet ji tikrai karšta.

-Atėjau aplankyti tavęs. Girdėjau pakeitei stilių. Susiradai prasčiokę,-pašaipiai šyptelėjo apsilaižydama lupas.

Susiraukiu nuo jos pasakytu žodžių. Žinau, kad pats buvau prieš juos, bet čia Quella. Tai pirma mergina, kuri nenori mano pinigų. Nors ne. Esu prieš tris metus turėjęs mergina vardu Ashley. Graži brunetė, rudomis akimis ir gražiu kūnų. Tikras saldainiukas, bet deja man nepatiko, jog ji norėjo iš manęs daugiau. Ji truputi pabloginta Quellos versija.

-Tai ne jūsų reikalas. Kaip tik žadėjau pranešti apie vestuves,-šyptelėjau.

Man patinka juos erzinti. Žinau, kad tėvas paskutinius plaukus nusirautu jei aš vesčiau ne savo luomo mergina. Mūsų šeimoje tai labai blogas žingsnis, bet jis mane gundo. Vienintelė auklė mane mylėjo, jiems aš buvau lyg koks eksponatas, kuriuo gali maivytis prieš visus. Tas pats buvo ir su Greg. Jis nuo mažens buvo kitoks. Jam nerūpėjo luomas, jam rūpėjo pats žmogus. Galiausiai jis pradėjo maištauti prieš tėvus. Bėgdavo iš namų, atsikalbinėdavo, kol galiausiai jis parsivedė neturtinga mergina-Alicia. Tėvai bandė juos išskirti, bet po metu jis ją apsivedė ir pasaulį apskriejo neįtikėtina žinia. Tėvams, tai buvo didžiulis šokas. Galvojau, jog jis blogas ir stengiausi būtu pagal tėvus. Deja man nepavyko, nes esu, kaip Greg.

-Tu nevesi jos. Nebusiu, kaip Greg,-suurzgė.

-O taip. Aš busiu,-suprunkščiau.

Heilė priėjo arčiau manęs ir pirštais perbraukė per mano krūtinę. Nesupratau ką ji daro, kol neatėjo mintis atsisukti. Pasitraukiau nuo jos ir atsisukęs pamačiau Quella. Ji kramtė savo lupas ir su pykčiu stebėjo Heile. Štai kodėl ji tai padarė. Kalė.

-Quella,-šyptelėjau ir prisitraukiau ją per liemenį.

Ji įžnybė man į šoną, bet stengiaus nekreipti į tai dėmesio. Heilė ir mano tėvai skersai pažiūrėjo į Quella, lyg smerkdami ją. Nors ji ir buvo apsirengusi mano marškiniais ir treningais, bet aš dėl to visiškai nesukau galvos. Man patinka, jog ji su mano rūbais. Tai daro ją miela, gražia mergaite, kuria aš sugadinau.

-Tai tu ta grasioji Quella?-pašaipiai tardama Heilė priėjo arčiau jos.

Buvau nustebintas, kad mano mergyte stovėjo iškėlusi galvą ir visiškai nesiruošė jai nusileisti. Tai daro ją dar seksualesne.

-O kas nors neįtinka?-sumurmėjo.

-Tu neįtinki,-įsikišo mano tėvas.

-Už tat Niall tai tinku,-šyptelėjo ir atsirėmė į mano petį.

-Negaiškite laiko ir nebandykite jos užgaulioti,- suurzgiau.-Eik į viršų,-paliepiau.

Nors Quella nenorėjo, bet pakluso man. Pagaliau. Pažiūrėjau, tai į Heile, tai į tėvus. Jie buvo susiraukę, kas iš tiesų man patiko. Dievinu nervuoti kitus, ypač juos.

-Ar tu būni su ją, kad mumis panervintum?-paklausė mama.

-Būnu su ją, nes ji man patinka, taigi galite užsikrušti,-šaltai tariau ir išėjau iš virtuvės.

Man lipant laiptais prie manęs pribėgo Heilė.

-Ko nori?-šiurkščiai paklausiau.

-Manai ilgai ji užsibus su tavimi?-nusijuokė.-Kas bus, kai sužinos tavo paslaptį Niall?

-Užsičiaupk,-suurzgiau.-Ji niekada nesužinos to. Niekada.

-Ar tikrai? Kažkada yla išlis iš maišo ir ji paliks tave dėl tavo klaidos.

-Ji niekada to nesužinos,-sušnypščiau.

Niekas negali sužinoti to. Niekas.

-Aš pagelbėsiu jai sužinoti,-sukikeno.

-Nedrįsk jai pasakyti to,-jaučiau, kaip mano pyktis vis kyla ir manau greitai pratrūksiu.

-Ko man negalima sakyti?-laiptų viršuje pasirodė Quella.

***

Pakomentuojame merginos ir greitu laikų gausite naują dalį :)

Boss (N.H.)Where stories live. Discover now